|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
15.04.2011, 11:49 | #31 |
Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 1,503
Motocykl: LC4
Przebieg: ...
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s
|
Moim zdaniem, powinieneś zacząć całą procedurę od początku i krok po kroku zrobić wszystko od nowa, jak należy, bez półśrodków i pomijania co niektórych elementów. Poskładać wszystko do kupy i ma grać, cudów nie ma !! A te gaźniki są banalne. Ale mimo wszystko da się popełnić kilka błędów.
Jak czyściłeś linki ssania rozbierałeś trójnik Jeszcze jedna rzecz wpadła mi do głowy, sprawdź czy nie masz zatkanych odpowietrzeń gaźników, a najlepiej wywal na chwilę te gumowe rurki, czasem się to zdarza, ale rzadko Pozdrawiam. Jak nie dacie rady to dzwoń, przez telefon łatwiej. 512098889. |
16.04.2011, 22:33 | #32 |
miałem takie objawy kiedyś..Afra paliła 10L dymiła na czarno i nie chciała jechać więcej niż 110. Po wymianie filtra powietrza i czyszczeniu gaźników problem ustąpił. Ale jak czytam wszytko to zrobiłeś... może wyczyść airboxa (krążek z siatką + cała pucha..chociaż pewnie to nie jest przyczyna)
__________________
RD 03 TO NAJSTARSZA AFRYKA... MOTOR MARKA XRV 650 THE LAST TRUE DUAL SPORT BIKE ON EARTH http://www.youtube.com/watch?v=fnEHAjt_XPw |
|
18.04.2011, 12:26 | #33 | |
Cytat:
Zobyczymy, Afryka stoi u Kazia, mam nadzieję, że szybko się z nią upora.
__________________
Pozdrawiam Michał |
||
18.04.2011, 13:21 | #34 |
Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
FIltr powietrza musi być !!
|
19.04.2011, 02:11 | #35 |
Administrator
|
A przynajmniej powinien.
Ale kiedyś wracając ze zlotu doswiadczyłem co to znaczy zaklejony filtr. Prędkość systematycznie spadała przy V-max 75km/h zerknąłem co jest grane. Otóż jadąc jesienią jakąś nieutwardzoną drogą z prawdopodobnie jakimś "dziwnym" zapyleniem filtr nałykał się tegoż kurzu. Następnie wilgoć podczas miesięcznego postoju zareagowała z tymże kurzem i skutecznie zaklajstrowała papier filtra. Jedyną radą było usunięcie filtra i ostatnie 100km bezproblemowo wróciłem do domu.
__________________
AT03 |
19.04.2011, 10:04 | #36 |
To nie filtr powietrza i nie jakieś duperelki. Pierwszy raz spotkałem się z taką usterką. Jakiś siódmy zmysł sprawił, że udało się znaleźć przyczynę. Cylinder pracował przeciw cylindrowi........tylko tyle mogę powiedzieć.
|
|
19.04.2011, 11:14 | #37 |
Bardzo dziękuje Kazmirowi za pomoc i szybkie uporanie sie z problemem. Afryczką zrobiłem już 100km i narazie odpukać jest wszytko ok.
A co do usterki to już Kazmir musi wyjaśnić, co to było.
__________________
Pozdrawiam Michał |
|
21.04.2011, 11:28 | #38 |
Posprzątał widzę tu ktoś co nieco.
Mam nadzieję Szparag, że chociaż troszkę poczułeś atmosferę tego jak się szarpiesz chcesz pomóc, a każdy (prawie) ma do w dupie. Napisałeś, że (tak zrozumiałem - nie ma nawet co cytować) trudnego tematu nie warto tykać?. To jest piękny temat, bo każdy chciałby wiedzieć o usterkach i sposobie naprawy. Praktyczne to, bo i w drodze może się uda naprawić i kaski zaoszczędzić bo do serwisu nie trza jechać. Trudne tematy to np walka o zasadę działania regulatora, oznakowanie daty na oponach i może kilka innych nie koniecznie moich. Powiedz mi proszę dlaczego w takich tematach ludzie chowają głowy w piasek? Pozwoliłem sobie oczywiście na prowokację małą z tym cylindrem kontra cylindrem. Trochę dociekliwości i sami byście mieli odpowiedz. Michal w szuka dobrych gaźników. http://africatwin.com.pl/showpost.ph...51&postcount=1 Trochę trzeba było doprowadzić gaźniki do ładu. Przy okazji sprawdzenie ciśnienia sprężania i takie duperele przeglądowe. Pewnie poczujecie się zawiedzeni. No cóż Afryki się nie psują Ida Święta Wielkiej Nocy zatem luzik. Wszystkiego najlepszego dla dociekliwych mechaniorów. Przy okazji sorry, że tutaj, ale nie chcę mi się odgrzewać tematu reglera (mam go dość serdecznie) Pisałem kiedyś przy ocenie tego produktu, że mocowanie mi się nie podoba. Jeśli ktoś ma regler przyczepiony na "prtyki", to ostra krawędź radiatora może zrobić dziurę w zbiorniczku wyrównawczym (wywrotka - naprężenia). Sprawdźcie, czy macie tam trochę luzu. Ostatnio edytowane przez Kazmir : 22.04.2011 o 00:00 |
|
26.04.2011, 13:11 | #39 |
Cześć
Spieszę wytłumaczyć, że problem został definytywnie rozwiązany. Prawdobodobnym problemem okazał się spory luz na przepustnicach i to powodowało dziwne zachowywania silnika, czasem za ubogo, czasem za bogato. W sobote zakupiłem gaźniki od Deauville z 2002, zamieniłem dysze i wszytko śmiga wreszcie jak należy, a gaźniki pasują bez większego problemu. Zobaczymy jeszcze jak spalanie, ostatnie 9-10l bylo troche frustrujące.
__________________
Pozdrawiam Michał |
|
27.04.2011, 10:42 | #40 |
Usterka zrobiła się nagle, nie pojawiała się stopniowo, stąd były pytania na forum.
Po regulacjach Kazmira faktycznie Afri na chwile odzyskała wigor, niestety po 500km luz znów dał o sobie przypomnieć i efekty wróciły.
__________________
Pozdrawiam Michał Ostatnio edytowane przez Dzieju : 01.03.2013 o 11:28 |
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Afra kopci na czarno jak stary parowóz:( | majo | Uklad paliwowy i wydechowy | 5 | 14.07.2008 13:12 |
zalewa się? | Mecia | Uklad paliwowy i wydechowy | 4 | 09.05.2008 11:06 |