|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
10.06.2008, 22:47 | #1 |
Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 67
Motocykl: RD07
Online: 4 godz 41 min 13 s
|
TKC czy T63??
chciałbym zakupic komplet oponek bardziej terenowych, czy ktoś z Was ma może doświadczenie z powyższymi? jak sprawują się w terenie i na drodze? itp, itd...
|
10.06.2008, 23:10 | #2 |
Stary (P)iernik
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,769
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
T63 bardziej terenowy tył. Przód mniej. E09 Mitasa to własnie kopia T63
tylko za mniejszą kasę. W tej chwili w Yamaha TT 600 mam TT 63. Po 3 tys zdecydowanie mniejsze zużycie jak TKC 80
__________________
|
11.06.2008, 10:02 | #3 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 687
Motocykl: RD07a
Online: 12 godz 42 min 27 s
|
T63 nie ma rozmiaru na tył do 07 ja jeżdzę na TKC 80. Na prawdę ostra oponka
|
11.06.2008, 11:32 | #4 | |
Stary (P)iernik
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,769
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
Cytat:
Tkc80 jest ostrą oponką na asfalt , kamienie. Dobra na szutry. Nie nadaje się na miękkie podłoże jak chcesz poszaleć ,ale przejechać sie da Co dobre w terenie to nie jest na asfalcie. Tkc najbardziej uniwersalna Teraz kupuję Pirelli Mt21 http://cgi.ebay.de/Motorrad-Reifen-1...2em118Q2el1247 Jak przejadę pare tysiączków zdam relację. Na zlocie w Kletnie było Ktm 950 obute w te gumy i włściciel bardzo sobie chwalił
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 11.06.2008 o 11:54 |
|
11.06.2008, 16:23 | #5 |
mistrzu
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 5 godz 33 min 14 s
|
Miałem te opony ( byłem na nich np na zakończeniu sezonu w Bieszczadach )
Uważam je za najlepsze gumy tego typu na jakich jeździłem. W terenie są niezłe, ale największe zaskoczenie to ich świetne prowadzenie na asfalcie po zakrętach. Jak polatasz napisz swoją opinie o nich....
__________________
Enduro i ADV |
11.06.2008, 17:34 | #6 | |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 687
Motocykl: RD07a
Online: 12 godz 42 min 27 s
|
Cytat:
Co do montowania opon 130 w miejsce 140 to nie jestem do końca zwolennikiem takich rozwiązań. Wpływa to na zachowanie motocykla na czarnym, szczeólnie w zakrętach. Czasami zmiana jest nieznaczna, a czasami może być dość znaczna Oczywiście jak ktoś ma doświadczenia i nie zauważył różnicy, to czemu nie |
|
11.06.2008, 15:47 | #7 |
Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 67
Motocykl: RD07
Online: 4 godz 41 min 13 s
|
ja jeździłem na co prawda mniejszym moto, ale na zupełnych kostkach po asfalcie, wtedy to dopiero buja, a przy awaryjnym hamowaniu niezapomniane wrażenia
hmmm, pewnie tkc, z racji ich zachowania na asfalcie.... czasami na czołgowiska trzeba dojechać |
11.06.2008, 11:29 | #8 |
Common Rejli
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,736
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
Mam T63 od dwóch dni na tyle (przód został TKC, tył TKC po 7500km ma 3mm bieżnika do znacznika i już w terenie nie robi za dobrze). Jak na razie jeździłem samym asfaltem i wrażenia mam takie, że... buja. Buja bardziej niż na TKC. Nie przekraczałem 110km/h wiec nie wiem jak to się sprawuje przy szybszej jeździe, ale bieżnik wygląda kozacko i agresywnie, co powinno zagwarantować dobrą zabawę na piątkowym poligonie .
A o samych TKC już było mówione. Są GENIALNE (przycieram buty w zakrętach), ale dość szybko się kończą (choć przy mojej jeździe tył dojeźdzo do 10kkm, a przód powinien wytrzymać teoretycznie z 20kkm do znacznika, no ale wiadomo, trochę się ząbkuje i pewnie nie dożyje ).
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże. NIE SPRZEDAM! |
11.06.2008, 19:13 | #9 |
Common Rejli
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,736
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
No to dziś zrobiłem trochę po mieście na tylnej oponie T63. Co zauważyłem:
-trochę buja, ponad 120km/h nie jechałem, ale odczuwalnie buja bardziej niż na TKC (obładowana AT 160 po asfalcie i szła po prostej spokojnie) -nie dam rady chyba jej zamknąć, bo brzeg opony ma kostki bardzo rzadko i czuć jak tyłek odjeżdża. A jak się doda gazu na wyjściu z zakrętu to sie robi fajnie . -buczy jak cholera . -w związku z tym, że nie zamkniesz opony, sądzę, ze buta przytrzeć się bez gleby nie da (a na TKC się da ) . -a jak robi w terenie? Nie wiem, ale doczekać się nie mogę .
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże. NIE SPRZEDAM! |
11.06.2008, 19:39 | #10 |
Stary (P)iernik
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,769
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
Carwa .Jak TKC można jechać na błocie i ostrych podjazdach i to jeszcze na
krowie takiej jak XRV. T 63 to też żadna rewelacja w terenie ale lepsza od TkC. O tyle lepsza o ile gorsza na asfalcie.
__________________
Ostatnio edytowane przez Dzieju : 18.08.2012 o 23:06 |