|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
11.02.2021, 17:24 | #1 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 2,694
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Galeria: Zdjęcia
Online: 3 tygodni 6 dni 19 godz 7 min 43 s
|
Narty dla AT RD07a
Jako, że ciągle pada i pada śnieg to
Czy ktoś produkował lub podejmie się wykonania/wyzwania nart dla AT RD07a? Chodzi mi o zrobienie, czegoś podobnego jak ma White Wolf Marco, wzorowane na fińskich pojazdach wojskowych. Koniecznie demontowane na lato, bez rozbierania pół moto Mały opis: Konstrukcyjnie, po tym jak się na nich opieramy muszą przejmować część wagi motocykla, muszą pomagać w podparciu motocykla wspomagając nogi. Oczywiście po zdjęciu nóg sprężyna powinna unosić w górę narty, wtedy gdy mamy "czarną" drogę. Musi być zabezpieczenie, że w przypadku gleby na bok narta a właściwie jej konstrukcja wsporcza nie zajmie się zgilotynowaniem nogi lub uszkodzeniem moto etc. oczywiście w miarę rozsądku, chodzi o "codzienne przyglebienie". Malowane proszkowo, dobrze zabezpieczone. Narta powinna dać się wymienić po czasie, jak się zetrze i może by była z nierdzewki? Jeśli się da. Stópki na nogę rozmiar 51 podłoże ząbkowane aby but miał przyczepność Mile widziane inne ulepszenia/sugestie Chętnego do współpracy i wykonania zapraszam oczywiście projekt jest całkowicie komercyjny. Temat do ogarnięcia już nie na tę zimę, więc jest czas no chyba, że na tę, wtedy tym bardziej git |
11.02.2021, 17:52 | #2 |
patent skopiowany jest z jawoksów da fińskiej armii...
jeden komplet kiedyś odkupił z pewnego tajemnego miejsca Szparag a szczepił mu to do małej XT niejaki Pastor. patent jest naprawdę prosty jak budowa cepa. ważne aby mocowane to było do natury tak, że jak trafisz jakiś pieniek lub coś podobnego taką nartą to nie upierniczysz cylindra, ramy, podciągów... tzn z mózgiem trza to zrobić. no i jak widać na sprężynach być musi. pamiętaj również, że w warunkach choojowatej przyczepności każdy gram wagi, który przenosisz na taką nartę z motocykla pozbawia CIę i tak szczątkowego napędu i kierowania. to tak naprawdę asekuracja w razie W. chcesz pojeździć zimą to triala se kup wolniej i bezpieczniej a gdzie niby ta nibylandia jest?
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
11.02.2021, 18:26 | #3 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 2,694
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Galeria: Zdjęcia
Online: 3 tygodni 6 dni 19 godz 7 min 43 s
|
Dzięki za uwagi Matjas ale ciągle, się upieram i szukam kogoś kto to wykona.
P.S. Nibylandia, nie pamiętasz? Tam gdzie krokodyl, pirat z hakiem i latający dzieciak |
11.02.2021, 19:09 | #4 |
jak nie znajdziesz to się odezwij
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
11.02.2021, 20:58 | #5 |
Zarejestrowany: Feb 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 523
Motocykl: CRF1000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 20 godz 18 min 41 s
|
A tu podgląd jak wyszło.
https://www.youtube.com/watch?v=dvp7hhnodIY |
12.02.2021, 01:34 | #6 | |
Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 2,694
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Galeria: Zdjęcia
Online: 3 tygodni 6 dni 19 godz 7 min 43 s
|
Cytat:
|
|
17.02.2021, 10:29 | #7 |
Moderator
|
Powodzenia w realizacji projektu.
__________________
"Motocykl w Polsce to nowy rodzaj jazdy konnej. To leży w naszych szlacheckich tradycjach." Z. Maklakiewicz |
18.02.2021, 07:04 | #8 |
Administrator
|
No proszę jaka prostota , a teraz bez podłączonego smartfona do zdalnego sterowania kątami nachyleń i amortyzacją aktywną nie podejdzie
__________________
AT03 |