|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
11.06.2008, 17:44 | #1 |
K&N czyszczenie filtra powietrza
elo Pany!
no to latam i tak jak sobie latam to robie rozne obslugi. pare dni temu doszedlem do filtra powietrza ktoren on jest kejenen i mimo tego ze mam do niego olej w szpreju to jestem w tzw konfuzji. producent pisze w obstrukcji inslugi ze nie trza czyscic jak jest brudny tak nawet do 50kkm bo jak jest brudny to lepiej filtruji... zdebialem no ale na logike to by sie zgadzalo. skoro sie czastki broodoo musza przepychac pomiedzy innemi czastkami to sie tam osadzaja i ze tak powiem szafa gra... niemniej tak sobie pomyslalem ze wyczyszcze. pytanie CZYM? stawiam na nafte lub benzyne ekstrakcyjna /chyba nawet w tej kolejnosci/ a potem suszenie i rzeczony olej do filtrow w szpreju. co szanowne kolegi na to? dodam ze od strony wlotu do erboksu ma on na sobie troche odlozonej substancji a za filtrem jest nieco ciemnej klejacej baaaaaaaaaardzo drobnej substancji na siateczce ktora sie tam znajduje. well szanowna komisjo. czekom. matjas
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
11.06.2008, 17:51 | #2 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Boog Cie chłopie opuścił
ABSOLUTNIE!!! Jeno detergent i to najlepiej specjalny K&N. Jak Ci brak to wpadnij - w drodze wyjątku możesz se moim umyć Zdruf! A zasadniczo jak byłes na stronie producenta to tam na bank stoi napisane że: - wyjmać - optrzepać z luźnych miazmatów - spryskać w/w detergentem - odczekać 10 min - przelać wodą letnią, ni wstrząśniętą ni zmieszaną. Z małej wysokości NIE POD CIŚNIENIEM, w kierunku PRZECIWNYM do przepływu powietrza - postawić na parapecie i se iść. - wrócić jak już całkiem wyschnie - nasączyć spec olejem aż się jednolicie zaczerwieni - założyć i pojechać po browca dla kolegi Odstepstwa od procedury karane sa doraźnie przez zdupczenie filtra Amen Ostatnio edytowane przez Pastor : 11.06.2008 o 17:56 |
11.06.2008, 18:03 | #3 |
Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
i raczej co 12 a nie co 50 czyszczenie
|
11.06.2008, 18:29 | #4 |
----Dzida----
Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Sosnowiec
Posty: 205
Motocykl: ...
Online: 6 dni 5 godz 43 min 34 s
|
i raczej co wypad w ostry teren czyszczenie
|
12.06.2008, 09:47 | #5 |
Stary (P)iernik
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,769
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
Do terenu nie stosuje się K@N Gąbka lub papier. Gąbka tańsza- papier dokładniejszy
__________________
|
12.06.2008, 09:57 | #6 |
"All of our air filters are washable and reusable. They can be easily cleaned and oiled using our K&N Recharger kits and returned to your vehicle up to 25 times. We recommend you
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa Ostatnio edytowane przez matjas : 12.06.2008 o 09:59 Powód: niemoznosc wpisania dluzszego tekstu |
|
12.06.2008, 10:01 | #7 |
sorry chlopaki ale nie moge wpisac nic dluzszego niz ten niekompletny post powyzej. ktos wie dlaczego?
m
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
12.06.2008, 10:11 | #8 |
Stary (P)iernik
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,769
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
Mnie też często się tak zdarza.Nikt mi nie wierzył. Sambor pytał ile wypiłem...
__________________
|
12.06.2008, 13:54 | #9 |
Common Rejli
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,736
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
To ma jakiś związek z cudzysłowem. Też mi nie działa, bo jak wpiszę "to się dzieją różne rzeczy"
PS: qfa, działa...
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże. NIE SPRZEDAM! |
12.06.2008, 19:30 | #10 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Tychy
Posty: 68
Motocykl: RD04
Przebieg: 112kkm
Online: 20 godz 19 min 24 s
|
Matjas jak dobrze pamiętam to instrukcja była uniwersalna i odnosiła się raczej do samochodów. Pisali też że jeśli jeździ sie po drogach nieutwardzonych częstotliwość obsługi filtra rośnie. Także czyść go co te 12tyś lepiej No chyba że śmigasz w terenie. Ja tam mojego już dawno bym wywalił tylko jakoś nie mam czasu żeby skoczyc do sklepu po papierowy :]
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Czyszczenie - ogólnie | jorge | Regularne czynności serwisowe | 35 | 02.04.2012 07:41 |
RD03 udogodnienia wlotu puszki filtra powietrza | majo | Uklad paliwowy i wydechowy | 18 | 11.06.2010 16:05 |
Regulacja Gaznika po wymianie filtra powietrza | BartekBBI | Uklad paliwowy i wydechowy | 33 | 13.09.2009 20:53 |