Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 16.02.2020, 21:58   #1
Maraki


Zarejestrowany: Oct 2019
Posty: 18
Motocykl: RD03
Maraki jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 godz 39 min 29 s
Domyślnie Jakość wykonania CRF1000

Drodzy forumowicze.

Od jakiegoś czasu noszę się z zamiarem zakupu NAT. Długo zastanawiałem się czy to dobry ruch a czytanie tego forum tylko oddaliło mnie od tej decyzji. Pomimo wielu minusów o których tutaj czytam motocykl bardzo mi się podoba. To chyba w zasadzie jedyny motocykl Adv który może się podobać. Ale do rzeczy. Kilka dni temu podjechałem do salonu Honda aby na żywo przyjrzeć się Afryce. Mam mieszane uczucia co do jakości wykonania. Kilka elementów było zwyczajnie wątpliwej jakości. Zmartwiona obejma lusterka, odpryski farby na klamce, rdza na spawie końcówki rury wydechowej, „zadziory” na hadbarach. Na tych elementach były białe kropki. Wyglada to jakby kontrola jakości zaznaczyła wybrakowane elementy. Całość sprawia wrażenie niskiej jakości wykonania a nie flagowca Hondy. Zaznaczam, ze motocykl z 0 przebiegiem. Zastanawiam się jak będzie wyglądał po przejechaniu 50 tkm. Czy wy posiadacze NAT możecie wypowiedzieć się o jakości użytych materiałów. Wykonaniu?
Mam wrażenie ze nie jest to to co 15-20 lat temu.

Ostatnio edytowane przez Maraki : 18.02.2020 o 08:14
Maraki jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 16.02.2020, 22:19   #2
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,497
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 46 min 22 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Maraki Zobacz post
Drodzy forumowicze.

Od jakiegoś czasu noszę się z zamiarem zakupu NAT. Długo zastanawiałem się czy to dobry ruch a czytanie tego forum tylko oddaliło mnie od tej decyzji. Pomimo wielu minusów o których tutaj czytam motocykl bardzo mi się podoba. To chyba w zasadzie jedyny motocykl Adv który może się podobać. Ale do rzeczy. Kilka dni temu podjechałem do salonu Honda aby na żywo przyjrzeć się Afryce. Mam mieszane uczucia co do jakości wykonania. Kilka elementów było zwyczajnie wątpliwej jakości. Zmartwiona obejma lusterka, odpryski farby na klamce, rdza na spawie końcówki rury wydechowej, „zadziory” na hadbarach. Na tych elementach były białe kropki. Wyglada to jakby kontrola jakości zaznaczyła wybrakowane elementy. Całość sprawia wrażenie niskiej jakości wykonania a nie flagowca Hondy. Zaznaczam, ze motocykl z 0 przebiegiem. Zastanawiam się jak będzie wyglądał po przejechaniu 50 tkm. Czy wy posiadacze NAT możecie wypowiedzieć się o jakości użytych materiałów. Wykonaniu?
Mam wrażenie ze nie jest to to co 15-20 lat temu.
Nie martw się tak samo będzie wyglądać przy 100.000km a gdybyś chciał zobaczyć to zapraszam

co do forum .... to jest to tzw. logika ujemna tzn. motocykl bardzo na plus ale tutaj nazywa się bublem

kropki to kontrola dokręcenia elementów w hondzie od zawsze tak było

Ostatnio edytowane przez mdxmd : 16.02.2020 o 22:28
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 16.02.2020, 22:47   #3
Maraki


Zarejestrowany: Oct 2019
Posty: 18
Motocykl: RD03
Maraki jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 godz 39 min 29 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał mdxmd Zobacz post
Nie martw się tak samo będzie wyglądać przy 100.000km a gdybyś chciał zobaczyć to zapraszam

co do forum .... to jest to tzw. logika ujemna tzn. motocykl bardzo na plus ale tutaj nazywa się bublem

kropki to kontrola dokręcenia elementów w hondzie od zawsze tak było
Ps. A co z rdza na ramie. To chyba nie jest Hondowska jakość ?
Maraki jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 16.02.2020, 23:37   #4
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,497
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 46 min 22 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Maraki Zobacz post
Ps. A co z rdza na ramie. To chyba nie jest Hondowska jakość ?
to nie jest wielki problem, u mnie w kilku miejscach na ramie się pojawiła ale nie jest widoczna, zabezpieczam na bieżąco brunoxem. Jak w obecnych rocznikach ? pewnie lepiej bo bylo sporo hałasu o to... zresztą nowe CRF1100 cały zadupek mają z aluminium a jego szczególnie lubiła ruda.

ważne aby do mycia motocykla używać środków z woskiem lub innym środkiem zabezpieczającym powłoki i nie używać "wrednej chemii". Jeżeli chcesz mega dobre powłoki to zostaje jedynie BMW ale tam z innej strony będą Cię skubać

ruda generalnie lubi AT i tak było również w starych modelach ale zobacz ile jeszcze tego jeździ po drogach a ceny dobrze utrzymanych używek RD07 w okolicy 15.000zł i jakoś po 25 latach całkiem ruda ich nie zjadła

Ostatnio edytowane przez mdxmd : 16.02.2020 o 23:45
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 16.02.2020, 23:57   #5
nabrU
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał mdxmd Zobacz post
Jeżeli chcesz mega dobre powłoki to zostaje jedynie BMW ale tam z innej strony będą Cię skubać
No to teraz żeś pojechał po bandzie z tymi powłokami BMW. Chyba nie słyszałeś ile kompletnych silników lub przekładni BMW wymieniało w modelach LC. Na forum UKGSer są ludzie co im 3 kompletne silniki co pół roku wymieniano ze względu na rdzę
Daj mi chwilkę to znajdę trochę fotek aby "okrasić" to naocznie.

O takich rzeczach nigdy nie słyszałem w NAT.
  Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 17.02.2020, 00:06   #6
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,497
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 46 min 22 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Radarman Zobacz post
No to teraz żeś pojechał po bandzie z tymi powłokami BMW. Chyba nie słyszałeś ile kompletnych silników lub przekładni BMW wymieniało w modelach LC. Na forum UKGSer są ludzie co im 3 kompletne silniki co pół roku wymieniano ze względu na rdzę
Daj mi chwilkę to znajdę trochę fotek aby "okrasić" to naocznie.

O takich rzeczach nigdy nie słyszałem w NAT.
ja skończyłem na olejakach ... ale nie wiem jaka może być rdza w alu silniku...

Ostatnio edytowane przez mdxmd : 17.02.2020 o 00:12
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 17.02.2020, 00:06   #7
Dario
 
Dario's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Lublin
Posty: 734
Motocykl: ATAS 1000 '18
Dario jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 4 godz 14 min 24 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał mdxmd Zobacz post
to nie jest wielki problem, u mnie w kilku miejscach na ramie się pojawiła ale nie jest widoczna, zabezpieczam na bieżąco brunoxem. Jak w obecnych rocznikach ? pewnie lepiej bo bylo sporo hałasu...
Moją ATAS 2018 rozkrecałem w zimie dość gruntownie - trochę, bo kładłem wiązkę od gniazda 6 pinowego a trochę z ciekawości i z nudów - póki co, rdzy nie zauważyłem a na białym byłoby widać. Zrobilem juz prawie 15 000.
Z drugiej strony afra trzymana w garażu i nie jezdzona po soli to w końcu skąd miałby się brać ta rdza?
Dario jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 16.02.2020, 22:30   #8
GregoryS


Zarejestrowany: Oct 2018
Miasto: Zabrze
Posty: 1,125
Motocykl: ATAS 2019
Przebieg: 11000
GregoryS jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s
Domyślnie

Prawda, kropki maja byc - i to akurat w Hondzie dobrze swiadczy.
O jakosc sie nie martw, model mial pewne drobne bolaczki, byly wpadki przy pierwszych rocznikach, ale to wciaz honda. Daje rade. Jesli Ci sie podoba i masz fundusz to nie rozkminiaj tylko bierz i ciesz sie jazda
GregoryS jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 16.02.2020, 22:46   #9
Maraki


Zarejestrowany: Oct 2019
Posty: 18
Motocykl: RD03
Maraki jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 godz 39 min 29 s
Domyślnie

Rozumiem. Tylko ze te elementy były wyraźnie wyblaknięte. Zmartwione. Poszarzałe. Np ta obejmą od lusterka składa się z 2 części. Jedna miała normalny błyszczący lakier. Druga jakby stan 3 lata w palącym słońcu. -taka dygresja.

Żeby nie było - jeździłem NAT z DCT i po przejechaniu 2 km czułem się na tym motocyklu jakbym nim jeździł całe życie. Łatwość prowadzenia Trampka plus wszystko czego w Trampku brakowało -hamulce i moc.

Piękna jest linia tego motocykla. On się zwyczajnie podoba a to bardzo rzadkie w klasie.
Maraki jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 16.02.2020, 23:08   #10
kristoch
 
kristoch's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Aug 2016
Miasto: Wrocław
Posty: 1,038
Motocykl: *
kristoch jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 dni 15 godz 55 min 31 s
Domyślnie

Mam taką propozycję:
0. Przeczytaj wątek o Bublu Hondy od deski do deski pamiętając, że wszystko tam to wyrafinowana forma pochwały dla jakości Hondy. Użytkownicy Hond to inteligentni ludzie lubiący zabawę sarkazmem, żartem i ironią 😉.
1. Sprawdź inny egzemplarz u tego samego lub innego dealera. Jeśli będzie podobnie to tak ma być. 😉. Jeśli nie to nie wracaj do poprzedniego egzemplarza.
2. Odwiedź dealera marki, którą uznajesz z wzór jakości (ale ich moto Ci się nie podobają). Jeśli to Honda to kupuj NAT. Jeśli nie to przyjrzyj się na spokojnie wzorcowej jakości wykonania i zdecyduj co ważniejsze dla Ciebie.
3. Jeśli to wszystko nie doprowadzi Cię do decyzji to kup moto będące wzorem jakości, ale Tobie się nie podobające. Będziesz oczywiście żałował.

Możesz też pójść na skróty i od razu kupić NAT.
😎
kristoch jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Jakość paliwa, oktany, stopień sprężania info Emek Uklad paliwowy i wydechowy 2 07.01.2016 11:38


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:20.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.