|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
28.09.2010, 21:50 | #1 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,668
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 miesiące 3 tygodni 2 dni 5 godz 18 min 56 s
|
Czarny kabelek z reglera
Przestudiowalem archiwum. Jaka jest aktualna szkola dotyczaca czarnego kabelka? Chodzi o róznice miedzy reglerami afrykanskimi. Co z nim robimy wg najnowszej szkoly?
__________________
Jeśli sądzisz, że potrafisz to masz rację. Jeśli sądzisz, że nie potrafisz – również masz rację. |
29.09.2010, 00:06 | #2 |
Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
Do + podłaczamy, czyli do któregoś z czerwonych
|
29.09.2010, 00:20 | #3 |
Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 1,503
Motocykl: LC4
Przebieg: ...
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s
|
Nie wiem jaka jest najnowsza , ale moja jest taka
Jeśli masz regulator z "czrnym", a w motocyklu go brak, to podepnij go do + ( po stacyjce ) np. przy tylnym włączniku stop. Jeśli masz czarny w motocyklu a w regulatorze nie to po prostu zaizoluj i olewka. Pozdrawiam Ostatnio edytowane przez szparag : 29.09.2010 o 00:23 |
29.09.2010, 22:33 | #4 |
El Mariachi
Zarejestrowany: Aug 2009
Miasto: Podkarpackie
Posty: 1,495
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 2 godz 12 min 15 s
|
A czy żółte mogą być połączone w dowolnej mieszance czy jest jakiś schemat.
Pytam bo mam regler z ujedzoną wtyczką i jak mi padnie to nie będzie czojsu lecz skoro taki temat się pojawił to zapytnę. Z tego co patrzyłem po schematach to nie powinno mieć to znaczenia lecz aż tak się nie znam. pozdrosy
__________________
Niech moc będzie z wami ........... |
29.09.2010, 22:46 | #5 |
Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,502
Motocykl: CRF1000, RD04
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 34 s
|
Z tego co mi wiadomo, to żółte podłączasz jakkolwiek. Nie ma znaczenia który z którym.
|
29.09.2010, 23:22 | #6 |
Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 1,503
Motocykl: LC4
Przebieg: ...
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s
|
Żółte obojętnie, byle do żółtych
|
30.09.2010, 11:08 | #7 |
Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
byle do zółtych. Czerwone mozna łaczyc
|
30.09.2010, 13:50 | #8 |
El Mariachi
Zarejestrowany: Aug 2009
Miasto: Podkarpackie
Posty: 1,495
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 2 godz 12 min 15 s
|
Senkju.
Tak sobie pocinam tu i tam z tym zapasowym a gdyby coś sie zwaliło to bym pewnie napastował w drodze kogoś,jak to ma być zmotane?. Interesuje mnie jeszcze jak to jest z pompami czy wszystkie które dają pyrkanie z motocykli maści nie koniecznie Honda bendą pasiły mam takie w domu i teoretycznie podają paliwo po otrzymaniu impulsu, lecz obawiam się że wydolność może być inna choć dobierana z moto wo okolicach 900 i spalaniu większym. Lecz mam to w dupie pewnie jak się zwali to się dowiem . Mam tylko nadzieję, że nie gdzieś na obczyźnie w czarnej dupie. Pozdrawiam
__________________
Niech moc będzie z wami ........... |
30.09.2010, 14:14 | #9 |
Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
Zrobiłem od 2008r z 40 000km na pompie od zx9 i pali w normie i styki wyglądają jak w dniu założenia używki kupionej na bajzlu za 80zł. Ino kabelek z wtyczką se przelutowałem na afrykański
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wtyczka reglera | MaRP | Układ elektryczny i zapłonowy | 163 | 06.03.2014 13:39 |
okablowanie reglera | Vooytas | Układ elektryczny i zapłonowy | 3 | 30.06.2008 21:36 |