![]() |
|
Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki Montaż i demontaż elementów jak: panele boczne, czacha, owiewki, szyby, kanapy, deflektory, lusterka, osłony goleni, błotniki, naklejki, zegary i linki– tylko oryginalne rozwiązania! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2016
Miasto: Kościerzyna
Posty: 46
Motocykl: CRF 1000A
Przebieg: 50000
![]() Online: 1 tydzień 7 godz 56 min 59 s
|
![]()
Witam !
Postanowiłem dziś zajrzeć do mocowania szyby ,ponieważ z lewej strony szyba zaczęła się mocniej ruszać . Jak odkręciłem szybę, to stelaż szyby zrobił się naprawdę luźny ![]() ![]() Mam zamontowaną nawi na mocowaniu szyby ,bo aż się prosi aby tam ją tam zamontować , a instrukcja obsługi ....nie zabrania .Nawet gdy jest ona podparta o zegary , prędzej czy później , masa nawigacji + drgania i wibracje , doprowadzą do urwania wspornika szyby . Nie pękło w spawie ,tylko powyżej , moim zdaniem zmęczenie materiału . Zgłoszone w serwisie i podobno wymieniają , bo faktycznie ktoś dał ciała . Jak zacząłem się przyglądać to, z wymianą będzie trochę zachodu ,bo trzeba pościągać wszystkie plastiki , odkręcić zegary , światła, porozpinać wszystkie połączenia elektryczne itp. bo wspornik szyby jest zintegrowany z całą ramą do której przymocowane wyżej wymienione elementy , a rama jest z kolei przykręcona za pomocą dwóch śrub ,do główki ramy głównej . Także rozbierania jest co nie miara i serwisy pewnie zacierają ręce ,bo innych zmartwień z NAT nie mają ![]() Ja na razie poprawię fabrykę i pospawam to we własnym zakresie ![]() ![]() Pozdrawiam. P.S. Na zdjęciach widać ,też te gumowe tulejki, które ponoć gdzieś uciekają . |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 42 min 17 s
|
![]()
A moze zamiast spawac mozna by tam troche metalu wkleic.Plaskownik czy cos.Sa mocne kleje do metalu i byloby na amen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Warszawa / Ankara
Posty: 354
Motocykl: SD 04
Przebieg: 17000 +
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 7 godz 29 min 40 s
|
![]()
To wina nawigacji :-(
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Zgierz
Posty: 1,372
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: duży :)
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 dzień 6 godz 45 min 51 s
|
![]()
No przeciez, ze nie konstruktorow (czy raczej ksiegowych) motocykla.
![]() To taka sytuacja jak z lagami- to wina drogowcow, że się wycierają, bo asfaltu rowno klasc nie umieją. ![]() Wysłane przy użyciu Tapatanka
__________________
GS über alles!!! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Warszawa / Ankara
Posty: 354
Motocykl: SD 04
Przebieg: 17000 +
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 7 godz 29 min 40 s
|
![]()
Tak mi powiedział gość w serwisie i polecił zdemontować uchwyt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,383
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
![]() Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 33 s
|
![]()
Mi z kolei handlarz od razu na tym stelażu zamontował nawi bez wskazywania mu miejsca czy podpowiedzi, że może tu, bo by fajnie było.
Tylko ja mam zamontowane nie na takim długim ramieniu tylko jakby od razu na rurce.
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() |
![]()
A mnie dalej się wydaje, że Batzen przy okazji usztywnia ten stelaż
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Zarejestrowany: Jun 2016
Posty: 14
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 23 godz 37 min 58 s
|
![]()
Można to pospawać ale trzeba by potem pomalować proszkowo, zwykła farba rudą podejdzie.
Ale coraz więcej tych głupich usterek. W BMW tez takie się zdarzają tyle że oni reagują. A Honda ma jedyne antidotum na takie coś to zmiana modelu. A ci co kupili niech się sami martwią. miałem parę motocykli Hondy i wiem co mówię. Zasadniczo się raczej nie psują, ale też nie ma co się w nich psuć, technologicznie są gdzieś w latach 80-90. Ale z dekady na dekady widzę coraz większą taniość popędzaną tandetą. Z marki premium zrównali albo i obniżyli poniżej Suzuki. V-Strom 650 to jest prawdziwy wyprawowy tłuk, tani prosty i niezawodny. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,568
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 8 godz 22 min 3 s
|
![]() Cytat:
1.HONDA 2.YAMAHA 3.SUZUKI 4.KAWASAKI a obecnie 1. SUZUKI/KAWASAKI (bo to już to samo prawie) 2. HONDA 3. YAMAHA Generalnie Honda z jakością poszła w las. Yamaha sama nie wie co produkować a nawet jak coś wymyśli to i tak się nie sprzedaje, Kawasaki ma ciekawe konstrukcyjnie motocykle, SUZUKI jest niezawodne! odnośnie DL'a ma sporo tzw. braków użytkowych ale niezawodność w dalekiej trasie jest tym czym może wszystko nadrobić. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Szyby motocyklowe | Orzep | Wszystko dla Afryki | 42 | 18.03.2021 05:51 |
Poszukuje przedniej szyby do 7a | Slowik | Wszystko dla Afryki | 5 | 04.04.2015 04:44 |