Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 25.08.2010, 12:56   #81
jaro5000
 
jaro5000's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2009
Miasto: Katowice
Posty: 260
Motocykl: RD07
Przebieg: ...
jaro5000 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 2 dni 8 godz 16 min 57 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał hubert Zobacz post
Musze przetestować Pirelli MT21 bo podobno ma podobne właściwości do TKC na asfalcie a w terenie wygląda obiecująco. Niestety nie ma rozmiaru 140, jest jedynie 130/90-17 ale i tak kiepsko z dostępnością.
A jak to cenowo wygląda? zwłaszcza przód.
__________________
Zdrowia
J.
jaro5000 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.08.2010, 15:19   #82
hubert
Jaki świeży jaki świeży ??
 
hubert's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,732
Motocykl: nie mam AT jeszcze
hubert jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 11 godz 51 min 59 s
Domyślnie

Przód 256 PLN czyli mniej więcej tle co TKC
__________________
Hubert

hubert jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.08.2010, 16:39   #83
Lepi


Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,596
Motocykl: 690 Enduro
Lepi jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 14 godz 41 min 50 s
Domyślnie

MT21 jednak gorzej hamuje, przód ząbkuje się szybko a tył szybko ściera. Ale składać w zakrętach można się ładnie. U mnie tył zginął całkiem po powrocie z Rumunii.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."
Lepi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.08.2010, 21:51   #84
blacha_świecie
 
blacha_świecie's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Aug 2008
Posty: 391
Motocykl: RD03
Galeria: Zdjęcia
blacha_świecie jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 dzień 21 godz 6 min 58 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał puntek Zobacz post
po założeniu kostek po raz pierwszy ( ale kostek nie TKC) miałem wrażenie że zawiecha w moim motórze jest do wyrzucenia !
Ja mam na przodzie oponkę Michelin Desert, przód zachowuje się jakby był z gumy ale tak jak napisałeś do wszystkiego idzie się przyzwyczaić. Za to poza asfaltem bajka
blacha_świecie jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.08.2010, 08:29   #85
matjas
 
matjas's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 14,062
Motocykl: nie mam AT jeszcze
matjas will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 1 tydzień 2 dni 17 godz 43 min 15 s
Domyślnie

mój kolega ma na KTM400EXC założone solidne kochy Michelin /komplet kosztował jakieś 350PLN/ guma jest twarda ale kolega dolotówki robi bezstresowo nawet w śniegu i błocie pośniegowym. wiadomo - nie jest to latanie na kolanie ale chodzi o to, żeby dojechać.
ja najbardziej PO TKC martwię się właśnie sytuacjami podbramkowymi - kiedy musisz nagle zahamować mimo emeryckiego tempa jazdy /na XL 'latam' max 95kmh mimo, że może sporo więcej/.
może ten Mitas E09 to będzie OK a jak nie to kupię po prostu te michelin'y.
podtrzymuję jednak, że wystarczy dłuższy odcinek błotnistej drogi przez pola, żeby zabić i TKC i kierownika. przed deszczem ta droga to był w miarę ładny twardy odcinek...

pozdrawiam
matjas
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa
matjas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.08.2010, 10:26   #86
puntek
 
puntek's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Raczyce/Wrocław
Posty: 2,015
Motocykl: RD04
Przebieg: 3 ....
puntek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 21 godz 53 min 22 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał matjas Zobacz post
mój kolega ma na KTM400EXC założone solidne kochy Michelin /komplet kosztował jakieś 350PLN/ guma jest twarda ale kolega dolotówki robi bezstresowo nawet w śniegu i błocie pośniegowym. wiadomo - nie jest to latanie na kolanie ale chodzi o to, żeby dojechać.
ja najbardziej PO TKC martwię się właśnie sytuacjami podbramkowymi - kiedy musisz nagle zahamować mimo emeryckiego tempa jazdy /na XL 'latam' max 95kmh mimo, że może sporo więcej/.
może ten Mitas E09 to będzie OK a jak nie to kupię po prostu te michelin'y.
podtrzymuję jednak, że wystarczy dłuższy odcinek błotnistej drogi przez pola, żeby zabić i TKC i kierownika. przed deszczem ta droga to był w miarę ładny twardy odcinek...

pozdrawiam
matjas
to moje subiektywne oceny z palca wzięte 1 źle 5 dobrze

MITASY:
- poziom cenowy 5
- trwałość na asfalcie 4
- przyczepność na mokrym asfalcie 2
- wykorzystanie w terenie 5
TKC 80:
- poziom cenowy 1
- trwałość na asfalcie 2-3
- przyczepność na mokrym asfalcie 4-5
- wykorzystanie w terenie 3

MIHCELIN T63:
- poziom cenowy 1
- trwałość na asfalcie 2-3
- przyczepność na mokrym asfalcie 4-5
- teren 5
MICHELIN Anakee:
- poziom cenowy 1
- trwałość na asfalcie 4
- przyczepność na mokrym asfalcie 5+
- teren 1
__________________
AKTUALNIE SZUKAM PRACY!!! ale nadaję się tylko na szefa
puntek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.08.2010, 10:45   #87
banditos
....OLEJ....
 
banditos's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Pniewy-Londyn
Posty: 1,337
Motocykl: RD07a
Przebieg: 6006 km
banditos jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 17 godz 24 min 54 s
Domyślnie

Puntek piknie i rzeczowo!
banditos jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 17.09.2010, 14:29   #88
bukowski
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

wczoraj wieczorem bylem taki nagazowany, ze udalem sie nad Wisle wyzyc troche. Dla ciekawskich: wawer, na koncu ul. Sitowie jest kopalnia piask, na lewo od niej fajne bloto po kazdych opadach. Tym razem bylo bardizej grzasko, niz zwykle, revularna ziemia orna pokryta 5 cm wody i troche kolein. zanim synapsy zadzialalyy, juz bylem kolem w 30 cm koleinie, but zaczal mi sie zapadac w tej brei, o zawroceniu nawet nie bylo co marzyc...oczami wyobrazni widzialem juz wlochatego geja, ktory ratuje mnie z opresji. Na pobliskiej plazy bowiem czesto bywa bardzo goraco, a panowie czesto przechadzaja sie bez gaci, niby do auta po wode mineralna.
Gdy uslyszalem trzask galezi za soba, pomyslalem cieplo o zonie i postanowilem nie oddac tanio wnetrza mojej odbytnicy. Wbilem jedynke i odkrecilem. Przez moment zasmierdzialo krowimi plackami, ale sekunde pozniej Matylda wyskoczyla z koleiny i zaczela, lekko bokami co prawda, jechac po blocku. Tak mi sie to spodobalo, ze po chwili jezdzilem po gujanie tam i z powrotem, krecac baczki i wk...byka, ktory sprawca owego trzasku galezi okazal sie byc.

Napisalem to tylko po to, by wyrazic wdziecznosc konstruktorom tkc-80. Moja kiszka stolcowa zawdziecz im wiele. I dementuje niniejszym, jakoby tkc nie robilo w blocie. Robi, zaklejac sie oczywiscie zakleja, ale moment obrotowy powoduje, ze sie super oczyszcza, rewelacyjnie rzymajac bokami
  Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 17.09.2010, 15:45   #89
matjas
 
matjas's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 14,062
Motocykl: nie mam AT jeszcze
matjas will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 1 tydzień 2 dni 17 godz 43 min 15 s
Domyślnie

hej
nie żebym był contras - ale jak zawsze w takich sytuacjach przypomina mi się opowieśc o chłopaku co z przyczepką pojechał rometem do Gruzji. można? owszem.
jak sam pisałeś Sneer jest błoto i błoto - gliniaste błoto z bieszczadów jak masło orzechowe się k... a nie oczyszcza żadnym momentem obrotowym a i karcherem niechętnie.
ogólnie na TKC da się wyjechac z takiego miejsca choć nie zawsze /nie dalej jak dwa tyg temu miałem taki przypadek że i pchanie z wbitym drugim biegiem na niewiele się zdawało/ - będę dalej obstawiał przy swoim, że uniwersalna to ona jest i jest taka jak wszystko co uniwersalne.
a jazda po błocie z roztańczonymi nogami z okazji braku trakcji to nie jest coś co chętnie uprawiałbym na dystansie kilkunastu czy kilku nawet kilometrów. przejazd przez breję bo się takie coś okazjonalnie przydarza owszem. i tu TKC jest u siebie.
dlatego jak skończę TKC80 w tym sezonie to jednak przesiądę na ostrzejszą zdecydowanie kostkę bo po asfalcie nawet na TKC jeźdżę powoli i nie uważam, żebym wiele stracił z atrakcji po czarnym.

zdrowia
matjas
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa
matjas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 17.09.2010, 19:04   #90
Patiomkin
 
Patiomkin's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Piastów k. Wawy
Posty: 491
Motocykl: CRF 450R, ST 1100, Rd03
Patiomkin jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 6 dni 19 godz 6 min 35 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał matjas Zobacz post
hej
jak sam pisałeś Sneer jest błoto i błoto - gliniaste błoto z bieszczadów jak masło orzechowe się k... a nie oczyszcza żadnym momentem obrotowym a i karcherem niechętnie.
Potwierdzam, nie sposób się nie zgodzić
Poniżej "twarde" dowody i instruktarz jak sobie poradzić

bedzie, bedzie, chwilowo nie mogę z tym linkiem poradzi bo youtube nie bangla (dziwne)
Patiomkin jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Kask Uvex Enduro - opinie użytkownikow AnubisXRV Kaski 35 03.10.2012 13:27
Honda XL600R - opinie użytkowników piotreklodz Inne - dyskusja ogólna 5 12.05.2012 11:37
Metzeler Enduro 3 Sahara - Opinie użytkowników czosnek Hamulce, kola, opony 35 15.06.2010 22:34


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:57.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.