|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
23.04.2010, 15:09 | #361 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,763
Motocykl: RD07a
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 5 godz 51 min 11 s
|
Odnośnie Mitasa E 09...W Maroku zrobiliśmy w sumie 3500 km...Po piachu, szutrach, kamolach i asfalcie.. W temperaturze do 40 stopni po asfalcie. Mieliśmy na Tyle ..TKC 80 , T63 , E 09 Dakar..Zadna z opon się nie ślizgała.. Na zakrętach każda opona została domknięta..Bez problemu..Przody to były T 63 i Tkc 80 .
Jak wyglądają opony po trasie? E 09 najmniejsze zużycie , kostki nie poodrywane , wygladają bardzo korzystnie... TkC 80 i T63 dużo bardziej zużyte a do tego kostki ponadrywane. Na tej trasie Mitaski E 09 zdecydowanie wygrały z TKC i Michelinami...Zachowywały sie równie poprawnie a do tego jeszcze nie ma na nich śladów naderwania kostek. Być może waga motoru plus bagaż i czasem pasażer to wymażona dla nich koncepcja. Ale było sucho.... Ostatnio edytowane przez puszek : 23.04.2010 o 19:02 |
23.04.2010, 18:47 | #362 | |
Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Krosno
Posty: 605
Motocykl: VARADERO HRC ,BMW R 1200 GS-ADV , EXC 350 F, KLR 650 c
Galeria: Zdjęcia
Online: 3 tygodni 1 dzień 5 godz 37 min 45 s
|
Cytat:
__________________
Kto nie ma wrogów , nie ma i przyjaciół... Ostatnio edytowane przez HRABIA z Krosna : 23.04.2010 o 21:28 |
|
25.04.2010, 00:06 | #363 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Wawa West
Posty: 65
Motocykl: RD07a
Online: 1 tydzień 2 dni 12 godz 2 min 43 s
|
Szukam szukam i nie widzę. Kto jeździł na e-08? Szukam budżetowej zmiany dla touranców które właśnie kończę..
|
25.04.2010, 00:45 | #364 |
Zarejestrowany: Sep 2008
Miasto: Złocieniec
Posty: 322
Motocykl: 2xRD07
Online: 3 tygodni 17 godz 19 min 24 s
|
e08 wg mnie nie nadaje się do niczego nawet na suchym jest kiepsko szczególnie w gorącym klimacie
|
25.04.2010, 10:51 | #365 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Dabrowa G.
Posty: 690
Motocykl: RD07a DRZ 400E
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 10 godz 6 min 16 s
|
E 08 mialem jeszcze w trampku,pomysl o czyms innym, 08 sa tanie i to jedyny ich plus.
|
25.04.2010, 13:29 | #366 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Wawa West
Posty: 65
Motocykl: RD07a
Online: 1 tydzień 2 dni 12 godz 2 min 43 s
|
dziękuje za wskazówki dotyczące 08. Pójde raczej zatem sprawdzona przez siebie drogą tourance
|
26.04.2010, 09:27 | #367 |
Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,502
Motocykl: CRF1000, RD04
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 6 min 2 s
|
Hmmm, ja latam na 08 z tyłu. Nie narzekam, na suchym jest b.dobrze (nawet w lecie), na mokrym jest ok. Nie miałem jeszcze niekontrolowanego uślizgu tylnego koła (np.w Borku mokre serpentyny-było spoko). Opona jest z 2004r (założył ją poprzednik, a ja ją od 10tkm dojeżdżam). Następne pewnie będzie coś innego (może bardziej w stronę off), ale narazie oponie nic nie mogę zarzucić. Na przód bym mitasa nie założył, ale tył
|
26.04.2010, 15:04 | #368 |
Zarejestrowany: Sep 2008
Miasto: Krk-NH
Posty: 381
Motocykl: XT 600E stage 2
Online: 2 tygodni 1 dzień 10 godz 32 min 11 s
|
na 08 - na suchym do zamkniecia
na mokrym, na PROSTEJ - uslizg przy dodaniu gazu na prostej.....
__________________
Każdy dobry uczynek zostanie ukarany. z wrogami poradzę sobie sam...Przykładnie. ------------------------------------------------------------------ chroń mnie Boże przed przyjaciółmi, ------------------------------------------------------ Mój ból głowy, moja skrucha,
Moje kiszki, moja franca, Moja wreszcie groza ducha, Gdy Kostucha rwie do tańca! |
14.05.2010, 20:27 | #369 |
Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Wałbrzych
Posty: 154
Motocykl: RD04
Przebieg: 99999
Galeria: Zdjęcia
Online: 18 godz 1 min 33 s
|
Oblecialem 2 komplety E08. Na suchum asfalcie zajebiste (w pelni zamknięte, gladkie asfaltowe serpentyny podnozkami po szosie). Na mokrym asfalcie makabra - uslizgi w zakretach, a podczas jazdy z maksymalnym obładowaniem kuframi bywaly uslizgi nawet podczas jazdy na wprost (ukrainskie dziurawe drogi). Po tych przygodach na Ukrainie postanowilem porzucic Mitasy i zalozylem Siraki - 100 razy lepsze na mokrym asfalcie, na suchym natomiast takie same jak E08.
Aha - i wlasnie jestem na etapie kupowania pierwszych kostek i chyba będą to E09 Na mokrym asfalcie i tak kazda kostka bedzie sie slizgac, więc co za roznica czy bedzie to Mitas czy miszelę. Ma być ogień na offie
__________________
Pozdrawiam Ostatnio edytowane przez Dejvid : 14.05.2010 o 20:30 |
15.05.2010, 18:51 | #370 | |
Common Rejli
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,736
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
Cytat:
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże. NIE SPRZEDAM! |
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Klub morsów i innych popaprańców | felkowski | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 2 | 06.03.2010 18:30 |