|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
24.10.2010, 14:59 | #11 |
Silnik czy to na ssaniu czy bez ssania pracuje na niskich obrotach na pierwszym cylindrze.
Muszę przyznać że czyszczenia gaźników nie było. Linki ssania pracują prawidłowo gdyż zostały przesmarowane. Dzięki za rady, jak dojdę co jest to oczywiście napiszę w tym wątku. Pierwsze to zmiana mechaników. Później czyszczenie gaźników. Takie pytanie jeszcze: Czy jak mam przelotowy tłumik to ma prawo strzelić przy zejściu z obrotów? |
|
24.10.2010, 15:15 | #12 |
Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
Jeśli na ssaniu też chodzi na 1 gar to nie bedzie to dysza od wolnych obrotów. Jeśli ustawiony jest źle skład mieszanki to bedzie walić w rure przy zejsciu z obrotów. Odkręć oba śruby składu paliwa na np 4 obroty i sprawdź czy wali dalej
|
24.10.2010, 15:31 | #13 |
Common Rejli
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,736
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
Zanim rozkręcisz wszystko w drobny mak wykręć po jednej świecy i zobacz czy się kolorami różnią.
Przy jakich obrotach zaczyna walić w wydech? Zwalniasz z 8000rpm. Strzela od 8000, 5000, 2500?
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże. NIE SPRZEDAM! |
24.10.2010, 15:39 | #14 |
Wali w tłumik przy 2- 3 tys.
|
|
24.10.2010, 15:47 | #15 |
Common Rejli
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,736
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
Jeśli nie jest to ta wykręcona śrubka o której pisałem to być może jest to źle ustawiona dawka paliwa dla obrotów jałowych. Albo wymaga korekty (przed korektą warto sprawdzić na ile jest wykręcona) albo gaźnik zasilający ten cylinder jest po prostu brudny.
Tyle mogę via internet poradzić.
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże. NIE SPRZEDAM! |
24.10.2010, 20:40 | #16 |
|
|
02.11.2010, 01:26 | #17 |
Common Rejli
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,736
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
No i jak, wyjaśniło się?
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże. NIE SPRZEDAM! |
02.11.2010, 08:57 | #18 |
Jak na razie to sprawdziłem te śrubki w kolektorach ssących i z nimi OK.
Oczywiście napiszę jak będę miał już jasność. Kolesie od synchronizacji namawiali mnie na przeróbkę śrub regulacyjnych powietrza. Twierdzą że trzeba je naciąć pod płaski śrubokręt i podregulować (chodzi o te strzały w tłumik) - jestem sceptyczny do takich rozwiązań. Co sądzicie o tym? |
|
02.11.2010, 10:48 | #19 |
Common Rejli
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,736
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
Jak to naciąć? One są nacięte... Chyba, że masz je zaplombowane w celu uniemożliwienia regulacji składu mieszanki. Takie coś się zdarza w motocyklach z rynku np. szwajcarskiego. Względy ekologiczne, skład spalin itd.
Było o tym na forum ale ciężko będzie znaleźć. Poszukam. PS: tutaj http://africatwin.com.pl/showthread....ight=ga%BCniki Czy tak jest i w Twoim przypadku?
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże. NIE SPRZEDAM! Ostatnio edytowane przez wieczny : 02.11.2010 o 10:52 |
02.11.2010, 11:21 | #20 |
Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 1,503
Motocykl: LC4
Przebieg: ...
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s
|
A moim zdaniem , Gaźniki na stół. Wyczyścić wszystko porządnie, zwłaszcza układ wolnych obrotów, sprawdzić stan oringów na śrubach regulacyjnych .Sprawdzić / ustawić poziom paliwa, sprawdzić / wymienić zaworki iglicowe. Sprawdzić króćce gaźnikowe, Jak stare wymienić, jak w miarę to wywalić ( tzn zdemontować ) takie tulejki zapobiegające zbyt mocnemu ściśnięciu obejm. Sprawdzić / wymienić filtr powietrza.Poskładać wszystko do kupy, porządnie wyregulować składy mieszanki, zrobić dobrze synchronizację i będzie ok. Cała reszta to raczej pół środki.
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wyjazd na spontanie, mam wolne do 08.06. | Słodziuś | Umawianie i propozycje wyjazdów | 0 | 27.05.2014 14:20 |
Falujące wolne obroty - jaka przyczyna? | krzysiek_m | Uklad paliwowy i wydechowy | 20 | 03.09.2013 23:23 |
Dwa wolne wężyki-tylko po co? | Kobra | Uklad paliwowy i wydechowy | 15 | 26.04.2011 18:23 |