|
Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki Montaż i demontaż elementów jak: panele boczne, czacha, owiewki, szyby, kanapy, deflektory, lusterka, osłony goleni, błotniki, naklejki, zegary i linki– tylko oryginalne rozwiązania! |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
02.08.2008, 00:29 | #11 |
ReGeNeRaToR
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 639
Motocykl: RD07
Online: 1 miesiąc 5 dni 17 godz 24 min 58 s
|
Oczywiscie ze moge sie przyjzec tematowi.
najpierw musze miec schematy obydwu wersji , jako ze mam RD07 wiec nie mam zadnego . Jak macie schematy od RD03 i 07A to podeslijcie zobacze jak wogle sterowany jest obrotomierz . W wiekszosci nowoczesnych motocykli dostaje impulsy z modulu , w starych moto bierze impulsy z cewki zap. W najnowoczesniejszych cale zegary chodza na magistrali CAN lub innej . Ciekawe jak to jest sterowane czy tak ze jeden impuls obrot czy jakos inaczej , co chyba skloni mnie do pomierzenia u siebie tych impulsow.
__________________
END of TRANSMISSION |
02.08.2008, 23:27 | #12 |
Na to wygląda że w pewnych wersjach pewnie RD 07A rzeczywiście obrotomierz sterowany jest z modułu ( na rys czerwona strzałka) a nie z cewki zapłonowej jak w starszych wersjach
|
|
09.08.2008, 14:38 | #13 |
poleca: filcy - jako obuwie trwałe, zawsze modne i wygodne
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: W-wa/Stare Bielany
Posty: 864
Motocykl: RD07a
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 6 dni 19 godz 33 min 39 s
|
Nie znam sie na tym zupełnie, ale kiedyś ktoś mi mówił rzecz następującą: Także miał walnięty/szlejący obrotomierz w Afri (to była wersja 07). Jako, że moduł jest równoległy (?) podłączył obrotomierz pod inne/drugie (?) wyjście i wszystko grało
__________________
"Im wyżej się wznosimy tym mniejsi wydajemy się być tym którzy zostają na dole" F. Nietzche |