|
07.01.2020, 16:14 | #1 |
690 - co by tu...
Tak przez przypadek w wyniku transakcji wiązanej zostałem właścicielem 690 z 2009 roku - długo o niej myślałem - bo spory przebieg ( ok 70 tys) a i nie byłem przekonany i miała być wr250r - ale jak się przejechałem 690 to....
Nie wiem chyba z KTM nie idzie się wyleczyć...(chyba że mnie wyleczy finansowo ) EFFECTS.jpg https://photos.app.goo.gl/TcFxcXnnejMW8Nng7 Oprócz tego co na zdjęciu mam do niej duży bak Safari i kufry Alu Zega ze stelażem ( ale tego nie będę chyba używał) - póki co wylądowało to na strychu. Tak sobie dłubię przy niej w zimowe wieczory: Poszedł nowy Olej Ipone Katana Off-Road 10W60, jedno z łożysk w kole tył do wymiany + nowy płyn w chłodnicy ( jakiś Motul) Rozebrałem i przesmarowałem wahacz i kiwaczkę ( jak ja kocham układać te igiełki w łożyskach wahacza ) Wymieniłem filtr paliwa - dla potomnych : Filtr paliwa KNECHT KL 15 OF Indeks: 259449 (KL 15 OF) + opaski DRESSELHAUS 4730/000/17 6,8X8 do kupienia w Intecarsie - z tym , że mam wrażenie że nowsze roczniki maja grubsze przewody paliwowe i wtedy opaski - w rozmiarze 9 zamiast 8 - 4730/000/17 7,8X9,5 - ale to do potwierdzenia Dalej pójdzie sprawdzenie zaworów, świeca , filtr powietrza. smarowanie łożysk główki ramy, płyny hamulcowe i olej w sprzęgle, serwis przedniego zawiasu. Na pewno coś muszę zrobić z tym wlewem paliwa - kupić podwyższenie. Czeka już na założenie na tył nowe Pirelli MT21 No i tyle sobie wymyśliłem - jakieś propozycje gdzie by tu zajrzeć Ostatnio edytowane przez madafakinges : 08.01.2020 o 10:21 |
|
07.01.2020, 20:22 | #2 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: SinCity
Posty: 449
Motocykl: już nie AT :( jest TT955i
Online: 3 miesiące 3 tygodni 9 godz 45 min 23 s
|
Ładny dzik
Gratulacje
__________________
|
07.01.2020, 20:52 | #3 |
Zarejestrowany: Sep 2010
Miasto: białystok
Posty: 2,652
Motocykl: ktm 640 adventure
Online: 3 miesiące 4 tygodni 14 godz 55 min 46 s
|
Wydaje mi sie, ze na advrider i na orangepower jest wiecej o tym sprzecie... Przy takim przebiegu to mozna juz i silnik rozebrac i poszukac Ale najwazniejsze dzwigienki zaworowe, pompa wody, oleum wysprzeglika, zawory itp... Dobrze byloby zweryfikowac co bylo uczciwie robione w tym czasie... Ja u siebie przy podobnym przebiegu wlasnie szykuje sie do wymiany rozrzadu, tloka i co wyjdzie dalej... (schoc nic sie nie dzieje niepokojacego)
|
07.01.2020, 21:31 | #4 |
Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Lublin
Posty: 328
Motocykl: tesco
Przebieg: 48kkm
Online: 1 miesiąc 5 dni 4 godz 26 min 59 s
|
|
11.11.2020, 09:32 | #5 |
No to zmieniłem - trafił się na allegroszu Leoś - nie wiem czy sąsiedzi go polubią a co gorsza diagnosta
https://photos.app.goo.gl/1XRDegj4U5LSnQAD9 |
|
11.11.2020, 10:01 | #6 |
Administrator
|
Sąsiedzi obrzucają zgniłkami a diagnosta zaprosi na poprawkę
__________________
AT03 |
07.01.2020, 22:08 | #7 |
Zapomniałem dodać - łańcuszek rozrządu i napinacz jest wymieniony i rolki też.
Oczywiście zajrzę do tego przy okazji sprawdzenia luzów. Na razie głębiej do silnika nie będę zaglądał -Silnik wg mnie pracuje bardzo cicho, nie stwierdziłem ubywania oleju - więc nie widzę potrzeby grzebania.- polatam trochę , zobaczę czy mi na 100% pasuje. Pompa wody - co z nią Co do wydechu - no fakt wygląda jak wygląda i pewnie jest ciężki - ale z drugiej strony podoba mi się jego cicha praca. |
|
07.01.2020, 22:49 | #8 |
Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Lublin
Posty: 328
Motocykl: tesco
Przebieg: 48kkm
Online: 1 miesiąc 5 dni 4 godz 26 min 59 s
|
|
07.01.2020, 23:27 | #9 |
|
|
08.01.2020, 09:09 | #10 |
W każdym KTM należy wymienić wydech z seryjnego na akcesoryjny. Nie dość, że zyskujesz kg, to wydech się nie grzeje, moto ma lepiej oddychać. Możesz założyć przelot z db-killerem i nie będzie wcale głośniej. W każdym z moich 5 KTM'ów LC4 tak zrobiłem a nawet w LC8 i jest znaczna poprawa.
|
|