|
![]() |
#1 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Jeśli ktoś szuka bardziej drogowej wersji NAT z kołami jak z Gs-a to jest taka możliwość. Poniżej info wzięte z forum UK GSer jak przerobić NAT na koła 19 i 17 cali:
http://www.ukgser.com/forums/showthr...-Wheels-Fitted ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zarejestrowany: Nov 2015
Miasto: Bruksela
Posty: 14
Motocykl: CRF 1000
![]() Online: 1 dzień 11 godz 21 min 20 s
|
![]()
tylko po co?....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Co niektórzy na NAT z asfaltu nie zjeżdżają więc bezdętkowe felgi z 19" z przodu to lepsza trakcja na asfalcie i lepsze prowadzenie w zakrętach.
|
![]() |
![]() |
#4 |
Kiedyś R.T70
![]() Zarejestrowany: May 2014
Miasto: Częstochowa
Posty: 1,422
Motocykl: Była RD04
Przebieg: 120000+
![]() Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 7 godz 52 min 52 s
|
![]()
Kwestia geometrii. Takie koła jej nie zmienią?
Opcja fajna dla niskich, sporadycznie opuszczających asfalt. Tylko ten przedni błotnik wizualnie nie leży...
__________________
Serdecznie pozdrawiam. Romek T. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() |
![]()
oczywiście, że geometria się zmienia.
żeby było jak w oryginale trzebaby nieco wypuścić gable - ale już nie ma z czego, lub obniżyć tył. tak jak teraz jest moto bardziej wysztorcowane i ma mniejsze wyprzedzenie co powinno skutkować 'szybszym' i lżejszym prowadzeniem na czarnym - pomijając już korzyści z mniejszego kółka. nie pitoląc już: moto wygląda ślicznie. jak dla mnie lepiej niż oryginalna wersja ![]() m
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Kiedyś R.T70
![]() Zarejestrowany: May 2014
Miasto: Częstochowa
Posty: 1,422
Motocykl: Była RD04
Przebieg: 120000+
![]() Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 7 godz 52 min 52 s
|
![]() Cytat:
Prędkości do 200 bez strachu. Nie wiem czy zmiana kąta główki ramy nie pogorszy właściwości jezdnych. Kwestia do sprawdzenia. Na pewno jest to opcja dla niższych i nie offowych.
__________________
Serdecznie pozdrawiam. Romek T. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() |
![]()
Dla mnie ładniej wygląda bo nie ma wielgachnej osłony katalizatora i jego samego.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Bialystok I Akalice
Posty: 1,726
Motocykl: AT RD07a; XR600R
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 12 godz 6 min 25 s
|
![]()
O Jezu...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
"MoToGascar 2016" - motocyklem przez Madagaskar" | Sub | Trochę dalej | 50 | 09.08.2016 14:20 |
Dunlop D908 Rally Raid | ablos78 | Wszystko dla Afryki | 36 | 17.01.2015 20:42 |
"Oranżada"dla przyszłego "zdrajcy". | MOTOMYSZA | Wszystko dla Afrykańczyka | 7 | 29.10.2012 20:21 |