Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Wszystko dla Afryki

Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery...

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 09.04.2008, 18:29   #31
pióro


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Gdynia
Posty: 232
Motocykl: RD07a
pióro jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 1 dzień 31 min 56 s
Domyślnie tłumaczenie jungbluth

To co przetłumaczyła koleżanka wysyłam. Dodatkowe pytania pisać, a ja będę przekazywał dalej.
Załączone Pliki
Typ pliku: zip Honda African Twin.zip (23.9 KB, 85 wyświetleń)
pióro jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09.04.2008, 19:57   #32
DrSpławik
tip top
 
DrSpławik's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa / Kraków
Posty: 399
Motocykl: RD07a
DrSpławik jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 1 godz 55 min 55 s
Domyślnie

Ich freue mich auf diese Ubersetzung, deine Kameradin ist sehr weise. Ich mochte Sie kennelernen.:f riday:
To co zamawia ktoś kanapki....
__________________


Ci sono mari e ci sono colline che voglio rivedere

Znam Bajrasza.
I no Bayrash ( ang )
DrSpławik jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09.04.2008, 22:03   #33
myku
 
myku's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,924
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
myku will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 40 min 35 s
Domyślnie

ceny sa za wymiane gabki i obszycia.tak jak kazdy z was woli.nizsze,wyzsze itd.wysylacie swoja stara a firma robi reszte.
myku jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.06.2008, 22:25   #34
Zet Johny
 
Zet Johny's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Limanowa
Posty: 1,603
Motocykl: RD07HRC+CRF1100L
Zet Johny jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 miesiące 3 tygodni 4 dni 17 godz 25 min 27 s
Domyślnie

Hej!
Robie trochę z siedzeniami do motocykli i samochodów.
Wasze opinie są bardzo cenne. Interesuje mnie jakie są tendencje jeśli chodzi o siedzenia.
1. Optymalna twardość (znaleźć dobrą piankę poliuretanową lub silikonową to już jest sukces), u nas w kraju z tego co wyśledziłem to dostęp jest do tzw. pianki poliuretanowej wtórnie spienionej. Wygląda to jak pianka na materac gimnastyczny. Gęstości są różne i można coś zakombinować.
2. Materiał wierzchni - ciekawią mnie gusta. Czy wolicie skaj gładki czy antypoślizgowy, czy może ktoś próbował skóry naturalnej (obecnie używam skóry naturalnej ale na krótkich dystansach)
Za jakiekolwiek wskazówki dzięki.
Pozdrawiam.
Zet Johny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.06.2008, 00:21   #35
wieczny
Common Rejli
 
wieczny's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,736
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
wieczny jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
Domyślnie

Ja osobiście chciałbym wersję superluxtravel. W sensie mięciutka . Obszycie jakieś antypoślizgowe. No i żeby wyprofilować tak, coby pasażerka nie zjeżdżała, bo to w trasce męczące.

Są tacy, co to się nie chcą wygodną kanapą rozleniwiać... Ja bym chciał mieć tak, ze zasnąć można .
__________________
BRW 1991
I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże.
NIE SPRZEDAM!

wieczny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.06.2008, 22:54   #36
Zet Johny
 
Zet Johny's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Limanowa
Posty: 1,603
Motocykl: RD07HRC+CRF1100L
Zet Johny jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 miesiące 3 tygodni 4 dni 17 godz 25 min 27 s
Domyślnie

Superluxtrawel powiadasz .
Mięciutka ale chyba nie tak jak kaczuszka.
Zbyt miękka kanapa też jest uciążliwa, tak samo jak zbyt twarda. Moim zdaniem to najlepsza byłaby twardość średnia, ale profilowanie powinno być dopieszczone tzn szyta na miarę.
Jeśli chodzi o materiał to w dalekie trasy nie może być to materiał nie oddychający bo wcześniej lub później będzie parzyć.
Zet Johny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.06.2008, 23:51   #37
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,659
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 12 godz 46 min 8 s
Domyślnie

Uważam że jeśli chodzi o twardość to pojęcie np.średnia jest dość względne.
Ale jeśli już to obstawiam średnie z tendencją na bardziej miękkie.
A to dlatego ze takową posiadam i rundka dzienna 900-1000km nie stanowi żadnego problemu nawet jeśli na następny dzień też się robi z 700km.
Jednakże to nie km są najlepszym wykładnikiem ale też godziny siedzenia, 1000km szybko autostradą( ok 7.5 godz) to nie to samo co 1000km po bocznych i górach ( ok 15 godz tyle się jechało).
Dla przykładu, jak wsiadłem ze swojej na prawie nówkę oryginalną 07 , to po 16km miałem dość czyli to dało do 15minut jazdy .....
Jestem pełen uznania dla tych co latają na oryginałach.
__________________
AT03
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 04.06.2008, 22:56   #38
Zet Johny
 
Zet Johny's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Limanowa
Posty: 1,603
Motocykl: RD07HRC+CRF1100L
Zet Johny jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 miesiące 3 tygodni 4 dni 17 godz 25 min 27 s
Domyślnie

Zgadza się, stwierdzenie średnia twardość jest nie precyzyjne. Moim problemem jest brak dostępu do pianki jako surowca w powiedzmy trzech gęstościach (twardościach). Jak na razie to próbuje szczęścia na piankach poliuretanowych wtórnie spienionych, ale one też mają ograniczone własności.

Jak już napisano wcześniej każdy ma inną d..ę.
Nie ma idealnej kanapki do wszystkiego.
Na długie przeloty asfaltem inna, na bardziej wymagający teren inna. Ale to nie wszystko. To też sprawa gustu. Osiągniecie złotego środka na pewno cieszy i rzemieślnika jak i użytkownika.
Uwaga nie dotyczy stalowych tyłków - oni nie narzekają

Pozdrawiam.
Zet Johny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05.06.2008, 12:35   #39
Michal
 
Michal's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 656
Motocykl: LC8 1290 Super ADV R i WFM
Michal jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 6 godz 58 min 40 s
Domyślnie

Nie wiem o co chodzi z ta niewygodna kanapa, smigam na orginalnej i jest wszystko ok, oczywiscie po 15 godzinach czy 1000km, boli troche d...a, ale nie ma tragedi, po takim czasie boli pewnie na każdej.
__________________
Pozdrawiam
Michał
Michal jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06.06.2008, 01:53   #40
Macek


Zarejestrowany: Jun 2008
Posty: 13
Motocykl: RD07a
Macek jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 godz 11 min 17 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał zetjohny Zobacz post
Na długie przeloty asfaltem inna, na bardziej wymagający teren inna.
Witam,
Po raz pierwszy na forum, wypada się przedstawić: Na moto jeżdżę od 1997, wyłącznie HONDA, głównie szosa (8 lat VFR, 3 lata Hornet), także teren (rok XL 125, cztery XR 400) przez trzy miesiące ujeżdżałem Africę. W sumie ok. 70-80 tys. km, plus godziny, które na km się nie przekładają, bo w terenie to jednak liczy się inaczej (i na Alpejskich zakrętach też ) Teraz sprowadzam sobie Africę rocznik 2002 z Niemiec, powinienem mieć z końcem czerwca. Muszę, bo bez Afriki nie ma życia! Miłość od pierwszego kilometra.

Ad rem:
Jeździłem na oryginalnym siodle, i choć nieskromnie uważam siebie za żelaznodupego (pięć dni po kilkanaście godzin w siodle VFR i apetyt na więcej po powrocie) to po półtorej godziny na Afyce siedzenie bolało....
Miałem nadzieję, że w oczekiwanej ukochanej zmienię siodło na touratech ale czytam, że nie jest rewelacyjne - co mnie bardzo martwi. Bardzo interesujący jest pomysł z wkładkami żelowymi.

Odnośnie oczekiwanych wymagań, to przyłączam się do większości głosów: siodła oczekuję raczej miękiego (ale stabilnego! coby nie suwać się na nim tylko wygodnie posadzić pupę). a co do zdania, że w bardziej wymagającym terenie trzeba innego siodła - zdecydowanie NIE! w wymagającym terenie to się stoi a nie siedzi!!!.

Z motocyklowym pozdrowieniem: gumowych drzew!
Macek

Ostatnio edytowane przez Macek : 06.06.2008 o 01:56
Macek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Kanapy Zet Johny`ego - Motokanapy Zet Johny Motokanapy 1036 14.08.2024 14:42
Wypełnienie kanapy Wojak Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki 2 19.03.2010 09:41


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:00.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.