|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
01.06.2011, 22:57 | #81 |
Common Rejli
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,736
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
Po 55kkm i czterokrotnym wbijaniu tych samych uszczelniaczy na miejsce mogę polecić jedyne słuszne - hondowskie. Mam nowe na półce ale chcę doczekać chwili, w której pociekną. I czekam.
Czekam... Czekam...
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże. NIE SPRZEDAM! |
02.06.2011, 07:58 | #82 |
Czyli orginały najsłuszniejsze i jedyne.
Rady Pany. Nowe, czy się jeszcz nadają? Ostatnio edytowane przez Dzieju : 15.03.2013 o 18:43 |
|
03.06.2011, 13:49 | #83 |
Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,502
Motocykl: CRF1000, RD04
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 6 min 2 s
|
Teflon (to szare ) jeszcze jest i to nawet niezbyt uszkodzony. Ja bym zostawił, moje były duuuużo gorsze przy wymianie, teflonu nie miały prawie wcale.
Fotki tu były: http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=7917 |
03.06.2011, 13:52 | #84 |
|
|
03.06.2011, 13:59 | #85 |
Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,502
Motocykl: CRF1000, RD04
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 6 min 2 s
|
Nie stukały Ci lagi przy odbiciu? Nie ma/nie było luzów na lagach? Jak nie, to powinny jeszcze polatać.
Na przyszłość: widać, że były rozginane śrubokrętem, szkoda panewek. Zdejmuje się je palcami, schodzą, ew. podważyć paznokciem/czymś nie metalowym, to delikatne cholerstwo jest. |
03.06.2011, 14:04 | #86 |
Wcześniej latały (Marzocchi Shiver 45 od Huski SM 610) w innym moto i nie wiem jakie były efekty przy wybojach. Teraz chce wpakować je do Afry.
Wymieniam teraz uszczelniacze i sprężyny na twardsze. Dzięki za radę, bo faktycznie jam sprawił te uszkodzenia śrubokrętem. Brałem przykład z instrukcji. Widać że nikt nie grzebał przy nich od kupna (2005r), albo grzebał, ale baaardzo delikatnie. |
|
03.06.2011, 14:09 | #87 |
Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,502
Motocykl: CRF1000, RD04
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 6 min 2 s
|
Aaaa, to już wiem czemu wyglądają trochę inaczej niż Afrykowe. Ja w moim zawiasie WP48 z 2001, obejrzałem panewki: teflon jak nowy, brak śladów wytarcia, zostawiłem te co były.
Powodzenia przy szczepie. |
03.06.2011, 14:14 | #88 |
Oj będzie potrzebne, bo rzeźby przy tym co niemiara
Ile masz tarcz z przodu? |
|
03.06.2011, 14:25 | #89 |
Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,502
Motocykl: CRF1000, RD04
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 6 min 2 s
|
Zmieniłem tylko amor z półkami. Koło, hamulce, kierownica, napęd licznika są afrykowe. Nawet się dało bez dużej rzeźby.
|
03.06.2011, 14:36 | #90 |
Rozumiem, że miałeś dwa uchwyty na zaciski.
U mnie jest na razie jeden i jak się nie trafi druga lewa laga to wstawie 320 do afrykańskiego koła i zacisk trzytłoczkowy od Viadra. Na razie się miotam, rozeznaje możliwości i zbieram potrzebne szpeje. Co wyjdzie to jeszcze nie wiem. Tu podziękowania dla fxridera za wiedzę która mi sporo pomaga. |
|