Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 04.01.2011, 23:01   #11
nicek27
 
nicek27's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2009
Miasto: Frankfurt/M
Posty: 987
Motocykl: Elefant 944ie
Przebieg: 54420
Galeria: Zdjęcia
nicek27 jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 2 dni 12 godz 4 min 21 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał wieczny Zobacz post
Jeśli myślę o tym samym to tymi bym się zbytnio nie niepokoił. Od tego jest synchro.
Dokładnie. Tam musi prześwitywać. Przecie czymś trzeba utrzymać wolne obroty..
__________________
Cagiva Elefant 944ie - jedyne co się może popsuć podczas jazdy to pogoda!
nicek27 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.02.2013, 18:52   #12
rubin
Afryka zawsze w sercu i na tatuażu :)
 
rubin's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: Bytom
Posty: 631
Motocykl: BMW F800GS
Przebieg: 29167 M
rubin jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 4 dni 12 godz 28 min 31 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał wieczny Zobacz post
Kochani,
prawy gaźnik ma luźną przepustnicę. Schodzi z obrotów wolno jak samochodowy silnik, strzela w tłumik, ciężko wyregulować wolne obroty. Ośka ruszana paluchami góra-dół tyka metalicznie. Mogiła .

Ktoś z Was już miał taką przygodę? Nie pytam w celu pozyskania informacji jak to naprawić. Mam 2 komplety zdrowych gaźników. Tak jestem ciekaw kto przy jakim przebiegu zaczął mieć takie przygody .

U mnie 89kkm na 100% nie kręcone w PL .
udalo Ci sie naprawic/ zregenerowac te luzy oski? (tez mam taka przypadlosc i w koncu wiem co mi w wydech walilo)
czy wymieniles gaznik?



Cytat:
Napisał Vooytas Zobacz post
Czy ktoś regenerował już może oś przepustnicy?
Wysłałem zapytanie do firmy z Chorzowa, znalazłem w necie info że zajmują się regeneracją gaźników.
Może będą mieli możliwości wstawienia jakiś tulejek czy cuś....
Vooytas naprawiles/zregenerowales te gazniory w Chorzowie?
__________________
Jazda na dwóch kółkach jest jak chodzenie po bagnach - bardzo wciąga.

Ostatnio edytowane przez rubin : 26.02.2013 o 19:03
rubin jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.02.2013, 19:59   #13
Lupus
 
Lupus's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2008
Miasto: Bielsko - Biała
Posty: 1,364
Motocykl: dr650se
Galeria: Zdjęcia
Lupus jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 1 godz 20 min 44 s
Domyślnie

Jest na to sposób, nie wiem na ile doraźny, u mnie działa już 2 lata. To ośka się wyrabia, łoże znacznie mniej. Miałem klej taki do metalu 2 składnikowy, wyczyściłem dokładnie miejsce zużycia się ośki, nałożyłem z lekkim nadmiarem zmieszane (nie wstrząśnięte) składniki, następnie włożyłem w naoliwiony otworek w którym porusza się ośka - tak żeby była na swoim miejscu. Poczekałem aż klej zastygnie, ale nie do końca, żeby pozbyć się nadmiaru, troszkę obróciłem ośkę gdy klej już był prawie twardy, by mieć pewność że się będzie obracała i wyjąłem. Gaźnik poskładałem i odtąd nie mam z nią problemu, chociaż miała być to tylko doraźna poprawa pracy silnika. Operację tą zrobiłem po drodze między 1 a 2 śniadaniem.
__________________
...i zapytała mnie góra "dokąd tak pędzisz samotny wilku?"
"Szukam tego co najważniejsze" odpowiedziałem
"Dlaczego więc się tak spieszysz?"
Na to pytanie nie znalazłem odpowiedzi.
Lupus jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 31.03.2013, 00:23   #14
rubin
Afryka zawsze w sercu i na tatuażu :)
 
rubin's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: Bytom
Posty: 631
Motocykl: BMW F800GS
Przebieg: 29167 M
rubin jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 4 dni 12 godz 28 min 31 s
Domyślnie

wymieniłem gaźniki, na takie bez luzów ... i rzeczywiście nie strzela z gaźniorów po ujęciu gazu po 2 latach szukania no i powstało małe ale....

bardzo ciężko zapala na zimnym silniku, muszę po puszczeniu rozrusznika dodać gazu, żeby nie gasła(trzymam ten gaz, az sie nie zagrzeje).
Po rozgrzaniu silnika, pali po lekkim tylko muśnięciu rozrusznika.
Obroty na rozgrzanym silniku około 1200.
Co nie gra
__________________
Jazda na dwóch kółkach jest jak chodzenie po bagnach - bardzo wciąga.
rubin jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 31.03.2013, 01:43   #15
pincet


Zarejestrowany: Oct 2012
Miasto: Szczecin
Posty: 341
Motocykl: RD03
Przebieg: 112 kkm
pincet jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 4 dni 21 godz 11 min 44 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał rubin Zobacz post
wymieniłem gaźniki, na takie bez luzów ... i rzeczywiście nie strzela z gaźniorów po ujęciu gazu po 2 latach szukania no i powstało małe ale....

bardzo ciężko zapala na zimnym silniku, muszę po puszczeniu rozrusznika dodać gazu, żeby nie gasła(trzymam ten gaz, az sie nie zagrzeje).
Po rozgrzaniu silnika, pali po lekkim tylko muśnięciu rozrusznika.
Obroty na rozgrzanym silniku około 1200.
Co nie gra
A ssanie Ci dobrze działa? Tłoczki się domykają, otwierają? Jak ciężko odpala może skład mieszanki biegu jałowego źle ustawiony? Mi zapalała na jeden gar, drugi dołączał się po czasie. Okazało się że mieszanka skrajnie rozregulowana była. Potem synchro. Z obrotów już dobrze schodzi, ale czasem strzeli w komin. Mało dokuczliwe
pincet jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 31.03.2013, 10:08   #16
rubin
Afryka zawsze w sercu i na tatuażu :)
 
rubin's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: Bytom
Posty: 631
Motocykl: BMW F800GS
Przebieg: 29167 M
rubin jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 4 dni 12 godz 28 min 31 s
Domyślnie

synchro i mieszanka ustawiona,gazniki czyszczone
__________________
Jazda na dwóch kółkach jest jak chodzenie po bagnach - bardzo wciąga.
rubin jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.06.2020, 11:47   #17
ziutek2002
Tomaj
 
ziutek2002's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Sep 2014
Miasto: Nekla wlkp
Posty: 535
Motocykl: RD07,CRF1000L/DCT, XL600V
Przebieg: znośny
ziutek2002 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 dni 6 godz 9 min 4 s
Domyślnie

Podczepiam się pod temat aby nie zakładać nowego wątku.

Jadą dziś po pewną część do RD07 (gość ma jakąś po wypadku) i posiada na sprzedaż gaźniki, niby w idealnym stanie, nie rozbierane, z małym przebiegiem w moto. Pomyślałem, że przy okazji zobaczę, bo to temat dość chodliwy, może by się kupiło na zaś w razie ,,w''. Słynny temat - Luz ośki. Chcę to sprawdzić na samym początku, podpowiedzcie tylko proszę gdzie ten luz występuje. Jest to luz wzdłużny - w kierunku osi X czy bardziej pionowy - w kierunku osi Y? Z tego co potrafię sobie wyobrazić to chodzi pewnie o wyrobienie się gniazda w którym pracuje oś, czyli luz prostopadły do X, tak?

ziutek2002 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.06.2020, 22:13   #18
Kazmir
 
Kazmir's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,781
Motocykl: RD03
Kazmir jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 46 min 50 s
Domyślnie

Tyle lat, a temat żywy
Cytat:
bardziej pionowy - w kierunku osi Y?
Zdecydowanie. Bierzesz za te kółko od zaczepu linki i poruszasz go we wszystkie strony. Jeśli czujesz, że stuka to odpuść sobie....
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-)
Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć!
Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią.
Kazmir jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 04.06.2020, 07:15   #19
ziutek2002
Tomaj
 
ziutek2002's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Sep 2014
Miasto: Nekla wlkp
Posty: 535
Motocykl: RD07,CRF1000L/DCT, XL600V
Przebieg: znośny
ziutek2002 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 dni 6 godz 9 min 4 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Kazmir Zobacz post
Bierzesz za te kółko od zaczepu linki i poruszasz go we wszystkie strony. Jeśli czujesz, że stuka to odpuść sobie....
Dzięki za info Kazmir!

Byłem, ruszałem tak jak piszesz - luzu brak, jedynie w osi X delikatny

---------------------------------------------------------------------------------------

A najlepsze jest to, że pojechałem wczoraj po pokrywkę od akumulatora, długo szukaną, wrście znalezioną i zakupioną......a jak wracałem to jakąś zarazę moja chwyciła chyba. Na wolnych obrotach zaczęła falować (nigdy tego nie miałem), jak ją przeciągłem kilka kilometrów między 140-150 km/h, to nie schodzi na wolnych do 1300 obr/min (takie ustawiłem i tak trzymała) , tylko 1600-1700 i faluje.....chyba będę musiał na weekend gaziory wywalić i poszukać przyczyny.....

Ostatnio edytowane przez ziutek2002 : 04.06.2020 o 09:22
ziutek2002 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wymiar ośki koła przedniego endumazi Wszystko dla Afryki 3 22.02.2012 22:51


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:46.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.