![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Ale mi wpadł niesamowity film w łapy.
I jak tu nie kochać starych motorów? Dyskusja wskazana.
__________________
Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: May 2013
Posty: 1,322
Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 2 dni 17 godz 13 min 39 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Szczecin
Posty: 133
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 3 dni 2 godz 31 min 52 s
|
![]()
DR są nadal produkowane i za np. oceanem mają się dobrze.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Opolskie
Posty: 518
Motocykl: XR 600
![]() Online: 2 tygodni 3 dni 22 godz 12 min 51 s
|
![]()
Widziałem mam na YT subskrypcje kapłan Ameryka produkują filmy szybciej niż strzela pepesza z 90/klasykami
A drugi kanał na YT z starymi krosowkami to Chris montigani.
__________________
Na YouTube przygody HONoDY https://youtube.com/channel/UCrDx6paxecbzeSUSJR7iE6Q Ostatnio edytowane przez Artek : 29.10.2021 o 00:20 Powód: scalenie postów |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() |
![]()
Kocham lc4 640 adv szczególnie z rocznika 1998 ale niestety kalkulując to chłodno odstrasza mnie myśl, ze nie ma juz do tego wiekszosci czesci.
Podoba mi sie po tym wzgledem Ameryka i to, ze u nich produkuje sie pewne rzeczy od lat w niezmenionej formie i jest pełno firm produkujacych zamienniki. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
![]() |
![]()
Dzięki Tygrys - już mają suba.
Cytat:
A starej AT podobnie z częściami nie ma problemu na razie (nawet gaźnik całkowicie zregenerujsz z dorobieniem osiek przepustnic: ![]() W innych motorach nie wiem jak jest. W KTM nie wiem, nigdy nie miałem. Ale ogólnie nie święci garnki lepią - np. podobno polskich junaków jest więcej zarejestrowanych niż było wyprodukowanych - taki się przemysł zrobił: ![]()
__________________
Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Sulejówek
Posty: 1,062
Motocykl: Fiddle
![]() Online: 6 miesiące 2 tygodni 4 dni 4 godz 23 min 23 s
|
![]() Cytat:
![]() Więc jak stary motocykl, to raczej Japonia. I raczej model powszechnie znany |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
![]() Zarejestrowany: May 2013
Posty: 1,322
Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 2 dni 17 godz 13 min 39 s
|
![]()
Nie jest tak jak piszesz. Jest z tym problem. Zdarza mi sie szukać części dla znajomych i innych. Jakieś elementy skrzyń, pompy oleju, wałki kopnika i kopki niektórych modeli XT/TT/TTR Jak masz już zużytą głowice pod wałkami to resztę raczej sie już puszcza na części. Ewentualnie jakieś czary odprawia u świątka byle polatało do wciśnięcia następnemu. O ramach już było.
Cytat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
![]() |
![]() Cytat:
Np. kopniaki nowe ebay: https://www.ebay.pl/itm/NEU-NEW-KICK...-/383449264345 https://www.ebay.ca/itm/192020555532...kAAOSwNclhc8sb https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-...86627-306-5969 Nowy w ASO i jest dostępny: https://yama-sklep.pl/ Tyle, że cena wysoka, bo ponad 800 pln za kopkę, ale jest. Kopniaków używanych na ebayach jeszcze więcej. Sam sprzedałem z rok temu używkę. Na facabooku w PL silnik jest cały aktualnie z kopką za 1000 pln. Nie trzeba od razu też robić u pana Miecia. Głowicę można tutaj np. Zresztą co do XT to ten facet ma biznes na nich oparty: https://www.motoritz.de/ Zauważyłem jednak, że problemem jest cena... do niedawna było tak, że części były bardzo tanie w używkach i te motory były tanie. Zmieniło się to i trudno niektórym zaakceptować kosztowny remont silnika w XT lub w Afryce. PS. Służę pomocą (serio) w kupnie części do XT w ASO w Poznaniu, mam blisko bardzo i mogę podjechać. Jak robiłem 34L z silnikiem z 83 to było wszystko absolutnie - korbę OEM na inny otwór dolny niż reszta XT z Japan ściągali, ale w 2 tygodnie była. Ale dajmy spokój XT. Co do Junaka - to wiadomo, że tylko u nas jest taki szał. Że nie jadą... nie hamują... nie ma znaczenia: ![]() ![]()
__________________
Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() |
![]()
Do LC4 na małym obiegu oleju (modele do 2002 roku) nie kupisz już microfiltra do oleju, a co dopiero mówić o plastikach. \
Albo nie kupisz do żadnego LC4 600-620-625-640-660 (produkcja do 2006 roku) głównego łożyska kiwaczki. A 99% LC4 ma to łożysko na bank już wyjechane. Także KTM zapewnia części do 10 lat wstecz, a później to radź sobie. Ostatnio mocno zastanawiałem się nad powrotem do LC4... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Chip Tuning | Borkow | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 33 | 16.09.2024 22:11 |
Tuning CRF1000 | mdxmd | NAT - Warsztat | 0 | 25.01.2020 19:45 |
Jaki olej do singla na długą wyprawę? | Lupus | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 33 | 05.10.2017 23:46 |
Tuning Afryki. | Tomasa | Wszystko dla Afryki | 118 | 18.01.2016 22:39 |