|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
21.07.2019, 21:21 | #1 |
trampkarz emeryt
|
Obrobiona śruba od dB killera
Jak w tytule, niechcący obrobiłem sobie imbusa od dB killera w tłumiku. W sensie jest mocno dokrecona i gownianym kluczem obrobiłem gniazdo.
Nabijalem torxa i nie dało rady.. główka śruby schowana w tłumiku ok 1,5cm. Czy macie jakiś pomysł poza rozwiertem tego? |
22.07.2019, 07:00 | #2 |
Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,792
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
Niby są wykrętaki ale mi nigdy nie pomogły... raz mi się wykrętak złamał w szpilce wydechowej głowicy w romecie i dopiero były jaja (wierciłem wiertłem diamentowym, chyba 3 wiertła poszły).
Możesz polewać penetratorem, odrdzewiaczem, traktować palnikiem - kilka razy mi to pomogło, ale dosłownie kilka razy. Jak śruba jest taka oporna, to chyba najlepiej będzie jak zaopatrzysz się w punktak, ostre wiertło i gwintownik. Z imbusem powinno iść dość łatwo. Jak jest soczewkowy to odpadnie główka dość szybko, prawie jak rozwiercanie nita. Jak masz imbusa z większym łebkiem to możesz go jeszcze próbować łapać szczypcami morsa. No i jeszcze jest spawanie nakrętki Sent from my SM-J600FN using Tapatalk |
22.07.2019, 11:48 | #3 |
Jak jest dostęp to odkręcam takie śruby za pomocą wykrętaka udarowego. W zależności czy bity z zestawu mają odpowiednią przyczepność (czy nie obrabiają łba i mają przyczepność) czy też nie. Stosuję bezpośrednio albo wcześniej nacinam łeb dremelem pod płaski śrubokręt.
|
|
22.07.2019, 11:55 | #4 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
|
|
22.07.2019, 20:47 | #5 |
Popsikac jakims penetratorem a pozniej dobrac odpowieni plaski srubokret, za pomoca mlotka go dobrze wbic i w koncu pojdzie. Tez jestem fanem tych srub ktore sie tylko rozwalaja przy probach odkrecenia.
Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka |
|
22.07.2019, 23:24 | #6 |
Moderator
|
a dospawać śrubę... da się?
__________________
Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien. |
22.07.2019, 23:25 | #7 |
Mojim zdaniem to tylko dobre wiertlo i pros Boga coby nie peklo. Potem gwintownik.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
23.07.2019, 09:10 | #8 |
Zarejestrowany: May 2013
Posty: 1,328
Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R
Online: 2 miesiące 2 tygodni 2 dni 14 godz 40 min 18 s
|
A ja tak jak mi polecił dubel, zastosowałbym lewe wiertło. Wręcz przyjemnie patrzyć jak to działa. Mam i mogę użyczyć.
|
23.07.2019, 09:16 | #9 |
No i co lewe wiertło zrobi lepiej niż prawe jak zapieczony jest gwint w piździec?
Trójką to wierć centralnie, potem 5 i gwintuj na M6 i zapomnij o temacie. m
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
23.07.2019, 10:30 | #10 |
Zarejestrowany: May 2013
Posty: 1,328
Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R
Online: 2 miesiące 2 tygodni 2 dni 14 godz 40 min 18 s
|
Wyszarpuje. A czy jest zapieczony? raczej tylko typowo dla kwasówki obrobił sie wpust na klucz i siedzi lekko. Ogólnie śruby w wydechu lepiej mi sie odkręca na rozgrzanym. Rozwiązanie szarpiące materiał w kierunku odkręcania jest rozwiązaniem.
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Sruba skladu mieszanki | hero | Uklad paliwowy i wydechowy | 124 | 24.05.2017 21:54 |
Pęknięta śruba | Pawel | Hamulce, kola, opony | 17 | 14.05.2013 11:37 |