|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
05.04.2011, 15:21 | #171 |
Common Rejli
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,736
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
Forfiter rzekłbym, jako żywo . Odkuwszy się finansowo popełnię Motoza na przód i C-02 na zad. Misza zachwala Motoza Tractinatora, to mi wystarczy .
O TKC fafnasty raz pisał nie będę, ale może to po prostu urok singli.
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże. NIE SPRZEDAM! |
03.07.2011, 17:01 | #172 |
a na asfalt i lekki terenik metzeler tourance? co sadzicie?
__________________
AFRICA TWIN FOREVER!!!! |
|
03.07.2011, 17:43 | #173 |
Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;)
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Józefów
Posty: 669
Motocykl: R1100GS, LC4
Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 57 min 31 s
|
Tourance się ni cholerci w teren nie nadaje - jest wtedy niemal równie skuteczny jak slick.
Po za tym fajna guma na szosę, o ile jest nowa i dobrze rozgrzana, bo inaczej jest twarda. Z drugiej strony dzięki temu może zrobić na prawdę duże przebiegi. Osobiście wolę Micheliny Anakee (choć w terenie praktycznie nie przewyższają touranców). Ew. zerknij jeszcze na Pirelli Scorpion ST. Jako guma uniwersalna fajnie mi się sprawdzał Metzeler Enduro 3 (Sahara) - o dziwo całkiem sporo w terenie może, tylko nie kojarzę czy jest rozmiar na tył do AT (btw. do RD04 nie wkładaj tam 140). |
03.07.2011, 17:48 | #174 |
spoko popatrze ale nie ukrywam ze cena tez ma znaczenie...
__________________
AFRICA TWIN FOREVER!!!! |
|
03.07.2011, 18:09 | #175 |
Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;)
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Józefów
Posty: 669
Motocykl: R1100GS, LC4
Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 57 min 31 s
|
No to tourance tanie nie są... wręcz powiedziałbym, że w tym zestawieniu najdroższe.
A tak po za tym to gumy są albo dobre albo tanie.... |
03.07.2011, 18:12 | #176 |
ale metzeler enduro nie ma 130/80... tylko na przod 90/90/21
__________________
AFRICA TWIN FOREVER!!!! |
|
03.07.2011, 18:37 | #177 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
A ja na asfalt szuter piachy polecę zestaw znany i lubiany TKC 80 przód i E-09 Tył
Na tym zestawie można jezdzić wszędzie w miare rozsądku. Są opony lepsze na piachy lepsze na asfalt i lepiej czyszczące się w błocie no ale jeśli chodzi o zastosowanie uniwersalne to moim subiektywnym zdaniem jest to najlepszy kompromis. Pozdro |
04.07.2011, 01:59 | #178 |
Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;)
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Józefów
Posty: 669
Motocykl: R1100GS, LC4
Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 57 min 31 s
|
Też polecam, bo to fajny zestaw, ale kolega wyszedł od tourance'a, więc uznałem, że trzeba coś "bliżej" zaproponować.
No i o ile ktoś nie nastawia się wybitnie na uniwersalność to IMO nie ma sensu jednak pakować kostek - na asfalt są bardziej nadatne gumy (zwłaszcza na początek, gdy lepiej nie zaczynać nauki od driftu na mokrym na E09 ) |
04.07.2011, 16:33 | #179 |
Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: TYCHY
Posty: 428
Motocykl: SD02
Przebieg: 000000
Online: 2 miesiące 10 godz 25 min 2 s
|
http://www.conti-bike.pl/product_inf...roducts_id=135 znalazłem takie cudo serfując po necie, z opisu wynika że uniwersalna no i cenowo do TKC80 100 w kieszeni.Ja szukam jako amator coś uniwersalnego jako pierwsze gumy, coby i czarnego liznąć i jakąś ścieżke w lesie zaliczyć
|
04.07.2011, 16:57 | #180 | |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Cytat:
Pozdro |
|