|
09.06.2023, 21:47 | #1 |
Zarejestrowany: Oct 2019
Posty: 45
Motocykl: sd06
Online: 2 dni 5 godz 48 min 55 s
|
Pomocy urwana fajka od świecy
Do usunięcia
Ostatnio edytowane przez sla7 : 13.06.2023 o 18:23 |
09.06.2023, 21:56 | #2 |
Wkręt i jazda.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
09.06.2023, 22:03 | #3 |
Zarejestrowany: Oct 2019
Posty: 45
Motocykl: sd06
Online: 2 dni 5 godz 48 min 55 s
|
|
09.06.2023, 23:27 | #4 | |
Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,497
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 31 min 19 s
|
Cytat:
a wkręt należy wkręcić w fajkę bo i w co innego. Daj trochę WD40 i powinna się poddać, musisz uważać aby jej nie pokruszyć bo przy wykręcaniu świecy może dostać się do cylindra i będzie jeszcze większa draka. Zastanawiam się po co ruszałeś te fajki |
|
09.06.2023, 23:44 | #5 | |
Zarejestrowany: Oct 2019
Posty: 45
Motocykl: sd06
Online: 2 dni 5 godz 48 min 55 s
|
Cytat:
Chciałem luzy zaworowe skontrolować, poprzednim razem poszło gładko ale tym razem środkowych fajek nie mogę ruszyć. Dziękuję Ci |
|
18.06.2023, 01:43 | #6 | |
Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,497
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 31 min 19 s
|
Cytat:
Miałem kupione też 2 nowe i jedna mi padła dlatego poszły teraz CR3 zobaczymy za xyz kilometrów czy będzie to samo czy jednak przetrwają. Odnośnie wyjmowania starych to przy montażu trzeba dać na nie odrobinę smaru guma/metal i problemów nie będzie z wyjęciem, druga zasada to nie ciągnąć za przewód ani też górną część kapturka a pod tym kapturkiem co jest łatwiejsze z boku więc chłodnie trzeba zdemontować. Przed wyciąganiem warto także wpuścić pod kapturek odrobinę np. WD40. poruszać trochę i wyjdą gładko. Generalnie nawet jak je wyciągniesz bez uszczerbku to i tak często są przepalone. Powinny mieć rezystancję 5k |
|
19.06.2023, 20:17 | #7 |
Zarejestrowany: Oct 2019
Posty: 45
Motocykl: sd06
Online: 2 dni 5 godz 48 min 55 s
|
Dzięki za pomoc i mnóstwo informacji. U mnie obie główne fajki(śrubki w przewodzie) były bardzo mocno zoksydowane. Ale jeździłem do tej pory na oryginałach i dopiero teraz przy 70k zmieniłem.
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Urwana szpilka uchwytu osi koła | kacperek | Hamulce, kola, opony | 35 | 05.02.2023 21:49 |
Urwana fajka | mucha_dub | Układ elektryczny i zapłonowy | 2 | 14.04.2014 13:09 |
Urwana Sprężyna podstawki centralnej ??? | BIAŁY | Wszystko dla Afryki | 18 | 26.03.2013 23:50 |
montaz fajki od swiecy | Skydiverek | Regularne czynności serwisowe | 7 | 18.05.2012 00:46 |