Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 06.02.2011, 19:11   #21
Kuba
 
Kuba's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Częstochowa
Posty: 1,376
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Kuba jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 4 godz 47 min 14 s
Domyślnie

Mam w Częstochowie gościa od afryk, dodatkowo pracuje w sklepie i ma dostęp do części z pierwszej ręki
Kuba jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06.02.2011, 19:32   #22
pałeł
gsm: 512242193
 
pałeł's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,250
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
pałeł will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 3 tygodni 2 dni 13 godz 39 min 53 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał wieczny Zobacz post
Na części obowiązuje cennik www.sklep.motorista.pl

Robocizna wszędzie inna.
ujmij se 5% i pisz priwa do mnie jak będzie duży obrót to i będzie większy upust
pałeł jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07.02.2011, 10:37   #23
Dzięgiel
 
Dzięgiel's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: Poznań
Posty: 130
Motocykl: RD04
Dzięgiel jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 11 godz 49 min 0
Domyślnie

Szczerze mówiąc sprawdzając ceny w Hondzie spodziewałem się wyższych kwot. Pewnie i tak jakieś wprawne oko musiałoby najpierw sprawdzić czy czasem coś jeszcze jest do wymiany (naprawy). Głownie chodzi mi to żeby robił to ktoś zaufany.

@Majo - dzięki za listę (to daje mi jakiś obraz tego co muszę zrobić koniecznie) Rozumiem, że robocizna różnie, ale pewnie z 1500zł trzeba liczyć?

@Kuba - dzięki za namiary, obadam jeszcze jak temat wygląda u mnie, chociaż przy takiej pogodzie jak jest teraz do Częstochowy mogę podjechać

@Pałeł - jeśli się za to zabiorę, a raczej w 99% chcę to robić to na bank się odezwę.

Dzięki wszystkim za infromacje. Jeśli ktoś jeszcze może dać laikowi jakieś rady jeśli chodzi o taki remont (co jeszcze warto sprawdzić/wymienić z uwagi na przebieg) to proszę o info. Chciałbym w końcu pokazać mordę na jakimś zlocie, ale najpierw chcę zrobić motocykl na cacy tym bardziej że w wakacje lecę nim na Krym.

Pozdr.
__________________
A challenge for those who go. A dream for those who stay behind...
Dzięgiel jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07.02.2011, 14:35   #24
JuIo
 
JuIo's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Centrum Sterowania Kosmosem
Posty: 524
Motocykl: RD07
Przebieg: słuszny
JuIo jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 5 godz 24 min 13 s
Domyślnie

...
7. łożyska wału korbowego

u siebie tego nie wymieniłem i teraz mnie ciśnie w tył głowy.
JuIo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07.02.2011, 15:14   #25
Cibor klv
 
Cibor klv's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,893
Motocykl: LC 4
Cibor klv jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 13 godz 26 min 16 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał JuIo Zobacz post
...
7. łożyska wału korbowego

u siebie tego nie wymieniłem i teraz mnie ciśnie w tył głowy.
Tyle że panewki na wale nie mają nic wspólnego ze spalaniem oleju a jeżeli pilnuje się poziomu oleju, silnik nie był przegrzany, to 300-400 tys powinny wytrzymać
__________________

Cibor klv jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07.02.2011, 15:20   #26
wieczny
Common Rejli
 
wieczny's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,736
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
wieczny jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
Domyślnie

Wystarczy pojechać na pomiar ciśnienia oleju w magistrali. O ile pamięć mnie nie myli w AT czujnik ciśnienia jest klasycznie - za ostatnią panewką wału korbowego. Jeśli ciśnienie osiąga wartości określone przez serwisówkę należy uznać panewki za zdatne i głowy sobie tym nie zawracać. Prawdę mówiąc sam chciałem to zmierzyć ale pewnego dnia mnie naszło i wyjąłem silnik z ramy, o w zasadzie uniemożliwiło przeprowadzenie pomiaru . Wyremontowałem bez weryfikacji stanu panewek.
__________________
BRW 1991
I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże.
NIE SPRZEDAM!

wieczny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07.02.2011, 15:28   #27
Dzięgiel
 
Dzięgiel's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: Poznań
Posty: 130
Motocykl: RD04
Dzięgiel jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 11 godz 49 min 0
Domyślnie

No właśnie chodzi o to, że kocham mój motocykl miłością pierwszą i niezmąconą. Chciałbym żeby służył mi jak najdłużej więc remontem chciałbym zwrócić mu kilka lat życia, pytanie tylko czy taki remont jest warty zachodu - wydać 4tyś na remont, który da mi możliwość jazdy przez rok? Wiele osób mówi żeby jeździć i się nie przejmować, ale jestem z tych którym palenie oleju czy jakiekolwiek stuki-puki nie dają spokoju. Jak takie remonty wyglądały u osób jeżdżących na RD04 z dużym przebiegiem - warto się w to bawić?
Zwróciłem się z prośbą o pomoc do tomka z poznania - polecał mi go kiedyś Laska. Myślę, że wszystko będzie w porządku, raz już u niego byłem i nie narzekałem na jego pracę. W marcu moja kochana idzie na leczenie

Pozdr.
Dzięgiel
__________________
A challenge for those who go. A dream for those who stay behind...
Dzięgiel jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08.02.2011, 11:24   #28
puntek
 
puntek's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Raczyce/Wrocław
Posty: 2,015
Motocykl: RD04
Przebieg: 3 ....
puntek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 21 godz 53 min 22 s
Domyślnie

Warto nie warto , ja mam 200 tysi w swojej - miałem remonta robić - ale nie starczy kasy więc tylko łożyska i takie tam porobię a silnik potem , niektórzy mówia daj sobie spokój kup nowszy będziesz zadowolony ....A JA SIĘ PRZYWIĄZAŁEM DO SWOJEJ KRÓWKI_KRÓLOWEJ
i tyle

Cytat:
Napisał Dzięgiel Zobacz post
No właśnie chodzi o to, że kocham mój motocykl miłością pierwszą i niezmąconą. Chciałbym żeby służył mi jak najdłużej więc remontem chciałbym zwrócić mu kilka lat życia, pytanie tylko czy taki remont jest warty zachodu - wydać 4tyś na remont, który da mi możliwość jazdy przez rok? Wiele osób mówi żeby jeździć i się nie przejmować, ale jestem z tych którym palenie oleju czy jakiekolwiek stuki-puki nie dają spokoju. Jak takie remonty wyglądały u osób jeżdżących na RD04 z dużym przebiegiem - warto się w to bawić?
Zwróciłem się z prośbą o pomoc do tomka z poznania - polecał mi go kiedyś Laska. Myślę, że wszystko będzie w porządku, raz już u niego byłem i nie narzekałem na jego pracę. W marcu moja kochana idzie na leczenie

Pozdr.
Dzięgiel
__________________
AKTUALNIE SZUKAM PRACY!!! ale nadaję się tylko na szefa
puntek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08.02.2011, 13:39   #29
Dzięgiel
 
Dzięgiel's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: Poznań
Posty: 130
Motocykl: RD04
Dzięgiel jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 11 godz 49 min 0
Domyślnie

Puntek widzę że byśmy się dogadali...ja też wolałbym nie zdradzać mojej maszyny - utwierdziłęś mnie w przekonaniu że dobrze kombinuję. Teraz muszę tylko doczekać początku marca, wtedy serducho oceni fachowiec - będę zdawał relację.

P.S. Czy brak szybkiego wkręcania sie na wysokie obroty w trakcie ssania może być spowodowany słabą kompresją i zużyciem materiału czy to tylko gałka do naciągu sprzęgła sie ślizga?

Pozdr!
__________________
A challenge for those who go. A dream for those who stay behind...
Dzięgiel jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11.02.2011, 11:18   #30
Misza
22.10.2006, DTN :)
 
Misza's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kąty Wrocławskie
Posty: 3,778
Motocykl: RD07
Przebieg: IIszlif
Galeria: Zdjęcia
Misza jest na dystyngowanej drodze
Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 53 min 10 s
Domyślnie

/jak na ssaniu to znaczy, że silnik zimny i po 1) wiadomo że się wkręcać nie bedzie bo zimny, i po 2) silni jest zimny - troche szkoda go kręcić
__________________
Real adventure starts where road ends...

-AT RD07 Big Bore 'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny'


http://www.youtube.com/user/Miszapoland
Misza jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
remont czy uzywany silnik andsoj Silnik, sprzęgło, skrzynia 66 28.12.2012 22:33
Remont Silnika ferolo Silnik, sprzęgło, skrzynia 27 12.07.2012 23:28
Remont kapitalny czyli zrób to sam i nie spier...ol aciu Regularne czynności serwisowe 337 25.04.2012 11:18
Remont silnika - wymiana oringów Vooytas Silnik, sprzęgło, skrzynia 6 10.05.2011 21:33


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:42.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.