|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: mazowiecka wieś
Posty: 1,418
Motocykl: 5 szt
Przebieg: znośny
![]() Online: 3 miesiące 3 tygodni 11 godz 22 min 19 s
|
![]()
Kumotrzy ratujcie
Pacjent to cegła bmw k100 z pierwszego wypustu. Problemy z wtryskiem. Ktoś coś? ps Za polecenie motomirka daje bez ostrzeżenia...
__________________
Nie ważne gdzie, nie ważne czym. Ważne z Kim. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,012
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 23 min 8 s
|
![]()
chyba podobny problem ma JarekAT... napisz do niego może coś wymyslił...
daj też znać.jakie są objawy.. może to nie koniecznie wtrysk..?
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
Może Zbyszek Gołowicz Ci coś pomoże? To bardzo dobry fachowiec.
Masz numer telefonu? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
![]()
Ciekawe, że na innym forum wszyscy polecaja MotoMirka ;-)
Ostatnio edytowane przez ArtiZet : 24.02.2017 o 21:36 Powód: wiem, że nie pomogłem ale w tym przypadku to nie jest takie łatwe... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: mazowiecka wieś
Posty: 1,418
Motocykl: 5 szt
Przebieg: znośny
![]() Online: 3 miesiące 3 tygodni 11 godz 22 min 19 s
|
![]()
W sumie też powinienem być mu wdzięcznym za robotę..... Arti
![]() ![]() Kierowniku Matjasie donoszę, ze po synchro w/w motur chodzi jak traktor. W tym typie zasilania NIE synchronizujesz przepustnic - to robi fabryka i każe nie dotykać. Synchro robi sie przez bajpasy które wyglądają jak piloty. Wiec ustawiono baypasy jak piloty równiuteńko a rozregulowano przepustnice ![]() Jak to teraz odkręcić ![]()
__________________
Nie ważne gdzie, nie ważne czym. Ważne z Kim. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,012
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 23 min 8 s
|
![]() Cytat:
chodzi jak traktor... w cegle jest też przepływomierz, który też może źle wpływać na pracę.. kurde nie znam się.. tak mi przychodzi do głowy.. ![]()
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() |
![]()
No ale jakie to są problemy
![]()
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: mazowiecka wieś
Posty: 1,418
Motocykl: 5 szt
Przebieg: znośny
![]() Online: 3 miesiące 3 tygodni 11 godz 22 min 19 s
|
![]()
Ex pozwolę sobie jutro przedzwonić do Ciebie. Problem jest przy odpalaniu oraz brak chęci do wkręcania sie na obroty. Odkręcasz manete i czekasz na reakcje 3 sekundy. No trochę inne mam oczekiwania do czterech w rzędzie. Problem prawdopodobnie spowodowany popękanymi króćcami ssącym, luzami zaworowymi i przede wszystkim dlubaniem przy przepustnicach bez zaznajomienia sie z manualem. Poczytajcie o Le- jetronicu. Jeden z pionierskich systemów wtrysku paliwa. Ilość wtryskiwanego paliwa zależy od ilości zasysanego powietrza. Ktoś niestety zaburzyl te zależność grzebaniem przy przepustnicach.
__________________
Nie ważne gdzie, nie ważne czym. Ważne z Kim. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,012
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 23 min 8 s
|
![]()
hehe.. nie wiem czy jestem dobrym zródłem informacji w tym temacie.. .. moja cegłowka też wykazuje podobny objaw.. choć może nie 3 sek.. a powiedzmy 0,5 sek..
![]()
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: mazowiecka wieś
Posty: 1,418
Motocykl: 5 szt
Przebieg: znośny
![]() Online: 3 miesiące 3 tygodni 11 godz 22 min 19 s
|
![]()
Nie stresuje sie opiszesz mi ze szczegółami cztery śrubki i już będę szczęśliwy.
__________________
Nie ważne gdzie, nie ważne czym. Ważne z Kim. |
![]() |
![]() |