|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
12.06.2010, 22:40 | #1 |
Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
|
Czy to normalne, że przy 130km/h na TKC ...
afra zaczyna mi pływać jakby każde koło jechało swoim zygzakiem
Z ciekawostek zauważyłem że jak odciążę przód /np. siadając dalej do tyłu/ to się trochę poprawia ... |
13.06.2010, 00:03 | #2 |
Zarejestrowany: Oct 2009
Miasto: Łódź
Posty: 65
Motocykl: RD07a
Online: 1 tydzień 5 dni 1 godz 41 s
|
Osobiście nie zauważyłem, choć słyszałem, że tak się może dziać.
Ja co prawda śmigam na R1100GS Kumpel jeździ R1150GS na oponkach Karoo. Mówił mi ostatnio, że kiedy ciął asfaltem i zaczął się zbliżać do 130km/h koła zaczęły mu pływać, i zrobił się przy tym taki hałas, że aż się zatrzymał, bo myślał, że coś mu się urwało albo pękło. |
13.06.2010, 00:12 | #3 |
Common Rejli
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,736
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
Uważam, że TKC są dość stabilne jak na kości. Sprawdź może ciśnienie w przednim i tylnym kole. I luzy na łożyskach kół oraz prolinka. Wiesz, takie podstawy. Sama opona trochę może bujać, ale pamiętam trasy z bagażami i pasażerką 160km/h asfaltem i był spokój.
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże. NIE SPRZEDAM! |
13.06.2010, 01:15 | #4 |
BANDA LUBLIN
Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Lublin
Posty: 4,022
Motocykl: RD04
Przebieg: Kręcony
Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 2 godz 9 min 27 s
|
Powiedz mi prosze jak dociazasz, a odciazasz przod przy 130 w Afrze?! Ciekaw jestem. Czepaim sie, bo ja nie potrafie tego dokonac.
|
13.06.2010, 10:26 | #5 |
Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
|
Przesuwam moje 105 kg mięsa do tyłu i opieram się o worek z klamotami równoczesne prostuje moje złodziejskie ręce tak ze zamiast być pochylony do przodu jestem siedzący jak w fotelu choppera ... dla chcącego nic trudnego.
|
13.06.2010, 15:33 | #6 |
BANDA LUBLIN
Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Lublin
Posty: 4,022
Motocykl: RD04
Przebieg: Kręcony
Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 2 godz 9 min 27 s
|
Dzieki, mam obraz sytuacji. Twoje objawy plywania podczas moich jazd na tkc nie wystepowaly. Wage mamy podobna. Pozdro.
|
13.06.2010, 23:02 | #7 |
status-TAK stan cywilny-TAK....
Zarejestrowany: Jun 2006
Miasto: Mikołów
Posty: 1,216
Motocykl: BRAK
Przebieg: Tak,
Online: 3 tygodni 1 dzień 11 godz 47 min 46 s
|
Ja śmigam teraz na Mitasie C02 z tyłu, to dopiero buja. Jade jak przegubowym ikarusem, na koleinach przy większych prędkościach to jest dreszczyk emocji
|
14.06.2010, 12:02 | #8 |
Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: Poznań
Posty: 386
Motocykl: RD07a
Przebieg: 80000
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 3 godz 51 min 24 s
|
Wczoraj wróciłem z trasy (1200 km) - przed nią założyłem na przód TKC - na asfaltach najmniejszych problemów - żadne z opisanych przec Ciebie objawów nie wystepowało, a ciąłem do 160 na autostradach. Gorzej na "szutro - piachach" - miałem wrażenie że przód żyje swoim życiem. Wczesniej na przodzie miałem anakee i (co brzmi absurdalnie) na offie miałem wieksze wrażenie stabilności...
Edit: Jakie cisnienie powinno być w tych oponach na przodzie? |
14.10.2010, 13:14 | #9 |
Administrator
|
Jak się przejechałem kiedyś Bąbla At to myslałem że zginę na pierwszym zakręcie , przeżyłem szok jak się prowadza kostki...... a właściwie to się nie prowadzą tylko każde koło robi co chce oczywiście mowa o asfalcie....
__________________
AT03 |
14.10.2010, 13:15 | #10 |
Common Rejli
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,736
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
Jak często pojawia się takie zdarzenie?
W takiej sytuacji pewnie ratowałbym się hamowaniem tylnym hamulcem. Z wyczuciem, by nie zablokować koła. Bardzo możliwe, że takie zachowanie motocykla spowodowało kurczowe trzymanie się kierownicy. Przypominam raz jeszcze - dosiad, a nie mocny chwyt kierownicy. Cała pozycja utrzymywana przez kolana chwytające bak. Dzieju, nie dramatyzuj . Ja jak wsiądę na jakąkolwiek inną AT niż moja mam wrażenie, że szajs, spali mi się pompa, ściąga w prawo i w ogóle kaszana .
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże. NIE SPRZEDAM! Ostatnio edytowane przez wieczny : 14.10.2010 o 13:22 |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Stukanie lag przy odbiciu | wieczny | Rama, zawieszenia, napęd | 100 | 23.06.2024 20:07 |
Czy takie wskazanie termostatu są normalne? | unicron | Układ chlodzenia | 34 | 10.09.2011 21:13 |