Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 03.05.2008, 12:14   #1
Zazigi
lamer miesiąca
 
Zazigi's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Wa-wa
Posty: 683
Motocykl: RD07
Zazigi jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 6 dni 21 min 23 s
Domyślnie Filtr paliwa powyżej pompki

Koleżanki, koledzy!

Dziwna sprawa. Zauważyłem dzisiaj, że w moim nowym nabytku RD07 filtr paliwa wisi luźno na wysokości pompki paliwa zamiast być zaczepiony na haczyku na ściance puszki akumulatora. No to go tam zaczepiłem. Po przejechaniu ok. 300 metrów motocykl wziął zgasł ta jakbym nie odkręcił paliwa i nie chciał zapalić. Zapalił dopiero jak zdjąłem filtr i pozwoliłem mu wisieć na wysokości pompki. Co to może dla mnie oznaczać?
Dzięki za radę!
Zazigi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.05.2008, 20:49   #2
dj.1
 
dj.1's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Köln/Opole
Posty: 229
Motocykl: RD07a
dj.1 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 6 godz 56 min 42 s
Domyślnie

mozliwosc jest, ze ten filtr to nie orginal. na orginale idzie normalnie.(mam 91 .000km i filtr narazie ok - jest to pierwszy filtr z fabryki oczywiscie)
dj.1 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.05.2008, 23:05   #3
Zazigi
lamer miesiąca
 
Zazigi's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Wa-wa
Posty: 683
Motocykl: RD07
Zazigi jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 6 dni 21 min 23 s
Domyślnie

Dzięki.Świeżak jestem i zastanawiam się czy się nie wygłupiłem. Bo to chyba bardziej sprawa pompki niż filtra. Pewnie pompka nie działa i filtr umieszczony wyżej od niej powoduje, że paliwo nie dopływa do pompki. Jeśli filtr jest niżej to na zasadzie naczyń połączonych, grawitacyjnie paliwo dopływa do pompki i dalej mimo, że pompka nie działa. Tylko po co ta pompka w takim układzie w ogóle?
Może ktoś zechce rozwiać moje wątpliwości albo wykasować ten wątek jeśli nie ma on sensu, chociaż nie potrafię znaleźć podobnego tematu.
Zazigi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 04.05.2008, 10:57   #4
chinol
青年商會及台北縣警察局
 
chinol's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Poznań
Posty: 804
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
chinol jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 10 godz 12 min 22 s
Domyślnie

może jak dajesz filtr w jego normalne miejsce zagina sie przewód paliwowy

oryginalne przewody są wyprofilowane w odpowiedni sposób może sie źle ustawił . może ktoś wymieniał na nowe u mnie ten co idzie od baku do filtra tez wymieniem bo od ciągłego ściągania by już nieco zmurszały
__________________
RD07a, 非洲是最好的

Ostatnio edytowane przez chinol : 04.05.2008 o 11:01
chinol jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05.05.2008, 14:54   #5
podos
 
podos's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Kraków
Posty: 3,988
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
podos jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 28 min 34 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Zazigi Zobacz post
Dzięki.Świeżak jestem i zastanawiam się czy się nie wygłupiłem. Bo to chyba bardziej sprawa pompki niż filtra. Pewnie pompka nie działa i filtr umieszczony wyżej od niej powoduje, że paliwo nie dopływa do pompki. Jeśli filtr jest niżej to na zasadzie naczyń połączonych, grawitacyjnie paliwo dopływa do pompki i dalej mimo, że pompka nie działa. Tylko po co ta pompka w takim układzie w ogóle?
Może ktoś zechce rozwiać moje wątpliwości albo wykasować ten wątek jeśli nie ma on sensu, chociaż nie potrafię znaleźć podobnego tematu.
Pompka jest potrzeban bo paliwo w baku jest ponizej gazników - wiec musi byc pompowane. Moto bedzie chodzilo z ominieciem pompki tylko z full bakiem az poziom spadnie do lini gaznikow. To jest zreszta metoda na "dojechanie" w razie "padu" pompy.

1. Wymien filtr. (ksiazkowo co 18 tys km)
2. Sprawdz przewody
3. Sprawdz stan stykow w pompie
__________________
pozdrawiam, podos
AT2003, RD07A
------------------
Moje dogmaty
0. O chorobach Afryki: (klik)
1. O Mikuni: Wywal to.
2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!!
3. O goretexie: Tylko GORE-TEX
4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów
5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu.
6. Lista im. podoska Załącznik 10655
7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem.
8. O KN: Wywal to.
9. O nowej Afripedii: (klik)
podos jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05.05.2008, 16:00   #6
Zazigi
lamer miesiąca
 
Zazigi's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Wa-wa
Posty: 683
Motocykl: RD07
Zazigi jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 6 dni 21 min 23 s
Domyślnie

Dzięki wielkie Podos. I alles jest klar. Zmienię filierek i przefiukam przewody, a rozbiórkę pompki to już gdzieś widziałem....
pozdrawiam
Zazigi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05.05.2008, 16:01   #7
dj.1
 
dj.1's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Köln/Opole
Posty: 229
Motocykl: RD07a
dj.1 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 6 godz 56 min 42 s
Domyślnie

Specialnie sprawdzilem w servisowce i pisze tylko ze przez filt powinno latwo leciec paliwo ,o wymianach stalych jak np: olej nic nie pisze . (pomylilo ci sie chyba z filtrem powietrza)
(stan mojego filtra to 92.000km na dzis, i wszystko w porzadku)

Ostatnio edytowane przez dj.1 : 05.05.2008 o 16:06
dj.1 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05.05.2008, 23:52   #8
podos
 
podos's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Kraków
Posty: 3,988
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
podos jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 28 min 34 s
Domyślnie

no to powodzenia
w mojej serwisowce pisze 18k. Zakladam nowy a stary trzymam w rezerwie.
__________________
pozdrawiam, podos
AT2003, RD07A
------------------
Moje dogmaty
0. O chorobach Afryki: (klik)
1. O Mikuni: Wywal to.
2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!!
3. O goretexie: Tylko GORE-TEX
4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów
5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu.
6. Lista im. podoska Załącznik 10655
7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem.
8. O KN: Wywal to.
9. O nowej Afripedii: (klik)
podos jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 17.06.2008, 19:17   #9
Zazigi
lamer miesiąca
 
Zazigi's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Wa-wa
Posty: 683
Motocykl: RD07
Zazigi jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 6 dni 21 min 23 s
Domyślnie

dawno po sprawie, ale żeby nie było, że nie kończę tematu przyczyną gaśnięcia motorka po umiejscowieniu filtra paliwa w przewidzianym dla niego miejscu było zgięcie przewodu i brak dopływu paliwa. dzięki wszystkim, chinol zdobywa 10 punktów i browara a ja status lamera miesiąca
Zazigi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Filtr paliwa Tomas_XRV Uklad paliwowy i wydechowy 11 17.10.2012 00:10
Filtr paliwa VS przebieg rambo Uklad paliwowy i wydechowy 33 27.02.2012 00:15
Drgania powyżej 5000 mad_leaf Rama, zawieszenia, napęd 2 28.03.2009 23:32


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:00.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.