Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 05.12.2011, 15:20   #171
Rychu72
 
Rychu72's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,551
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
Rychu72 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 13 min 4 s
Domyślnie

No i Sanchez nie wiele pomoże. :-(
Rychu72 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05.01.2012, 22:28   #172
Thorgal77
Składka oplacona.
 
Thorgal77's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Zabrze
Posty: 558
Motocykl: Transalp 99r 50th.
Thorgal77 jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 3 dni 5 godz 32 min 47 s
Domyślnie

Też dzwonilem do Sancheza - chłop daje wrazenie ze duzoe wie ale jak pytalem o konkretne ustawienie pod mase kierownika to wymieka...
a chciałem u niego dobrać sprezyny i ustawic własciwie settingi...- nie chciał zarobic.

Do wojciechowicza z olsztyna tez dzwonilem i wzucił cene okolo 700zł i chyba bez spręzyn.
__________________

Ostatnio edytowane przez Dzieju : 22.03.2013 o 12:51
Thorgal77 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 17.03.2012, 22:16   #173
Adagiio
Zakonserwowany
 
Adagiio's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2005
Miasto: Milazzo
Posty: 5,128
Motocykl: XRV 750
Adagiio will become famous soon enough
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 18 godz 42 min 58 s
Domyślnie

Samo zrobienie porządnego serwisu jest mistrzostwem dla większości deklarujących wiedze i potencjał w temacie . Po drugie skąd maja to wiedzieć , skoro każdy szanujący sie zespół wysyła zawias za granice i płaci setkami euro , ale jak przyjdzie to jest gwarancja że nie będzie porażki .
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać
I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier
Wypierdalać.
Adagiio jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19.03.2012, 08:27   #174
Rychu72
 
Rychu72's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,551
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
Rychu72 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 13 min 4 s
Domyślnie

Ostatecznie założyłem sprężyny Ohlinsa 5.5 i powiem, że przy ustawieniu dobicia i odbicia na połówce jest całkiem fajnie. Może też dlatego, że zawory olejowe są od SM, czyli nieco sztywniejsze.
Rychu72 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30.04.2012, 09:44   #175
Rychu72
 
Rychu72's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,551
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
Rychu72 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 13 min 4 s
Domyślnie

Kto wie od którego modelu adventura może być ten Extreme 50?
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg DSC04722.JPG (873.6 KB, 5 wyświetleń)
Rychu72 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30.04.2012, 10:31   #176
fabrizio13
 
fabrizio13's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2009
Miasto: Gorzow WLKP
Posty: 1,093
Motocykl: RD07
Przebieg: 100000
Galeria: Zdjęcia
fabrizio13 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 6 dni 16 godz 17 min 24 s
Domyślnie

Aiutooo nie wiem czy tak ma być a mianowicie sprawa wygląda tak ze w zimie założyłem na tył amor od Lc4 i wszystko było dobrze do momentu jak wczoraj sie wybrałem na małe co nie co w terenie efekt po powrocie zbiorniczek gazowe nagrzane na maxa czy to normalne wszystko działa ale skąd się bierze ta temperatura myślałem ze to temperatura od wydechu ale reszta elementów obok jest ok. Dodam ze nie wymieniłem sprężynę w nim może chodzi o to ze za mocno musi pracować z taką miękną sprężynę Kto ma niech się wypowiada Grazie mille
fabrizio13 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30.04.2012, 10:37   #177
Rychu72
 
Rychu72's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,551
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
Rychu72 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 13 min 4 s
Domyślnie

To chyba nie ten temat
Rychu72 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30.04.2012, 13:37   #178
lukasz_vip
 
lukasz_vip's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Lubliniec
Posty: 2,316
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE
lukasz_vip jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 4 dni 22 godz 32 min 33 s
Domyślnie

Rychu roczniki od 98 do 2000 w LC4 miały WP 50 Extreme. Także tylko i wyłącznie do LC4 640 Adventure to może być.
lukasz_vip jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30.04.2012, 13:43   #179
Rychu72
 
Rychu72's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,551
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
Rychu72 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 13 min 4 s
Domyślnie

Dzięki
Czekam właśnie na paczkę i zaczynam szukać dalszych szpejów. Teraz wiem przynajmniej od czego
Rychu72 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30.04.2012, 14:08   #180
rob
 
rob's Avatar


Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Bydgoszcz
Posty: 301
Motocykl: LC4 ADV Puzle Edition ale nie wiele brakuje ;P
rob jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 6 godz 7 min 54 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał fabrizio13 Zobacz post
Aiutooo nie wiem czy tak ma być a mianowicie sprawa wygląda tak ze w zimie założyłem na tył amor od Lc4 i wszystko było dobrze do momentu jak wczoraj sie wybrałem na małe co nie co w terenie efekt po powrocie zbiorniczek gazowe nagrzane na maxa czy to normalne wszystko działa ale skąd się bierze ta temperatura myślałem ze to temperatura od wydechu ale reszta elementów obok jest ok. Dodam ze nie wymieniłem sprężynę w nim może chodzi o to ze za mocno musi pracować z taką miękną sprężynę Kto ma niech się wypowiada Grazie mille
Norma. Olej się przelewa przez tłumik - pomimo że to ciecz jest tam tarcie (jakaś wyższa fizyka - kompresor przy sprężaniu też się nagrzewa). poniekąd dlatego powinno się pompować tłumiki azotem bo ma niższą rozszerzalność cieplną.
Możliwe że masz go z racji bardziej miękkiej sprężyny zbyt stłumionego (kompresja) i może dlatego mocniej się grzeje.
rob jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.