Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 14.02.2010, 00:37   #11
myku
 
myku's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,924
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
myku will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 40 min 35 s
Domyślnie

ceny znamy i dlatego nadal gustujemy w karnisterkach..
myku jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14.02.2010, 06:37   #12
pałeł
gsm: 512242193
 
pałeł's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,250
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
pałeł will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 3 tygodni 2 dni 14 godz 26 min 55 s
Domyślnie

można pociąć oryginał i poszerzyć ale ta opcja także do tanich nie należy
pałeł jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14.02.2010, 08:49   #13
chomik

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 2,695
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Galeria: Zdjęcia
chomik jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 6 dni 19 godz 8 min 48 s
Domyślnie

Ja mam 43 ltr, kupiłem poprzez spostrzegawczość Sambora za 470ojro, gdy całość wyszła mnie 1700 zł z przesyłką, wniosek warto szukać.... Touratecha, Wlodar tez ma a obecnie na nim jedzie Bigbrother...
i dla mnie sprawa przedstawia się tak, jeśli chodzi o kontynent afrykański i jego wschodnia stronę to wydawanie kasy na taki zbiornik jest zbędne, bo można przejechać na standardzie, ewentualnie tankując w jakieś pojemniki (np. po wodzie 5 litr).
Co do Azji i wschodu to nie wiem, oprócz cywilizowanej Ukrainy, to nigdzie nie byłem możliwe, że warto wydac kasę, dlatego np. że można tanio kupic w jednym miejscu i przez to tanio przejechać w innym, albo rzeczywiście się nie stresować brakiem....

Co do wygody, wady, dupa, reklama itp. zatankowanego 43 Touratecha to tak:
- jedziesz w 2 osoby to się nie stresujesz, zasięg 700 km daje pole do manewru
- na stojąco, samotnie, niestety nogi znacznie szerzej niż standard, ja musiałem się przyzwyczajać przez 3 tygodnie
- podobno żłopie więcej paliwa i słabiej ciągnie, dla mnie przy easy jazda dla 2 osób + toboły (duuuużo) i tak paliła 5,5 litra...
-aby założyć, nie trzeba przerabiać standardowych plastików
- AT z przodu wygląda ja GS wada ?
- trzeba pamiętać o dwóch kranikach.... jeden nie przełączysz i możesz stanąć na trasie, do tera jebie mi się w którą stronę jest RES
- dodatkowe trójniki przy montażu, instalacja przebiega blisko cylindrów, podobno się grzeje, i że niby wężyki mogą się jebać ale nie widzę problemów ja mam te same od 30km, wymienię, tero....
- tankujący na stacjach dziwią się ile się mieści, trzeba odpowiadać na pytania, mi się podoba
- jak nie masz podkładki pod korek wlewu, kształt ma Włodar, co trzeba wyciąć z kwasówki, to leje się paliwo przy glebie, można przeżyć, tylko się trzeba szybko zbierać przy postawieniu na koła, pamiętać powyżej 30 litrów w baku, poniżej, nic nie wycieka....
- jak masz kogoś w ekipie, który ma zbiornik mniejszy, olej koszt..... i tak będziesz tankowania dostosowywać do niego, więc siebie też dostosujesz....oczywiście, można mówi o krowie dojnej, ale tysz można wrzucić gdzieś kanister....
- fajnie wygląda na zlotach i się ludzie zatrzymują
- plastikowe, więc przy glebie nie ma szans na pogięcie, bardzie wytrzymałe niż standard, nawet przy glebie asflat, można załatać gwoździem nad ogniskiem......

a dalej nie pamiętam, bom chlał wczoraj
chomik jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14.02.2010, 11:55   #14
sambor1965
 
sambor1965's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,668
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
sambor1965 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 tygodni 2 dni 5 godz 18 min 56 s
Domyślnie

Podobno wszystko ma swoje wady i zalety. Ja jednak nie znajduję żadnej zalety w dużym zbiorniku. Chwilę już jeżdżę Afryką i do tej pory miałem dwie sytuacje kiedy naprawdę miałem problem logistyczny z paliwem. W Indiach i w Afganistanie.
Oczywiście wiele razy brakło mi paliwa, ale nie dlatego że miałem za mały zbiornik. Moim zdaniem duży zbiornik jest po prostu niepotrzebny. Zbiorniki z tyłu stwarzają zagrożenie i powodują poszerzenie dupska. W normalnym użytkowaniu motorka są niepotrzebne.
sambor1965 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14.02.2010, 12:03   #15
Lepi


Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,596
Motocykl: 690 Enduro
Lepi jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 15 godz 46 min 29 s
Domyślnie

Też nie widzę potrzeby większego zbiornika. Mimo, że moje moto lubi wypić a ja lubię gdy pije.

Zalety, jeśli już, to tylko gdy wszyscy w grupie maja tez duze zbiorniki.
Raz jechalismy z takim jednym, co mial wiekszy i nie chcial tankowac tak czesto jak my. Wiec zatrzymywalismy sie na tankowanie gdy my musielismy i gdy on musial. Czyli w sumie czesciej niz gdyby mial normaly zbiornik
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."
Lepi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14.02.2010, 13:10   #16
chomik

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 2,695
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Galeria: Zdjęcia
chomik jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 6 dni 19 godz 8 min 48 s
Domyślnie

Zgadzam sie, zbedny wydatek..... i drogi do tego... chyba, ze na gwiazdke sie dostanie
chomik jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14.02.2010, 17:06   #17
ramires
Administrator
 
ramires's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 4,839
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
ramires ma wyłączoną reputację
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 3 godz 49 min 59 s
Domyślnie

Czekałem w sumie aż Chomik się wypowie, bo przewalił pół świata na tym rozwiązaniu.
Izi też coś wspominał jak jechał na Kamczatkę, że czasem to jest wręcz kłopotliwe i nie tankował nigdy do pełna.

Co do poszerzenia tyłu ... racja, ale można przecież zrobić to w obrębie szerokości oryginału.

Parę fotek z rozwiązania bazującego na Boano.
545631292_dsc04840.jpg

545620563_dsc04829.jpg

545620495_dsc04831.jpg

545626324_dsc04835.jpg

545627594_dsc04837.jpg

545616860_dsc04827.jpg

545634249_dsc04842.jpg

593490988_img_0979.jpg

545614165_dsc04825.jpg

545586786_dsc04802.jpg

545616270_dsc04826.jpg

Oczywiście wariant pod pojedyncze siedzenie, ale spokojnie mam już pomysł jak to można zrobic pod podwójne siedzenie
ramires jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14.02.2010, 17:10   #18
ramires
Administrator
 
ramires's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 4,839
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
ramires ma wyłączoną reputację
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 3 godz 49 min 59 s
Domyślnie

i jeszcze pare fotek
593498702_img_0940.jpg

593498896_img_0939.jpg

593498165_img_0936.jpg

593498007_img_0937.jpg
ramires jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14.02.2010, 19:39   #19
Vooytas
status-TAK stan cywilny-TAK....
 
Vooytas's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2006
Miasto: Mikołów
Posty: 1,216
Motocykl: BRAK
Przebieg: Tak,
Vooytas jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 1 dzień 11 godz 47 min 46 s
Domyślnie

Ramires a może Randala byś zaraził wykonaniem kanisterków z alu? takie pod owiewki (np Twojej produkcji )
Vooytas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14.02.2010, 20:00   #20
ramires
Administrator
 
ramires's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 4,839
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
ramires ma wyłączoną reputację
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 3 godz 49 min 59 s
Domyślnie

Randal, Hiszpan, Pałeł ... to magicy od Alu, niech się sami głowią narazie.
ja muszę ruszyć porządnie z kopyta (a teraz jeszcze etat na głowie) więc staram się robić to co najpilniejsze bez zbędnego spędzania czasu w zimnej hali - ogrzewania jeszcze nie ma więc warunki lekko ... mroźne
ramires jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
zbiornik paliwa Tomasa Wszystko dla Afryki 3 04.10.2012 16:42


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:24.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.