Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 13.04.2011, 10:17   #21
Michal
 
Michal's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 656
Motocykl: LC8 1290 Super ADV R i WFM
Michal jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 6 godz 58 min 40 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał zbyszek_africa Zobacz post
Michał napisał:
Tracę siły... przez tyle lat, afryka pierwszy raz daje mi tak popalic...


W ten sposób to się zestresujesz, jesteś nerwowy, za chwilę się pochlastasz...
Jedź do Kazia, postaw flaszkę, on będzie robił, ty obserwował i polewał. Sam nie pij, bo za chwilę będziesz jechał. Niech cie nie spławi z byle powodu, ta robota ma być przy tobie wykonana. Więcej się nauczysz obserwując jego ręce. Później powiesz, jakie to proste było
pozdr.

Spokojnie nie jest tak źle, to nie pierwszy i nie ostatni złośliwy sprzet w stajni. Dam radę, zawsze daję.

Zaworki iglicowe trzymają, sprawdzone, wyjęte i wyczyszczone.

A co do poziomu pływaka: w afripedi stoi, że 7mm. Rozumiem, że to poziom pływaka, przy odwróconych gaźnikach,mierzony od krawędzi komory pływakowej. Nie jest to poziom paliwa ? Upewniam sie tylko.

Czy zaworek iglicowy do RD04 i RD07 jest taki sam ? Larsson twierdzi, że nie.
__________________
Pozdrawiam
Michał

Ostatnio edytowane przez Michal : 13.04.2011 o 10:31
Michal jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 13.04.2011, 10:52   #22
Kazmir
 
Kazmir's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,779
Motocykl: RD03
Kazmir jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 23 godz 13 min 7 s
Domyślnie

Nie jest to poziom paliwa, a odległość. Może w tym roku spróbuje wykonać przyrząd do kontroli rzeczywistej poziomu paliwa.
Spróbuj na zamkniętych kranikach przepalić jak podejrzewasz poziom paliwa

Dzięki Zbyszek, ale wygląda, że chyba my wcześniej zrobimy jakąś flaszkę
Kazmir jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 13.04.2011, 10:53   #23
szparag
 
szparag's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 1,503
Motocykl: LC4
Przebieg: ...
szparag jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s
Domyślnie

Przy regulacji poziomu paliwa, nie należy obracać gaźników do góry nogami, raczej należy dać je " bokiem " tak by zaworek iglicowy był u góry, a pływak zwieszony na dół. Unikniemy w ten sposób obniżenia pływaka na zderzaku zaworka. Jeśli odwrócisz gaźniki do góry nogami z zderzaki mają słabe sprężynki to ustawisz o wiele za niski poziom paliwa, a objawy będą odpowiadały twoim. Jest jeszcze jedna metoda na ustawienie tego ustrojstwa. Załóż wężyk paliwowy pojedynczo na jeden gaźnik, delikatnie dmuchaj w niego przechylając gaźnik zgodnie z kierunkiem pracy pływaka. Jak poczujesz, że się zatkał zmierz wysokość pływaka, ma być książkowo.
Pozdrawiam i myślę, że pomogłem.
Szparag

Ps, siódemka, ma inne gaźniki, więc zaworki pewnie też, a larsson, rzadko się myli

Przychodzi mi do głowy jeszcze jedno, nie wiem, czy czyściłeś filterki paliwa w gaźnikach, jeśli nie to sprawdź, jeśli tak to sprawdź jeszcze raz, tam jest oring który lubi paść,zagiąć się, lub po prostu nie trzymać a wtedy paliwo, mimo zamkniętego zaworka, będzie przelewało się bokiem. By to sprawdzić najlepiej wyjąć gaźniki, podpiąć pod kroplówkę i zostawić na jakiś czas, zobaczysz czy nie puszcza i czy gaźniki nie przelewają . ważne - musisz je umocować dokładnie w pozycji w jakiej siedzą w motocyklu.
Jeszcze raz pozdrawiam

Ostatnio edytowane przez szparag : 13.04.2011 o 11:12
szparag jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 13.04.2011, 11:41   #24
Michal
 
Michal's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 656
Motocykl: LC8 1290 Super ADV R i WFM
Michal jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 6 godz 58 min 40 s
Domyślnie

No dobra dzis powalczymy z poziomami paliwa dokładnie, i zobaczymy.
__________________
Pozdrawiam
Michał
Michal jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 13.04.2011, 11:52   #25
szparag
 
szparag's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 1,503
Motocykl: LC4
Przebieg: ...
szparag jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s
Domyślnie

Koniecznie sprawdź te oringi przy zaworkach/filterkach. A najlepiej wymień
szparag jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 13.04.2011, 11:58   #26
Michal
 
Michal's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 656
Motocykl: LC8 1290 Super ADV R i WFM
Michal jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 6 godz 58 min 40 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał szparag Zobacz post
Koniecznie sprawdź te oringi przy zaworkach/filterkach. A najlepiej wymień
Dziś wyciągne i jutro udam się do sklepu, celem dobrania odpowiednich.
Dzięki.
__________________
Pozdrawiam
Michał
Michal jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 13.04.2011, 16:08   #27
podos
 
podos's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Kraków
Posty: 3,988
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
podos jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 28 min 34 s
Domyślnie

Nie widzialem jeszcze zebys zrobil test na linkach ssania.

Odczep końcówki od linek.
wsadz same koncówki w korpus gaznika
taśmą zaslep zakrętki i wkręc w korpus.
bez linek.
__________________
pozdrawiam, podos
AT2003, RD07A
------------------
Moje dogmaty
0. O chorobach Afryki: (klik)
1. O Mikuni: Wywal to.
2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!!
3. O goretexie: Tylko GORE-TEX
4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów
5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu.
6. Lista im. podoska Załącznik 10655
7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem.
8. O KN: Wywal to.
9. O nowej Afripedii: (klik)
podos jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 13.04.2011, 16:58   #28
Michal
 
Michal's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 656
Motocykl: LC8 1290 Super ADV R i WFM
Michal jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 6 godz 58 min 40 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał podos Zobacz post
Nie widzialem jeszcze zebys zrobil test na linkach ssania.

Odczep końcówki od linek.
wsadz same koncówki w korpus gaznika
taśmą zaslep zakrętki i wkręc w korpus.
bez linek.
Dzięki, robiłem taki test wczoraj.
__________________
Pozdrawiam
Michał
Michal jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14.04.2011, 13:50   #29
szparag
 
szparag's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 1,503
Motocykl: LC4
Przebieg: ...
szparag jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s
Domyślnie

Jak postępy
szparag jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 15.04.2011, 11:35   #30
Michal
 
Michal's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 656
Motocykl: LC8 1290 Super ADV R i WFM
Michal jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 6 godz 58 min 40 s
Domyślnie

Cześć

Postępów brak, nic nie robiłem. Skończyły mi się pomysły.
Odkryłem tylko, że jakkolwiek nie ustawiłbym poziomu pływaków, i czego nie zrobił bym ze śrubami od składu na wolnych obrotach to nic się nie zmienia, zawsze jest tak samo źle, ani lepiej ani gorzej, jednym słowem brak reakcji.
Jutro jestem umówiony z Kaźmirem, może coś wspólnie wymyślimy.
Jestem prawie pewien, zę powód jest łatwo lokalizowalny, poprostu musi ktoś spojrzeć świeżym okiem.
__________________
Pozdrawiam
Michał
Michal jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Afra kopci na czarno jak stary parowóz:( majo Uklad paliwowy i wydechowy 5 14.07.2008 13:12
zalewa się? Mecia Uklad paliwowy i wydechowy 4 09.05.2008 11:06


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.