Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 02.06.2011, 22:41   #31
fabrizio13
 
fabrizio13's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2009
Miasto: Gorzow WLKP
Posty: 1,093
Motocykl: RD07
Przebieg: 100000
Galeria: Zdjęcia
fabrizio13 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 6 dni 16 godz 17 min 24 s
Domyślnie

Odświeżam temat potem jak dzisiaj dostałem maila z pytaniem jak robić czujnik rezerwy do RD07.Niestety maila kasowałem przypadkowo wiec opisze tutaj całe proces. Potrzebny jest czujnik paliwa jak na zdjęciu niżej,Mała kontrolka z żarówka 1,2 w na inne czujnik nie reaguję. Jak nie ma do kupienia gotowe trzeba kupić kontrolkę 1,2 w do włoskie auta od deski rozdzielczej.
Czujnika musimy umieścić w baku, jedyne miejscu jest obok kranika tam jest małe kawałek płaski blachę której możemy rozwiercić. Będziemy potrzebować klucz rurkowe 27 z przegubem (jak się nie mylę) Ja lekko ją zdeformowałem żeby nakrętka się lekko trzymała. Jak mamy otwór gotowe prosimy żonę albo kumpla o pomoc i z precyzja chirurgiczno-protetyczną i takie tam z górę zbiornika od stronę wlewu prowadzimy nakrętka z przydłużonym klucze rurkowym druga osoba celuje czujnika od dół. Osoba z górę tylko trzema nakrętka nic nie kreci czujnika dokręcamy od dół warto tez smarować gwint z czerwonym silikon temperaturowym dla szczelności
Poniżej wklejam też schemat instalacji. Ja mam już drugi rok czujnika i nic nie cieknie na dodatek mam pod siedzenie dodatkowe zbiornik paliwa z czujnikiem i nic się nie dzieje w razie jakikolwiek pytań jestem do waszej dyspozycji Pozdro

Uwaga kontrolka nie zapala się od razu po wynurzenia czujnika z paliwa potrzebuje min 20/30 sec. :
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg czujnik paliwa.jpg (55.8 KB, 16 wyświetleń)
Typ pliku: jpg 20110602921.jpg (690.4 KB, 13 wyświetleń)

Ostatnio edytowane przez fabrizio13 : 02.06.2011 o 22:48
fabrizio13 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.06.2011, 23:05   #32
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,665
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 15 godz 7 min 26 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał fabrizio13 Zobacz post
warto tez smarować gwint z czerwonym silikon temperaturowym dla szczelności
Ten silikon jest średnio odporny na benzynę , dobrze że ci nie cieknie , ale pewniejsze są uszczelki z gumy benzyno odpornej.
__________________
AT03
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.06.2011, 23:39   #33
Misza
22.10.2006, DTN :)
 
Misza's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kąty Wrocławskie
Posty: 3,778
Motocykl: RD07
Przebieg: IIszlif
Galeria: Zdjęcia
Misza jest na dystyngowanej drodze
Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 53 min 10 s
Domyślnie

Czerwony silikon - zło. Jak już coś trzeba koniecznie zatkać jakimś lepidłem to polecam Loctite 5910. Wyrób silikonopodobny, wysokotemperaturowy, bardzo odporny na benzynę, oleje i smary. Zatkałem nim pokaźną dziurę w baku i trzyma.

Fabrizio, fajny patent!
__________________
Real adventure starts where road ends...

-AT RD07 Big Bore 'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny'


http://www.youtube.com/user/Miszapoland
Misza jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.06.2011, 23:45   #34
PawelZDR


Zarejestrowany: Sep 2008
Miasto: Złocieniec
Posty: 322
Motocykl: 2xRD07
PawelZDR jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 17 godz 19 min 24 s
Domyślnie

Ja mam zrobione to samo tylko w zbiornik wspawałem Tig-em gwintowaną tuleję na tą wkrętkę z termistorami.
PawelZDR jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.06.2011, 19:08   #35
fabrizio13
 
fabrizio13's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2009
Miasto: Gorzow WLKP
Posty: 1,093
Motocykl: RD07
Przebieg: 100000
Galeria: Zdjęcia
fabrizio13 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 6 dni 16 godz 17 min 24 s
Domyślnie

Panowie przypominam iż sam czujnik ma już własna uszczelkę oryginalną silikon dałem dla pewności
Najlepsze moment było celowanie czujnika od dołu prawo prawo nie nie lewo i takie tam
fabrizio13 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30.08.2011, 09:22   #36
Mat


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,220
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Mat jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 2 dni 19 godz 7 min 52 s
Domyślnie Pytanie do użyszkodników kontrolki AQ

Ostatnio zauważyłem, że kontrolka świeci się delikatnie przez cały czas.
Też tak macie, czy coś padło?
Z góry dziękuję za odpowiedź
__________________
Mat jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 29.01.2013, 00:47   #37
cyryl


Zarejestrowany: May 2009
Miasto: PNT
Posty: 448
Motocykl: CRF1000, MT-01, WSK
Przebieg: Rośnie
cyryl jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 18 godz 29 min 41 s
Domyślnie

Panowie mam pytanie.
Jakiej średnicy jest ten gwint przy czujniku paliwa?
Czy wkręcenie śruby odpowiedniej średnicy z uszczelką odporną na paliwa załatwia sprawę szczelności?

cyryl jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.08.2013, 22:28   #38
sebol
 
sebol's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: Wlkp
Posty: 1,164
Motocykl: Prawdziwa przygoda XRV 750
Przebieg: od nowa
Galeria: Zdjęcia
sebol jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 3 godz 2 min 34 s
Domyślnie

Odgrzeję temat.
Ostatnio dało mi się we znaki brak kontrolki rezerwy . Czy nabywał ktoś ostatnio ten zestaw http://s442721111.e-shop.info/shop/a...aid%3DBH010%26

Ewentualnie coś innego wytłumaczone w łopatologiczny sposób .
__________________
Możesz utracić wszystko,ale nikt nie zabierze ci tego co w życiu zobaczyłeś i przeżyłeś
sebol jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12.09.2013, 14:23   #39
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,497
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 46 min 22 s
Domyślnie

mam całkiem tanie rozwiązanie

kupujemy taki kranik podciśnieniowy

http://www.racing-planet.pl/tuning-s...7552dcc26f1342

kranik jest podciśnieniowy więc zakręcać nie trzeba, do tego wystarczy wytoczyć odpowiednią redukcję w którą wciskami ten kranik odpowiednio go zabezpieczając i powinno działać,
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 13.09.2013, 22:06   #40
sebol
 
sebol's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: Wlkp
Posty: 1,164
Motocykl: Prawdziwa przygoda XRV 750
Przebieg: od nowa
Galeria: Zdjęcia
sebol jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 3 godz 2 min 34 s
Domyślnie

Zastosowałeś ten patent u siebie
__________________
Możesz utracić wszystko,ale nikt nie zabierze ci tego co w życiu zobaczyłeś i przeżyłeś
sebol jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Patent AQ rezerwa paliwa Kazmir Uklad paliwowy i wydechowy 1 04.08.2009 22:37


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:16.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.