Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Wszystko dla Afryki

Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery...

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 24.04.2017, 15:41   #1
drwalu4
 
drwalu4's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2015
Miasto: Pawęzów/Tarnów
Posty: 121
Motocykl: RD07a
drwalu4 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 58 min 32 s
Domyślnie Mitas C-17 Czarna czy z Żółtym Paskiem (Dakar) ?

Siema

Chcę zamówić sobie oponę na przód do Trampka na Integrację. Wymyśliłem , że Mitas C-17 będzie ok. Waszym zdaniem lepiej zwykłą (czarną) czy z żółtym paskiem (Dakar)

Dzięki za pomoc.
drwalu4 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 01.05.2017, 01:30   #2
motif
Banned


Zarejestrowany: Dec 2015
Posty: 538
Motocykl: xt660z, ktm 500exc, nc750x
motif jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 2 dni 19 godz 22 min 36 s
Domyślnie

z żółtym paskiem ma sztywniejsze ścianki, bezpieczniejsza na kamieniste drogi
ale trudniejsza w zmianie. Jak jedziesz relaksacyjnie to czarna wystarczy.
motif jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 01.05.2017, 08:12   #3
Adagiio
Zakonserwowany
 
Adagiio's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2005
Miasto: Milazzo
Posty: 5,128
Motocykl: XRV 750
Adagiio will become famous soon enough
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 18 godz 49 min 27 s
Domyślnie

Mitas bez paska jest na tyle twardy że i tak wolno się zużywa, do AT czy Tenerki zakładem zawsze bez paska i nigdy jej nie rozprułem na kamieniach.
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać
I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier
Wypierdalać.
Adagiio jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06.05.2017, 13:29   #4
chemik
 
chemik's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Wrocław
Posty: 1,425
Motocykl: Husqvarna 701 Enduro
chemik jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 15 godz 23 min 25 s
Domyślnie

Nie mam doświadczenia z C17, ale za to używałem/używam E07 oraz E09. One też występują w wersji Dakar.
Dakar ma tylko mocniejszą (grubszą) pobocznicę. Daje to większą wytrzymałość mechaniczną na szlakach, na których wysępują ostre kamienie. Za to przy zmianie twój wulkanizator Cie przeklnie. Chyba, że zmieniasz Sam - wtedy Ty sam Siebie przeklniesz.
Bież wersję zwykłą - zaoszczędzisz na kasie, na wadze i na nerwach.
chemik jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06.05.2017, 19:04   #5
motif
Banned


Zarejestrowany: Dec 2015
Posty: 538
Motocykl: xt660z, ktm 500exc, nc750x
motif jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 2 dni 19 godz 22 min 36 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał chemik Zobacz post
Bież wersję zwykłą - zaoszczędzisz na kasie, na wadze i na nerwach.
ale za to daleko nie pojedziesz na przebitej dęntce w przeciwieństwie do wersji dakar.
motif jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06.05.2017, 22:16   #6
dawid8210
 
dawid8210's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Kiełczygłów
Posty: 1,860
Motocykl: RD07a
Przebieg: 00000
dawid8210 jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 1 dzień 20 godz 21 min 38 s
Domyślnie

Miałem e09 dakar. Sam zakładałem, sam zmieniałem. Łyżki 30 cm. Dało radę, szlag mnie nie trafił. Tyle że ja to czasem ręcznie wymieniam opony w c330 ojca, więc mam inny punkt widzenia Długa łyżka to podstawa.
dawid8210 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07.05.2017, 14:00   #7
pattryk
 
pattryk's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2015
Miasto: RZE
Posty: 711
Motocykl: kiedyś było
pattryk jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 1 dzień 12 godz 37 s
Domyślnie

na Dakarze przejedziesz napewno 300km na kapciu - wiem z doświadczenia :-/.
pattryk jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08.05.2017, 13:51   #8
Pirania
 
Pirania's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jun 2010
Miasto: Nowy Targ
Posty: 2,334
Motocykl: Ready to Race & AT
Pirania jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 dni 14 godz 7 min 40 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał pattryk Zobacz post
na Dakarze przejedziesz napewno 300km na kapciu - wiem z doświadczenia :-/.

I to offem z brodami! Nawet bez dętki pójdzie..
__________________
Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką..
Pirania jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09.05.2017, 00:15   #9
borys609
 
borys609's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: podwrocławskie zadupie
Posty: 835
Motocykl: '12 LC4 690 Enduro R
borys609 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 32 min 45 s
Domyślnie

Jeśli Twój wulkanizator klnie na widok Mitasa Dakar, to.... proponuję zmienić wulkanizatora...
Kurde, nie uważam się za żadnego guru w tematach zmiany opon bo i techniki mi zapewne brakuje i pierdolę się z tym jak ostatnia ślamazara... Ale krótkimi, 20-cm łyżkami sam zmieniałem swojego tylnego E-09 Dakar w GS-ie i się dało. Podobno zajebiście twardy i niewdzięczny Dunlop D952 na tylnym kole w Kacie nie stawiał jakiegoś gigantycznego oporu nie do przeskoczenia. Ot twarda opona, którą trzeba cierpliwie ponaciągać... C02 u kumpla, jego profi łyżkami to już z zamkniętymi oczami zakładałem...
Wystarczy parę razy przejść tą drogę i nawet średnio uzdolniony potomek szympansa da sobie z tym procesem radę .
borys609 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.05.2017, 02:32   #10
motif
Banned


Zarejestrowany: Dec 2015
Posty: 538
Motocykl: xt660z, ktm 500exc, nc750x
motif jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 2 dni 19 godz 22 min 36 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał borys609 Zobacz post
Jeśli Twój wulkanizator klnie na widok Mitasa Dakar, to.... proponuję zmienić wulkanizatora...
Kurde, nie uważam się za żadnego guru w tematach zmiany opon bo i techniki mi zapewne brakuje i pierdolę się z tym jak ostatnia ślamazara... Ale krótkimi, 20-cm łyżkami sam zmieniałem swojego tylnego E-09 Dakar w GS-ie i się dało. Podobno zajebiście twardy i niewdzięczny Dunlop D952 na tylnym kole w Kacie nie stawiał jakiegoś gigantycznego oporu nie do przeskoczenia. Ot twarda opona, którą trzeba cierpliwie ponaciągać... C02 u kumpla, jego profi łyżkami to już z zamkniętymi oczami zakładałem...
Wystarczy parę razy przejść tą drogę i nawet średnio uzdolniony potomek szympansa da sobie z tym procesem radę .
dobrze wiedzieć bo się martwiłem że moimi krótkimi motion pro (beadpro)
łyżkami sobie nie dam rady w terenie z E09 dakar. Kupiłem właśnie taką
i ciężko ją ręką nawet zgiąć... W drodze niestety 30cm łyżek nie wożę
motif jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:31.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.