|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
24.12.2010, 10:40 | #1 |
Zarejestrowany: Apr 2008
Posty: 302
Motocykl: RD07
Online: 1 tydzień 6 dni 5 godz 6 min 26 s
|
Ohlins - diagnostyka i regeneracja ewentualnie.
Czy ktoś ma może wiedzę o miejscach gdzie sprawdzają działanie amorów, a jak coś jest nie tak to mogą zregenerować. Dorwałem Ohlinsa i niby tłumi drgania, nie buja motongiem, ale czasami na nierównościach lekko popukuje.
Chciałbym dać go do sprawdzenia bo się na takich zaawansowanych amorach co maja tyle regulacji ni chu chu nie znam. |
26.12.2010, 10:31 | #3 |
Zarejestrowany: Apr 2008
Posty: 302
Motocykl: RD07
Online: 1 tydzień 6 dni 5 godz 6 min 26 s
|
Chomiku to nie rozwiązuje mojego problemu
|
26.12.2010, 14:07 | #4 |
heu ?
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kraków
Posty: 932
Motocykl: RD07
Online: 1 tydzień 20 godz 17 min 46 s
|
To są podobne spece
http://www.nagengast.pl/ Osobiście nie korzystałem z usługi, ale czytałem pochlebne opinie.
__________________
RD07 & DRZ |
28.12.2010, 18:56 | #5 |
Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
Tylko nie Nagengast !!!
|
28.12.2010, 19:20 | #6 |
Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Gliwice
Posty: 246
Motocykl: RD 07a i orange, ale biały-250 EGS
Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 38 min 13 s
|
PTM w Nieporęcie zajmuje się Ohlinsem. Tam możesz oddać.
Ew. mam znajomego, który robi tylko crossowki i enduraki, zajmuje się także zawieszeniami. Robił moto m.in. Oskarowi Barańskiemu. Jak chcesz do gościa kontakt, wal na a |
28.12.2010, 20:21 | #7 |
Zarejestrowany: Apr 2008
Posty: 302
Motocykl: RD07
Online: 1 tydzień 6 dni 5 godz 6 min 26 s
|
Dzięki Panowie wreszcie jakieś konkrety.
|
04.03.2011, 20:00 | #8 |
Zarejestrowany: Feb 2009
Miasto: Bytom
Posty: 567
Motocykl: 2x XTZ 750, 1x XTZ 660.
Online: 1 tydzień 4 dni 3 godz 8 min 33 s
|
Są 2 podobne tematy, ale dam tutaj bo tyhczy się Ohlinsa.
W jednej z moich Tenerek znalazłem cosik takiego: https://picasaweb.google.com/bartekszam2/Ohlins# Wszystko ładnie pieknie, moto w porównaniu do takiego samego jest wyższe o ok 3 cm na tyle, tłumić tłumi- na pewno jest lepszy niż oryginał z drugiego sprzętu. Tylko kurna co to za rurka? Wygląda mi to na samoróbkę i tak nie jestem do końca przekonany co do trwałości tego patentu. Głupio by było gdzies w Grecji użerać się z walniętym amorkiem... Da się z tym coś zrobić, albo wrócić do orygiału poprzez likwidację tego patentu, nic nie robić i jeździć? Sam kurna nie wiem co z tym zrobić. |
07.03.2011, 09:41 | #9 | |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Cytat:
Zeby nie było watpliowści - pomagam bo lubię, a Twoje kufry mam w dupie A teraz bądź grzecznym chłopcem i zgłoś się do działu PiD - zyskasz nowy rynek zbytu. Może. Zdrowia |
|
18.01.2013, 22:42 | #10 |
Zarejestrowany: Jul 2012
Miasto: Białystok
Posty: 174
Motocykl: RD07a
Przebieg: 91000
Online: 1 tydzień 4 dni 17 godz 9 min 11 s
|
Odświeżę temat.
A więc Panowie i Panie moja królowa jest wyposażona w amorek Ohlins S46HR1C1S (HO 645) dedykowany dokładnie dla niej. Jest jednak jedno małe ale, chcę go w jakiś sposób ustawić pod moje 107kg jednak zupełnie nie wiem od czego zacząć, mam jakieś papiery w języku zupełnie mi obcym, które w niczym mi nie pomagają. Może ktoś z was m takowy i może mi podpowiedzieć? |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Regeneracja głowic | Dejvid | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 48 | 04.05.2023 06:19 |
Ohlins 46HRCS | e200g_ | Wszystko dla Afryki | 6 | 28.02.2009 02:09 |