|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
05.04.2011, 09:40 | #31 |
Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,502
Motocykl: CRF1000, RD04
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 6 min 2 s
|
finisz?
Przed chwilą dostałem odpowiedź w sprawie błotników. Popatrzcie na mocowania, pomierzcie rozstaw lag u siebie (Rambo ) i potwierdźcie czy bierzecie. Ta linia przerywana to miejsce wycięcia na oryginalne mocowanie, ale podobno klienci tego nie chcą, więc nie wycinają. Trza by już finalizować, bo i tak będą to robić pewnie do połowy kwietnia.
Wg mnie wygląda nieźle, ale trzeba go będzie trochę ogarnąć. Oby tylko był prosty. Jeszcze czekam na odpowiedź co do karbonu dla wzmocnienia. |
05.04.2011, 19:23 | #33 | |
Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Wawa
Posty: 86
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 tydzień 2 dni 6 godz 59 min 13 s
|
Cytat:
(nie znam sie nie orientuje sie zarobiony jestem) pomierze w czwartek i dam znaka co i jak |
|
06.04.2011, 01:06 | #34 |
Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,502
Motocykl: CRF1000, RD04
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 6 min 2 s
|
Oryginalne błotniki są z włókna węglowego i są bardzo wytrzymałe. Mowa była o karbonie, nie kewlarze. Jutro będę zamawiał błotniki, bo czas nagli trochę. Dowiem się co ze wzmocnieniem i klepnę pewnie 6szt.
|
06.04.2011, 01:41 | #35 |
Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
Dla mnie chyba +2cm
|
06.04.2011, 11:03 | #37 |
Zarejestrowany: Nov 2009
Miasto: Ciechanów
Posty: 170
Motocykl: RD04
Przebieg: 41 000
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 17 godz 41 min 38 s
|
Pomierzyłem i będzie mi pasował 1 szt proszę .
__________________
RD04 & EXC 520 & WSK m06 |
06.04.2011, 23:22 | #38 |
Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,502
Motocykl: CRF1000, RD04
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 6 min 2 s
|
Dziś zamówiłem 6szt. Mają w cenie wzmocnić je włóknem węglowym przy mocowaniach i wewnątrz błotnika, tam gdzie kamienie z koła walą (mają "odpady" po produkcji owiewek). Błotnik waży ok. 770gr, więc jest nieźle. Mają mi dosłać dokładnie zwymiarowany błotnik (na rys tech), żeby im podać ew wymiary do przeróbki (Rambąk).
Mają być w Wawie w przyszły piątek. Cena będzie raczej bez zmian, ale jeszcze się dokładniej dopytam. |
07.04.2011, 09:12 | #40 |
Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,502
Motocykl: CRF1000, RD04
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 6 min 2 s
|
Amor jest pod kółko enduro 21". Raczej odległość od ośki do czubka opony jest taka sama w każdym amorze USD. Kopyto jest z błotnika dakarówki. Raczej chodzi o szerokość błotnika.
|
Tags |
błotnik , ktm , usd |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Neck Brace - zbiorówka | Mirmil | Archiwum | 127 | 02.11.2016 01:25 |
Ustawienie amora | Leonr2 | Rama, zawieszenia, napęd | 13 | 28.03.2013 09:44 |