|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
11.06.2010, 19:34 | #21 |
Zarejestrowany: Oct 2009
Miasto: Frankfurt/M
Posty: 987
Motocykl: Elefant 944ie
Przebieg: 54420
Galeria: Zdjęcia
Online: 3 tygodni 2 dni 12 godz 4 min 21 s
|
Ja już się z tym uporałem. Same ciekawostki jak to u mnie. Miałem śruby od składu coś o 3 obroty za mało wykręcone. Gdy je wykręcałem, obroty wcale mi nie wzrastały, no to colortune. Ustawiłem jak pisało na stronie, jazda próbna. Reakcja na gaz super,nie szarpie, nie strzela, ale wolne obroty dalej wysokie. Myślę spróbuje obniżyć. Wykręcam śrubę NIBY od wolnych, a tu mi obroty wzrastaja.. mówie co d k..? Pomyliłem się i kręciłem śrubą od synchro.. Ustawiłem na poprzedni stan, śrubą już od obrotów zjechałem na 1250, przegazówka, obrotki pięknie schodzą do odpowiedniego poziomu. Więc u mnie po problemie. Sam nie wiem jak to zrobiłem. To chyba od tej pomyłki ze śrubą od synchronizacji.?
|
12.06.2010, 00:39 | #22 |
Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: Inowrocław
Posty: 901
Motocykl: RD07a
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 9 min 5 s
|
Jako, że posiadam TA 600 i mam wielką ochotę wyregulować gaźniki sam miałbym prośbę do tych, którzy regulowali skład mieszanki sposobem na wykręcanie śrub, aż przestaną rosnąć obroty o dwie rzeczy:
- pierwsza to wykręcenie świec, zrobienie zdjęcia i pokazanie, że ta regulacja daje efekty i świece są koloru kawa z mlekiem, - druga to dokładny opis krok po kroku jak to wykonać, czy synchro musi być zrobione przed czy po tej regulacji, Z góry dziękuję za pomoc Pozdrawiam |
18.06.2010, 22:50 | #24 |
Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Wrocław
Posty: 49
Motocykl: Honda CB500 .. Twin :)
Online: 6 dni 11 godz 20 min 48 s
|
Rambos,
Ile Ci teraz pije afri na wykręconych o 4 obroty? Znacznie więcej? |
18.06.2010, 23:31 | #25 |
....OLEJ....
Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Pniewy-Londyn
Posty: 1,337
Motocykl: RD07a
Przebieg: 6006 km
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 17 godz 24 min 54 s
|
Nicek27 jaki dokladnie musi byc ten colortune?
Na 12 mm czy 14? A moze jeszcze inszy, szpesjalny? |
19.06.2010, 21:28 | #26 |
status-TAK stan cywilny-TAK....
Zarejestrowany: Jun 2006
Miasto: Mikołów
Posty: 1,216
Motocykl: BRAK
Przebieg: Tak,
Online: 3 tygodni 1 dzień 11 godz 47 min 46 s
|
Jeżeli dobrze kminie to skład mieszanki regulowany tymi śrubami/dyszami odpowiedzialny jest za wolne obroty więc znaleść różnicę w spalaniu będzie trudno.....
Ostatnio edytowane przez Vooytas : 20.06.2010 o 08:28 |
19.06.2010, 21:38 | #27 |
Zarejestrowany: Oct 2009
Miasto: Frankfurt/M
Posty: 987
Motocykl: Elefant 944ie
Przebieg: 54420
Galeria: Zdjęcia
Online: 3 tygodni 2 dni 12 godz 4 min 21 s
|
Colortune to będzie 12mm o ile się nie myle. Najlepiej się opłaca kupić cały komplet 10,12,14 z anglii.83funty plus 1funt wysyłka. Póki co jeszcze to trochę dla mnie nietypowe ustawianie, bo tego manuala niezbyt mogę opanować. Ustawiłem tylko wstępnie co i jak, po przejechaniu kilkudziesięciu km wykręciłem świece, skorygowałem lekko po ich kolorach i jest gut. Napisałem na FM prośbę, żeby ktoś napisał kilka słów co i jak ma wyglądać. Są jakieś 3 testy itd. Nie wiem już sam.
|
19.06.2010, 23:50 | #28 |
Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Wrocław
Posty: 49
Motocykl: Honda CB500 .. Twin :)
Online: 6 dni 11 godz 20 min 48 s
|
Nie tylko wolne obroty. Generalnie regulacja mieszanki tymi pilot screw ma wpływ na pracę silnika w całym zakresie obrotów, chociaż fakt faktem w miarę wzrostu obrotów coraz mniej. Dlatego ciekawi mnie, czy były jakieś różnice w spalaniu?
|
20.06.2010, 01:45 | #29 |
Zarejestrowany: Oct 2009
Miasto: Frankfurt/M
Posty: 987
Motocykl: Elefant 944ie
Przebieg: 54420
Galeria: Zdjęcia
Online: 3 tygodni 2 dni 12 godz 4 min 21 s
|
Zawsze jeśli jest coś nie tak ze składem to pali więcej paliwa, a jeśli nie spali więcej paliwa, to spali więcej "silnika". Zależy w którą stronę jest przestawione.
|
21.06.2010, 02:52 | #30 |
Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
Pali w huj ale zapierdala az milo
260km na baku po mieście. Ostatnio edytowane przez Dzieju : 20.09.2010 o 14:59 |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
RD04- śruby składu mieszanki i wycieki z gaźników | giblas | Uklad paliwowy i wydechowy | 45 | 28.03.2019 10:58 |
regulacja mieszanki - faq? | Evvil | Uklad paliwowy i wydechowy | 5 | 09.09.2012 16:38 |
Ustawianie poziomu paliwa w komorze pływakowej rd03 | Fihu | Uklad paliwowy i wydechowy | 7 | 08.02.2012 13:15 |
Regulacja, ustawianie swiatel | Poncki | Regularne czynności serwisowe | 16 | 02.09.2008 16:02 |