|
Trialówki Dział poświęcony motocyklom trialowym. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
17.11.2022, 21:39 | #1 |
Banned
Zarejestrowany: Jul 2022
Miasto: Kraków
Posty: 489
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 1 tydzień 2 godz 6 min 18 s
|
Dlaczego w trialu przód dętkowy a tył bez?
Ktoś może wie jaki powód? zarówno Montesa tak miałą jak i Gas Gas.
Na dęntce ma sie lepsze "czucie" może? czy może felga za cienka do excesów na niej. |
17.11.2022, 21:45 | #2 |
żeby niżej zejść z ciśnieniem. z tyłu możesz mieć spokojnie z 0,8bar i nic się nie stanie.
przód przy tym profilu i niskim ciśnieniu może dobić poza tym nie ma aż takiego znaczenia przyczepność przodu przy tradycyjnej trialowej jeździe - tył musi ciągnąć w każdych warunkach.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubię KTM-a | puszek | KTM | 4121 | 27.10.2024 20:14 |
Dlaczego nie kupić DL-650 | Pils | Suzuki | 83 | 30.08.2021 23:14 |
Kto z Czarnuchów jeździ na trialu i ma ochotę na zabawę?;) | Pirania | Umawianie i propozycje wyjazdów | 16 | 29.08.2018 09:59 |