|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
02.04.2008, 23:17 | #21 |
Common Rejli
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,736
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
No czekam na fotki gdzie i co najważniejsze JAK zamocować wyświetlacz . Bo samemu nie padłem niestety na pomysł... Wyświetlacz dobra rzecz, ale Ledwolt też ma swoje plusy. Mam ciężki orzech do zgryzienia...
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże. NIE SPRZEDAM! |
03.04.2008, 10:39 | #22 |
ReGeNeRaToR
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 639
Motocykl: RD07
Online: 1 miesiąc 5 dni 16 godz 47 min 32 s
|
Narazie te wyswietlacze do ktorych link podalem musze przetestowac ,
nie kupujcie ich dopuki nie sprawdze czy sie nadaja , mozliwe ze bedzie potrzebna ich mala przerobka zeby poprawnie dzialaly w AT. Co do ledvolta to patencik jest niezly.Moze i taki sobie zrobie tyklo nie wiem czy az tyle bajerow jest potrzebne , ja mysle ze wystarczywskazanie napiecia: - za male - dobre -za duze i nie wiem czy dioda powinna ciagle swiecic , nie denerwuje to w czasie jazdy noca ? |
03.04.2008, 11:18 | #23 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Katowice
Posty: 1,249
Motocykl: RD07a
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 39 min 57 s
|
O! Świetny pomysł. Niech skubana błyśnie przy uruchamianiu a potem niech świeci tylko jak jest za dużo lub za mało napięcia.
|
03.04.2008, 11:21 | #24 |
Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Kraków
Posty: 3,988
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 28 min 34 s
|
hmmm, jakos nie mam zaufania do elektroniki nieprzystosowanej do kąpania w blocie i wodzie.
Moje rozwiazanie to Voltomierz Equus, ladnie wpasowujacy sie nad zegary. Sprawdzony w zeszlym roku, pieknie wszystko widać. Zwlaszcza jak nie ma ładowania jak sie wszystko włączy Mocowanie moze nie eleganckie ale sie sprawdzilo P2230092.JPG Na zdjeciu jest tez Amperomierz tej samej firmy- ale do afryki sie kompletnie nie nadaje, wiec wyleciał stamtąd. Bardzo mądry opis tego przypadku na starym forum TUTAJ IMG_1487.JPG
__________________
pozdrawiam, podos AT2003, RD07A ------------------ Moje dogmaty 0. O chorobach Afryki: (klik) 1. O Mikuni: Wywal to. 2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!! 3. O goretexie: Tylko GORE-TEX 4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów 5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu. 6. Lista im. podoska Załącznik 10655 7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem. 8. O KN: Wywal to. 9. O nowej Afripedii: (klik) |
03.04.2008, 11:51 | #25 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: DW
Posty: 4,480
Motocykl: Pyr pyr
Przebieg: dowolny
Galeria: Zdjęcia
Online: 5 miesiące 17 godz 3 min 15 s
|
Kurczę, Brachu, wygląda to u Ciebie wraz ze Scotem jak na pokładzie samolotu
Ja bym chyba wolał diodę która się zapala jak ładowanie spadnie poniżej iluś tam Volt. Na pewno R2D2 zapoda jakiś schemat i będziemy się mogli cieszyć dodatkową diodą |
03.04.2008, 12:00 | #26 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 2,694
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Galeria: Zdjęcia
Online: 3 tygodni 6 dni 19 godz 7 min 43 s
|
Eqqus-y można dostać tutaj http://www.tuningbaja.pl/product/c277.html
|
03.04.2008, 12:22 | #27 | |
Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Kraków
Posty: 3,988
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 28 min 34 s
|
Cytat:
Dam przykład: Nasze motocykle (oraz aku) jechaly w kontenerze 1,5 miesiaca do Indii. Akumulatory wiadomo 1,5 miecha to dlugo dość, wiec lekko straciły prądu. Do odpalenia wystarczyło. Voltomierz pokazywał ladowanie podczas jazdy ale jego brak na wolnych obrotach. A ze wyjezdzalismy w nocy - musielismy jechac na swiatłach. A ze to było Delhi - to z deli wyjezdzalismy 35km w 3 godziny. Czyli Totalny korek.... na swiatlach, niskie obroty. Widząc co sie dzieje na wskazówce, gasilem swiatła co chwile lub trzymalem wyzsze obroty nawet stojąc. A np Mateo, co mial starszy i slabszy akumulator - nie widząc tego co ja, po tych 3 godzinach niby-jazdy motor zgasił i juz nie odpalił. Poszlo oczywiscie na pych i skonczyl sie problem bo potem juz normalnie jechalismy 6 czy 7 godzin non stop. Reasumując - wydaje mi sie ze dobrze jest mieć cos co wskazuje jakies wartosci niz tylko diodke zero-jedynkową. Mozna probowac zapobiegać wczesniej skutkom eleminując zbedne zródła, a nie tylko dowiedziec sie ze padł ci regler. Ale dioda zawsze lepsza to niz nic.
__________________
pozdrawiam, podos AT2003, RD07A ------------------ Moje dogmaty 0. O chorobach Afryki: (klik) 1. O Mikuni: Wywal to. 2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!! 3. O goretexie: Tylko GORE-TEX 4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów 5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu. 6. Lista im. podoska Załącznik 10655 7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem. 8. O KN: Wywal to. 9. O nowej Afripedii: (klik) |
|
03.04.2008, 13:01 | #28 |
Niepozorny
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Wiocha na Jurze, bliżej Krakowa niż Częstochowy
Posty: 565
Motocykl: Bardzo stara Teresa
Online: 4 tygodni 1 dzień 1 godz 31 min 6 s
|
Lewar ostrzega.
Miałem Ledwolta dwa lata i byłem z niego b. zadowolony ale niestety mi padł w taki paskudny sposób, że czasami zaświeca mi się bez wyraźnego powodu na czerwono powodując panikę u kierującego. Na szczęście zamontowałem także wspomniany woltomierz Equus i jestem zadowolony jeszcze bardziej. |
03.04.2008, 13:26 | #29 |
Common Rejli
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,736
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
Kurna, taki urok forum - wszyscy mają swoje zdanie i zaczyna się robić mętlik pod kopułą . Na podoskowe mocowanie nie wpadłem wstyd przyznać... W ten sposób można przytroczyć klika zegarów każdy jeden do siebie na wzajem . Mi się marzą dwa wakuometry, ciśnienie oleju, amperomierz i woltomierz... Maaaasa wskazówek, pełne profi .
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże. NIE SPRZEDAM! |
03.04.2008, 13:50 | #30 |
R.Capt.
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Beeftown
Posty: 171
Motocykl: RD07
Online: 3 dni 20 min 5 s
|
jak ten cyferkowy bedzie ok... to też sie pisze na 1 szt.
__________________
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
gdzie podłączyć woltomierz i gps | Wójcik | Układ elektryczny i zapłonowy | 5 | 13.02.2014 22:07 |
LEDWOLT (woltomierz motocyklowy)-zamówienie zbiorcze | deptul | Wszystko dla Afryki | 7 | 11.05.2010 10:22 |