|
17.08.2019, 08:13 | #1 |
Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,497
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 31 min 19 s
|
Zmiany od rocznika 2017
znalazłem na fiszkach coś takiego :
to ustrojstwo jest podłączone o airboxu, ma przewód spustowy, wyjście idzie do dopalania spalin. Wygląda mi to na jakiś dodatkowy separator oleju a raczej oparów oleju, które dostają się do układu dopalania spalin. Po co to zamontowano bo kosztuje jedyne 160$ co ciekawe w cenniku krajowym produkt nie jest dostępny... ekologia? czy były jakieś problemy z dopalaniem spalin we wcześniejszych rocznikach. Podobne urządzenia spotkałem w odpowietrzeniu zbiornika paliwa jako pochłaniacz oparów ale w dopalaniu spalin....? |
17.08.2019, 21:09 | #2 |
A to nie jest na rynek hamerykanski?
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
17.08.2019, 22:32 | #3 |
Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,792
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
Ten *canister* był też opcjonalnie w DR z 93 chyba na rynek amerykański. Był też dopalacz spalin. Oni chyba mają jakieś dziwne normy, bo tu jakieś cuda, a redneck ma pickupa w dizlu co przy odpalaniu zadymia całe pole na czarno
Sent from my SM-J600FN using Tapatalk |