|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
23.12.2011, 01:56 | #61 |
Zarejestrowany: Nov 2011
Posty: 9
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 21 godz 8 min 53 s
|
Można Polakierować Wyszkiełkowany , ( lśniący ) Silnik bez nakładania Baz , Itp. Aby zabezpieczyć aluminium przed działaniem warunków atmosferycznych .I po spłukaniu umyciu nadal lśnił
|
23.12.2011, 08:12 | #62 |
Administrator
|
To nie czopek żeby lśnił , motocykl ma jeżdzić a nie stać w garażu polerowany.
__________________
AT03 |
23.12.2011, 23:31 | #63 | |
Cytat:
Mój pistolet akurat przy słabym ciśnieniu nie pluje. " Innymi słowy kupujecie rozcieńczalnik z odrobiną farby." Lepiej tego nie można ująć |
||
24.12.2011, 09:45 | #64 |
Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: Siemiatycze
Posty: 209
Motocykl: RD07
Przebieg: 40 000
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 tydzień 3 dni 16 godz 16 min 8 s
|
Mozna tez pomalować sprayem i jak ktoś ma obawę ze farba wejdzie w reakcje z benzyną , nałożyć warstwę bezbarwnego profesjonalnego acrylu . Grube nałozenie warstw jest tez nie wskazane , silnik straci własciwosci wychładzajace .Ukłony opiniotwórcze dla ATomeka .
Ostatnio edytowane przez Henryk-Knox : 24.12.2011 o 10:23 |
24.12.2011, 13:06 | #65 | ||
Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Kędzierzyn-Koźle
Posty: 636
Motocykl: PD06 prawie Africa
Przebieg: 68000
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 11 godz 4 min 15 s
|
Cytat:
"bezbarwny profesjonalny akryl" to nic innego jak dwuskładnikowy poliuteretanowo akrylowy lakier bezbarwny. Takowy powinieneś nałożyć natryskiem. Więc zakładam, że są możliwości nartysku. W takim przypadku po ca malować sprajem. "Łańcuch jest tak mocny jak jego najsłabsze ogniwo" Dla wyjaśnienia technologii "Baza + klar". ( tu spraj + klar) Tego typu rozwiązania - pełny system wygląda następująco: podłoże + fosforanowanie + warstwa antykorozyjna lub farba dająca przyczepność do podłoża np. na plastikach (+ewentualnie szpachla) + warstwa podkładowa + lakier bazowy (kolor) + klar bezbarwny. To jest pełny system który jest stosowany na najbardziej dekoracyjnych elementach jak nadwozia samochodów, owiewki i zbiornik motocykla. Lakiery typu klar stosuje się dopiero od powstania lakierów o specjalnych efektach dekoracyjnych jak metaliki, perły..... Takich lakierów nie da się wyprodukować od razy w wysokim połysku, stąd zastosowanie klaru który nadaje wysoki połysk oraz odpowiednią głębię. Taki system jest najbardziej dekoracyjny jednak najsłabszym elementem takiego systemu jest akrylowy lakier bazowy (jednoskładnikowy, nakładany cienkowarstwowo). "Łańcuch jest tak mocny jak..." W momencie mechanicznego przebicia, przecięcia warstwy klaru wilgoć sól i inne media penetrują do bazy powodując degradację powłoki. Z tego względu takie elementy jak rama, silnik i inne nie powinny być malowane systemem baza + klar Jeżeli dekiel silnika pomalujecie w ten sposób, to butami krosowymi, kamieniami zniszczycie klar i wystąpi efekt jak wyżej. Cytat:
Jedna warstwa spraju = około 7-15ym. suchej powłoki lakieru Jedna warstwa z pistoletu pneumatycznego 25-40ym Grubość rzędu 60, 80-120ym. nie stanowi specjalnie bariery termicznej. Poza tym nasze v-ki są chłodzone cieczą, żeberka na cylindrach działają tylko pomocniczo lub są bajerem estetycznym. Temat ten dotyczy cylindra, a dekle, korpus, narażone na kamole, buty, otarcia... Tu najlepiej sprawdzi się nieco grubsza warstwa (80-120ym) jednej dobrej poliuretanowo akrylowej farby. Uszkodzenia powłoki nie będą odsłaniały kolejnych warstw farby. Przy renowacji - polerowaniu również nie ma obawy że przeszlifujemy się do bazy czy podkładu
__________________
Wlóczęga: człowiek, który nazwałby się turystą, gdyby miał pieniądze.. [ Julian Tuwim ] |
||
24.12.2011, 14:20 | #66 |
Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: Koło
Posty: 253
Motocykl: XTZ 660 3YF
Online: 2 tygodni 4 dni 20 godz 54 min 52 s
|
Bardzo ciekawie się temat rozwija.
Mój problem wygląda następująco : Kazmir piękna była ta twoja niunia . |
24.12.2011, 14:58 | #67 |
Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: Gołańcz
Posty: 801
Motocykl: RD07
Przebieg: 71000 +
Online: 3 tygodni 6 dni 9 godz 13 min 31 s
|
Paluch nie czepiaj się szczegółów :P
To jest prawdziwy problem |
24.12.2011, 15:03 | #68 |
Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: Koło
Posty: 253
Motocykl: XTZ 660 3YF
Online: 2 tygodni 4 dni 20 godz 54 min 52 s
|
Hehe dupę urywa . Co to angol po powodzi?
O o o Aciu a tam w tle B6. Jesteś na PBC? Przepraszam autora za off top |
24.12.2011, 15:54 | #70 | |
Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: Gołańcz
Posty: 801
Motocykl: RD07
Przebieg: 71000 +
Online: 3 tygodni 6 dni 9 godz 13 min 31 s
|
Cytat:
No właśnie a jeśli to takie dziurawe to cóż może się dziać od wewnętrznej strony ramy wspawanie pozostawię fachmanowi co mi będzie piaskował i malował. Tak to bywa z zachodnimi sprzętami...u mnie za to Africa ma jak w raju. |
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Malowanie | Evvil | Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki | 6 | 10.09.2011 01:05 |
Malowanie chlodnicy | banditos | Układ chlodzenia | 4 | 12.04.2010 22:12 |
Malowanie | bajrasz | Wszystko dla Afryki | 10 | 23.10.2008 10:49 |