|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
16.04.2012, 00:50 | #11 |
....OLEJ....
Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Pniewy-Londyn
Posty: 1,337
Motocykl: RD07a
Przebieg: 6006 km
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 17 godz 24 min 54 s
|
Olek a pamietasz jak to rozebrales?
U mnie bezinwazyjnie WD 40 pomoglo, ale fajnie wiedziec co tam w srodku siedzi |
16.04.2012, 09:58 | #12 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,220
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 2 dni 19 godz 7 min 52 s
|
Rozbiórka to moment. Tylko ta, chyba jedyna, ale za to strasznie ruchliwa część to sprężynka. Kiedyś rozebrałem ten włącznik na parkingu o podłożu kamienistym. No i następna sprężynka była od zapalniczki
O dziwo - idealnie pasowała. A samo zacinanie = brud + stary, twardy smar. Wystarczy dobrze wyczyścić i z czuciem przesmarować. Tylko uwaga na sprężynkę
__________________
|
16.04.2012, 13:19 | #13 |
Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: TYCHY
Posty: 428
Motocykl: SD02
Przebieg: 000000
Online: 2 miesiące 10 godz 24 min 47 s
|
Tylko uwaga na sprężynkę! Nie naprawiać na trawiastym podłożu wiem co pisze, 1,5 godz szukania i jest Najpierw było WD40 i kompresor, pomagało ale czyszczenie jest najlepsze.
__________________
Kiedyś Tygrysek |
16.04.2012, 18:41 | #14 |
Zarejestrowany: Sep 2011
Miasto: Warszawa
Posty: 189
Motocykl: RD07a
Online: 4 dni 23 godz 18 min 16 s
|
U mnie wystarczyło rozkręcić i skręcić Co ciekawe problem pojawił się właśnie po wcześniejszym rozkręceniu i skręceniu. Coś się musiało przestawić nieco po prostu
|
16.04.2012, 23:11 | #15 |
Zarejestrowany: Dec 2011
Miasto: Wroclaw-Vratislav-Breslau
Posty: 61
Motocykl: RD07a
Online: 2 dni 23 godz 19 min 34 s
|
Na razie pogoda we Wrocku nie rozkręcliwa była, więc zabawe zostawie na przyszły tydzień.
Tymczasem któryś z kolegów pytał co w środku siedzi, to może się przyda bo znalazłem takie coś: Ostatnio edytowane przez Piotr B : 16.04.2012 o 23:15 |
16.04.2012, 23:40 | #16 |
Zarejestrowany: Oct 2009
Miasto: Frankfurt/M
Posty: 987
Motocykl: Elefant 944ie
Przebieg: 54420
Galeria: Zdjęcia
Online: 3 tygodni 2 dni 12 godz 4 min 21 s
|
U mnie jest podobnie, tylko dzieje się tak, że z drogowych na mijania trzeba kliknąć 2 razy. Jakoś się przyzwyczaiłem i to olewam, ale żeby wogóle nie chciało iść..
__________________
Cagiva Elefant 944ie - jedyne co się może popsuć podczas jazdy to pogoda! |
17.04.2012, 00:45 | #17 |
Zarejestrowany: Dec 2011
Miasto: Wroclaw-Vratislav-Breslau
Posty: 61
Motocykl: RD07a
Online: 2 dni 23 godz 19 min 34 s
|
Można by śmigać cały czas na drogowych, może kierowcy w samochodach by mnie zauważali, ale sam jak jeżdżę puszką to denerwuje mnie to, że ktoś pomyka na długich.
Po za tym jak jest to ma działać |
17.04.2012, 01:24 | #18 |
Zarejestrowany: Jun 2011
Miasto: uć
Posty: 18
Motocykl: TA
Online: 1 tydzień 6 dni 21 godz 4 min 36 s
|
czeka mnie to samo, wd już przestał pomagać...
na zdjęciach strasznie to nie wygląda |
17.04.2012, 08:23 | #19 |
Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 304
Przebieg: ~
Online: 2 tygodni 5 dni 1 godz 37 min 39 s
|
To coś co w środku siedzi co pokazałeś to od kierunków. Warto przy okazji przeczyścić tam styki bo lubi przestawać działać, a w ruchu ulicznym słabo nie mieć kierunków. Operacja na 20 minut.
Na nieodbijające długie u mnie też wystarczyło WD40. |
17.04.2012, 09:48 | #20 |
Administrator
|
To tylko kwestia tempa poruszania się , jak szybko to i kierunkowskaz nie zdąży
Ale jak u ciebie to trawa 20 minut to faktycznie kierunkowskaz potrzebny
__________________
AT03 |