|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
14.02.2010, 00:37 | #11 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,924
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 40 min 35 s
|
ceny znamy i dlatego nadal gustujemy w karnisterkach..
|
14.02.2010, 08:49 | #13 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 2,695
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Galeria: Zdjęcia
Online: 3 tygodni 6 dni 19 godz 8 min 48 s
|
Ja mam 43 ltr, kupiłem poprzez spostrzegawczość Sambora za 470ojro, gdy całość wyszła mnie 1700 zł z przesyłką, wniosek warto szukać.... Touratecha, Wlodar tez ma a obecnie na nim jedzie Bigbrother...
i dla mnie sprawa przedstawia się tak, jeśli chodzi o kontynent afrykański i jego wschodnia stronę to wydawanie kasy na taki zbiornik jest zbędne, bo można przejechać na standardzie, ewentualnie tankując w jakieś pojemniki (np. po wodzie 5 litr). Co do Azji i wschodu to nie wiem, oprócz cywilizowanej Ukrainy, to nigdzie nie byłem możliwe, że warto wydac kasę, dlatego np. że można tanio kupic w jednym miejscu i przez to tanio przejechać w innym, albo rzeczywiście się nie stresować brakiem.... Co do wygody, wady, dupa, reklama itp. zatankowanego 43 Touratecha to tak: - jedziesz w 2 osoby to się nie stresujesz, zasięg 700 km daje pole do manewru - na stojąco, samotnie, niestety nogi znacznie szerzej niż standard, ja musiałem się przyzwyczajać przez 3 tygodnie - podobno żłopie więcej paliwa i słabiej ciągnie, dla mnie przy easy jazda dla 2 osób + toboły (duuuużo) i tak paliła 5,5 litra... -aby założyć, nie trzeba przerabiać standardowych plastików - AT z przodu wygląda ja GS wada ? - trzeba pamiętać o dwóch kranikach.... jeden nie przełączysz i możesz stanąć na trasie, do tera jebie mi się w którą stronę jest RES - dodatkowe trójniki przy montażu, instalacja przebiega blisko cylindrów, podobno się grzeje, i że niby wężyki mogą się jebać ale nie widzę problemów ja mam te same od 30km, wymienię, tero.... - tankujący na stacjach dziwią się ile się mieści, trzeba odpowiadać na pytania, mi się podoba - jak nie masz podkładki pod korek wlewu, kształt ma Włodar, co trzeba wyciąć z kwasówki, to leje się paliwo przy glebie, można przeżyć, tylko się trzeba szybko zbierać przy postawieniu na koła, pamiętać powyżej 30 litrów w baku, poniżej, nic nie wycieka.... - jak masz kogoś w ekipie, który ma zbiornik mniejszy, olej koszt..... i tak będziesz tankowania dostosowywać do niego, więc siebie też dostosujesz....oczywiście, można mówi o krowie dojnej, ale tysz można wrzucić gdzieś kanister.... - fajnie wygląda na zlotach i się ludzie zatrzymują - plastikowe, więc przy glebie nie ma szans na pogięcie, bardzie wytrzymałe niż standard, nawet przy glebie asflat, można załatać gwoździem nad ogniskiem...... a dalej nie pamiętam, bom chlał wczoraj |
14.02.2010, 11:55 | #14 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,668
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 miesiące 3 tygodni 2 dni 5 godz 18 min 56 s
|
Podobno wszystko ma swoje wady i zalety. Ja jednak nie znajduję żadnej zalety w dużym zbiorniku. Chwilę już jeżdżę Afryką i do tej pory miałem dwie sytuacje kiedy naprawdę miałem problem logistyczny z paliwem. W Indiach i w Afganistanie.
Oczywiście wiele razy brakło mi paliwa, ale nie dlatego że miałem za mały zbiornik. Moim zdaniem duży zbiornik jest po prostu niepotrzebny. Zbiorniki z tyłu stwarzają zagrożenie i powodują poszerzenie dupska. W normalnym użytkowaniu motorka są niepotrzebne. |
14.02.2010, 12:03 | #15 |
Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,596
Motocykl: 690 Enduro
Online: 4 miesiące 2 tygodni 15 godz 46 min 29 s
|
Też nie widzę potrzeby większego zbiornika. Mimo, że moje moto lubi wypić a ja lubię gdy pije.
Zalety, jeśli już, to tylko gdy wszyscy w grupie maja tez duze zbiorniki. Raz jechalismy z takim jednym, co mial wiekszy i nie chcial tankowac tak czesto jak my. Wiec zatrzymywalismy sie na tankowanie gdy my musielismy i gdy on musial. Czyli w sumie czesciej niz gdyby mial normaly zbiornik
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
14.02.2010, 17:06 | #17 |
Administrator
Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 4,839
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 3 godz 49 min 59 s
|
Czekałem w sumie aż Chomik się wypowie, bo przewalił pół świata na tym rozwiązaniu.
Izi też coś wspominał jak jechał na Kamczatkę, że czasem to jest wręcz kłopotliwe i nie tankował nigdy do pełna. Co do poszerzenia tyłu ... racja, ale można przecież zrobić to w obrębie szerokości oryginału. Parę fotek z rozwiązania bazującego na Boano. 545631292_dsc04840.jpg 545620563_dsc04829.jpg 545620495_dsc04831.jpg 545626324_dsc04835.jpg 545627594_dsc04837.jpg 545616860_dsc04827.jpg 545634249_dsc04842.jpg 593490988_img_0979.jpg 545614165_dsc04825.jpg 545586786_dsc04802.jpg 545616270_dsc04826.jpg Oczywiście wariant pod pojedyncze siedzenie, ale spokojnie mam już pomysł jak to można zrobic pod podwójne siedzenie
__________________
Ramires Serwis HONDA Industrial / maszyny i urządzenia spalinowe - Otwock / Józefów |
14.02.2010, 17:10 | #18 |
Administrator
Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 4,839
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 3 godz 49 min 59 s
|
i jeszcze pare fotek
593498702_img_0940.jpg 593498896_img_0939.jpg 593498165_img_0936.jpg 593498007_img_0937.jpg
__________________
Ramires Serwis HONDA Industrial / maszyny i urządzenia spalinowe - Otwock / Józefów |
14.02.2010, 19:39 | #19 |
status-TAK stan cywilny-TAK....
Zarejestrowany: Jun 2006
Miasto: Mikołów
Posty: 1,216
Motocykl: BRAK
Przebieg: Tak,
Online: 3 tygodni 1 dzień 11 godz 47 min 46 s
|
Ramires a może Randala byś zaraził wykonaniem kanisterków z alu? takie pod owiewki (np Twojej produkcji )
|
14.02.2010, 20:00 | #20 |
Administrator
Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 4,839
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 3 godz 49 min 59 s
|
Randal, Hiszpan, Pałeł ... to magicy od Alu, niech się sami głowią narazie.
ja muszę ruszyć porządnie z kopyta (a teraz jeszcze etat na głowie) więc staram się robić to co najpilniejsze bez zbędnego spędzania czasu w zimnej hali - ogrzewania jeszcze nie ma więc warunki lekko ... mroźne
__________________
Ramires Serwis HONDA Industrial / maszyny i urządzenia spalinowe - Otwock / Józefów |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
zbiornik paliwa | Tomasa | Wszystko dla Afryki | 3 | 04.10.2012 16:42 |