|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
30.11.2011, 23:25 | #41 |
....OLEJ....
Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Pniewy-Londyn
Posty: 1,337
Motocykl: RD07a
Przebieg: 6006 km
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 17 godz 24 min 54 s
|
Myslalem ze jest mowa o kanale dolotowym laczacym dwa cylindry zasilane jednym wtryskiem.
PS. Filt powietrza szt 1 |
01.12.2011, 23:30 | #42 |
Zarejestrowany: Nov 2011
Miasto: Warszawa
Posty: 15
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 6 godz 3 min 5 s
|
Wojak - Najlepiej jak zmierzysz średnice zewnętrzne i wewnętrze gaźników, króćców głowicy i króćców dolotowych.
Banditos - Monowtrysk to konstrukcja gdzie do zasilania cylindrów masz tylko jeden wtryskiwacz (sporo starych samochodów miało takie rozwiązanie). Wtryski wielopunktowe też mogą być na jednej obudowie tak jak np. mają rzędowe dwójki Kawy albo samochody. http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=715753 W linku KLR250 EFI Turbo z dedykacją dla Wojaka, który podobnie jak ja miał ten mały kosz(t)mar. Jak widać na załączonych obrazkach da się Kto uważa, że afryka potrzebuje turbo, thumbs up tylko, że wtedy jazda w terenie odpada. Ostatnio edytowane przez Dzieju : 11.12.2011 o 23:14 |
30.12.2011, 20:46 | #43 |
Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Słupsk
Posty: 720
Motocykl: CRF1000
Przebieg: od zera
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 godz 54 min 45 s
|
Hej trolle potrzebuję rady ponieważ popełniłem świętokradztwo i zakupiłem pod choinkę silnik od trampa 700 z wiązką i wtryskami i innymi pierdu pierdu.
Tutaj moje pytanie bo gościu coś mi wspominał że mogę mieć problem z odpaleniem z racji tego że jest jakiś kod potrzebny z modułu (kluczyć). Kojarzycie o co może z tym kaman z dwojga złego wszczepię gaźniki od afry i heja ale jak szaleć to szaleć? Tylko nie kamieniować od razu bo koniec roku idzie i rachunku sumienia nie wyrobie zrobić za wszystko |
30.12.2011, 20:59 | #44 |
Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: koszalin
Posty: 151
Motocykl: RD04
Online: 2 tygodni 2 dni 17 godz 32 min 23 s
|
jest org immobiliser w kluczyku pewnie ktorego nie posiadasz
|
30.12.2011, 21:04 | #45 |
Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Słupsk
Posty: 720
Motocykl: CRF1000
Przebieg: od zera
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 godz 54 min 45 s
|
hehe nie, kiedyś robiłem to w swojej furze i całkowicie wywaliłem go a potem kupiłem pestki i wgrałem na nowe immo.
Ale to był samochód, a tutaj jak to ugryźć, znacie kogoś kto zczytuję eprom z tego typu pierdół bo podejrzewam że inaczej nie da rady kodu odczytać i przystosować nowy |
30.12.2011, 21:33 | #46 |
Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: koszalin
Posty: 151
Motocykl: RD04
Online: 2 tygodni 2 dni 17 godz 32 min 23 s
|
kiedys w szczecinie byl taki gosciu ale nr tel juz niemam,niewiem czy taki koles co robi takie numery do auta by ci tego nie ogarnal
|
30.12.2011, 21:45 | #47 |
Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Słupsk
Posty: 720
Motocykl: CRF1000
Przebieg: od zera
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 godz 54 min 45 s
|
Właśnie chodzi o to że już jestem po rozmowie z kumplem który w samochodach zajmuję się tym na bieżąco.
Ale do moto nigdy nie robił i szczerze powiedziawszy bez okablowania do podłączenia tego ustrojstwa pod kompa nie da rady nic zdziałać. |
30.12.2011, 23:59 | #48 |
Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: koszalin
Posty: 151
Motocykl: RD04
Online: 2 tygodni 2 dni 17 godz 32 min 23 s
|
poszukam i zapytam kolesia ktory" siedzi w temacie"to wlasnie on dal mi namiary na tego kolesia w szczecinie i zrobil mi kiedys taki temat do nowego xt 660
|
31.12.2011, 14:55 | #49 |
Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: Gdynia
Posty: 70
Motocykl: RD04
Online: 1 tydzień 1 dzień 17 godz 30 min 32 s
|
ferolo: sprzatnołeś mi ten silnik z przed nosa Czyli jednak nie mieli do niego kluczyka (pytalem ich w meilu ale nie odpisali).
Chcesz go do 7ki wpakować ? Daj znać jak uda Ci sie uruchomić wtrysk. Pozdro. |
31.12.2011, 15:28 | #50 |
Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Słupsk
Posty: 720
Motocykl: CRF1000
Przebieg: od zera
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 godz 54 min 45 s
|
No byłem szybszy :P , dorzucili mi cały komplet jaki mieli wiązkę pompę kompletne wtryski i inne pierdoły kodu do immo nie mieli. Więc albo inny moduł z kluczykiem albo złamię gdzieś to immo.
Planuję go właśnie do 7 wstawić zobaczymy co z tego będzie. Jak uruchomię to zaproszę do siebie bo do słupska nie masz tak daleko :P Rozmawiałem przed chwilką z jednym gościem co miał podobny problem z immo rozwiązał, go podobno wlutowując w moduł czip który tworzy wersję otwartą ktoś kojarzy coś takiego? Ostatnio edytowane przez ferolo : 31.12.2011 o 16:07 |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wtrysk i układ wydechowy. | Pretor | Uklad paliwowy i wydechowy | 36 | 17.02.2009 19:44 |
Wtrysk i 800ccm | QrczaQ | Wszystko dla Afryki | 46 | 25.09.2008 12:09 |