|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
30.09.2010, 22:52 | #21 |
dziad barowy
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: bielsk podlaski
Posty: 1,987
Motocykl: RD07a
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 8 godz 57 min 30 s
|
bez przesady. kontakt będzie chwilowy.
najpierw benzyna lub diesel a na koniec ekstrakcyjna. najwięcej szlamu jest na dole aluminiowej rury w rowku dookoła takiego aluminiowego fiutka na którym stoi tłoczek. jak to zniknie to już sukces. jak chcesz poznać moc rozpuszczalników to polecam umycie elementów lakierowanych np. acetonem. ;D
__________________
Africa jest jak kotlet schabowy. im mocniej bita tym lepiej smakuje. rolnik-kaskader RD 07A '96 na starym forum w szóstej linijce |
30.09.2010, 22:53 | #22 |
Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
|
wasilczuk dobrze prawi, szybko i nie będzie problemu.
oprócz tego w dolnej części nie ma nic co możne ulec uszkodzeniu, guma jest tylko na samej górze A w kwestii tego fiutka to właśnie żeby szlam zleciał trzeba go odsunąć/unieść i po to właśnie proponowałem żeby nie odkręcać do końca śruby tylko nią go podnieść. Chyba że się rozbiera całkiem to wtedy sam wyleci Ostatnio edytowane przez paku : 30.09.2010 o 23:01 |
24.01.2013, 18:28 | #23 |
Zarejestrowany: Sep 2011
Miasto: Białystok
Posty: 961
Motocykl: Rd03 XT 350 BMW r65 60/6
Przebieg: Rośnie
Online: 3 tygodni 12 godz 6 min 22 s
|
Własnie tak robiłem tydzień temu. Jak Wasil mówi benzyna ekstrakcyjna pomogła w oczyszczeniu szlamu.W ostatniej fazie wylewania patrzyłem na czystość wypływającej benzynki.Olej zalany nowy ELF mineralny 15w. Zadnych ślizgów nie wymieniałem, bo lagi nie mają luzu.uszczelniacze o.k to poco ruszać. Slizgi zobaczę przy następnej wymianie oleju.Nie ma co panikować.
|
31.01.2013, 10:48 | #24 |
:O
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: warszawa
Posty: 683
Motocykl: RD07
Przebieg: 38000
Galeria: Zdjęcia
Online: 6 dni 21 godz 22 s
|
Mam dylemat, czy wymieniać uszczelniacze. Są jeszcze fabryczne, ale przebieg 40 kkm. Na razie nic się nie dzieje ale nie lubię niespodzianek, zwłaszcza daleko do szosy Mam zatem pytanie, ile wytrzymują fabryczne uszczelniacze.
__________________
:O |
31.01.2013, 18:41 | #25 |
|
|
31.01.2013, 22:03 | #26 |
:O
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: warszawa
Posty: 683
Motocykl: RD07
Przebieg: 38000
Galeria: Zdjęcia
Online: 6 dni 21 godz 22 s
|
Interesi mnie konkretnie, komu padło i po ilu, albo kto ma ile i nie padło. Nie interesi mnie "ja wymieniam co roku". Różne krążą opinie i miejskie opowieści stąd moje pytanie.
__________________
:O |
31.01.2013, 22:43 | #27 |
Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
Mam swoje oryginal zawieszenie, zdjęte przy 170 00km z fabrycznymi uszczelniaczami.
Ale jak ktoś myje wnętrze zawiasu benzyną to robi błąd, jak coś tylko olej napędowy bo nie reaguje z gumą |
06.02.2013, 15:41 | #28 | |
Zarejestrowany: Dec 2011
Posty: 8
Motocykl: PD06
Online: 5 dni 10 godz 30 min 48 s
|
Cytat:
No ale dobra robiłem lagi trampkowe, choć nie przypuszczam że zasada jest inna. Mam przewalone |
|
06.02.2013, 21:07 | #29 |
880220111
Zarejestrowany: Feb 2011
Miasto: Malawa k/Rzeszowa
Posty: 1,050
Motocykl: XR 250R,XR 650R
Online: 3 tygodni 16 godz 39 min 35 s
|
olej w zawieszeniu powinno sie zmieniac co 2 lata lub co 10tyś -15tyś
niezle bedzie pachnia po kilkunastu latach ja tam biorę ropownicę i kompresor 10 bar leje ekstrakcyjną,i płucze wszystko i wszędzie. nowe simmerki +smar na wewnętrzne wargi simmeringa i jazda co do benzyny to owszem zwykła ze stacji może niszczyć,ekstrakt jest neutralny i szkód nie robi simmering to guma która z wiekiem staje sie coraz twardsza,co 2 lata zmienić i spokój.
__________________
Honda XR-oholik Doświadczalny Warsztat Enduro ADV https://www.facebook.com/Team-XR-Pol...4380265706363/ |
15.03.2013, 01:20 | #30 |
Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Olkusz
Posty: 81
Motocykl: RD04
Przebieg: 262000
Online: 2 tygodni 4 dni 10 godz 35 min 20 s
|
Jak ustawić prześwit okienek w dolnej części lag, kręcą się one swobodnie, czy powinny być otwarte, czy przykryte? Jak jest prawidłowo?
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Ciśnienie w lagach cd... | LegacySVX | Rama, zawieszenia, napęd | 6 | 14.11.2018 19:35 |
Ślizgi do lag | xralf | Rama, zawieszenia, napęd | 1 | 15.04.2013 22:04 |