|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
04.02.2011, 00:13 | #71 |
....OLEJ....
Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Pniewy-Londyn
Posty: 1,337
Motocykl: RD07a
Przebieg: 6006 km
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 17 godz 24 min 54 s
|
Podepne sie pod temat.
Mam zamiar wymienic oslony amortyzatorow oraz olej. Niestety RD07A nie posiada korkow spustowych. W miejscu w ktorym 04 ma takowe, moja krolowa ma nadlew (tak mi sie zdaje). Tutaj pojawia sie pytanie; Zeby zaoszczedzic sobie czasu nastepna raza. Chcialbym wywiercic dziurke, nagwintowac i takowy korek spustowy zamontowac. Dobre to? Skubal juz ktos w tym? |
15.05.2011, 11:46 | #72 |
Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Goleniów
Posty: 29
Motocykl: RD07
Przebieg: 70000
Online: 2 dni 18 godz 34 min 3 s
|
Jak odkręcić imbusowe śruby od dołu goleni? U mnie obracają się razem z bebechami...
|
15.05.2011, 11:59 | #73 |
Zarejestrowany: Oct 2009
Miasto: Łódź
Posty: 45
Motocykl: RD07a
Online: 1 tydzień 13 godz 16 min 54 s
|
Złożyć lagę do kupy, odwrócić do góry nogami i obciążyć, tak żeby ściśnięta sprężyna zaczęła wywierać nacisk na ten element, do którego jest przykręcona śruba. Wtedy nie będą się obracały bebechy i śrubeczka spokojnie da się odkręcić
__________________
Biała Królowa - AT'98 1991 Honda NX650 Custom Cafe Racer 1989 Kawasaki KLR 650 - poszeeedł...w Polskę |
15.05.2011, 12:14 | #74 |
Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Goleniów
Posty: 29
Motocykl: RD07
Przebieg: 70000
Online: 2 dni 18 godz 34 min 3 s
|
dzięki! idę próbować!
niestety obraca się nadal. Ściskałem całą swoją masą :P widocznie ktoś dał na jej gwint sporo kleju.. co tu teraz zrobić? Ostatnio edytowane przez Dzieju : 15.03.2013 o 18:42 |
15.05.2011, 14:41 | #75 |
Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,502
Motocykl: CRF1000, RD04
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 6 min 2 s
|
Dobrze jest to robić w dwie osoby: jedna mocna ściska lagę druga odkręca śrubę. I trzeba to zrobić szybkim ruchem przykładając większą siłę, wtedy jest większa szansa, że śruba/klei puści zanim się obróci bebech.
|
15.05.2011, 14:48 | #76 |
Zarejestrowany: Oct 2009
Miasto: Łódź
Posty: 45
Motocykl: RD07a
Online: 1 tydzień 13 godz 16 min 54 s
|
Możesz jeszcze spróbować takim urządzeniem do odkręcania zapieczonych śrub, w które się z góry wali młotasiem
__________________
Biała Królowa - AT'98 1991 Honda NX650 Custom Cafe Racer 1989 Kawasaki KLR 650 - poszeeedł...w Polskę |
15.05.2011, 14:56 | #77 |
Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Poznań
Posty: 266
Motocykl: Trampek PD 06
Online: 2 tygodni 1 dzień 18 godz 17 min 31 s
|
Śrubokręt udarowy, wkrętak udarowy. Wbrew nazwie służy do odkręcania.
__________________
Kliknij. Ciebie to nie kosztuje, a głód boli. http://www.pajacyk.pl/index.php -- "My, którzy mamy tak wiele przestrzeni i tak mało czasu, stajemy się nomadami." Annie Lebrun |
15.05.2011, 16:51 | #78 |
Najlepiej odkręca się to to udarowym kluczem
|
|
15.05.2011, 18:30 | #79 |
Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Goleniów
Posty: 29
Motocykl: RD07
Przebieg: 70000
Online: 2 dni 18 godz 34 min 3 s
|
Panowie wielkie dzięki za tyle podpowiedzi. Jestem mile zaskoczony. Zawias jest już zrobiony i pracuje wyśmienicie
Do udarowych urządzeń nie miałem dostępu. Próbowałem w 2 osoby synchronicznie naciskając i kręcąc, młotkiem imbusa też traktowałem i nic. Pewnie znajdą się tacy co potępią moją metodę bo sam jej nie polecam ale byłem zdesperowany i zrobiłem tak: w miejsce śruby spustowej wkręciłem dłuższą i zablokowałem obracające się bebechy. Oczywiście od razu udało się odkręcić imbusową śrubę. Element, który zablokowałem ma ledwo zauważalny ślad mojego zabiegu. Na pewno nie ucierpiał |
01.06.2011, 21:09 | #80 |
Uszczelnicze
Jakiej firmy sprawdziły Wam się uszczelniacze. Jest tego trochę na rynku i nie wiadomo w co zainwestować.
|
|