|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
16.09.2008, 19:01 | #11 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 607
Motocykl: KTM
Galeria: Zdjęcia
Online: 4 tygodni 23 godz 7 s
|
oto kilka nowych informacji:
pogrzebalem, pokrecilem srubkami ze zdjecia. ustawilem swiatla dokladnie odwrotnie niz byly, wzgledem niebieskiej osi. pojechalem na stacje kontroli, ichniejszy MOT. okazalo sie ze teraz swieca idealnie na wprost i trochie za wysoko, ale to nie problem bo jak sie obniza kazdy wie. a jako ze zostalo mi jeszcze sporo regulacji na srubkach z czerwonego zaznaczenia, mysle ze nie bedzie problemu aby ustawic je do swiecenia na prawo. oczywiscie jak przyjade do polandii pojade zrobic przeglad. nie chce nikogo oslepiac. ale wyglada mi na to, ze da sie! |
19.09.2008, 00:50 | #12 |
Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Gliwice
Posty: 246
Motocykl: RD 07a i orange, ale biały-250 EGS
Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 38 min 13 s
|
Też mam Bestyjkę z JuKeja i światła mam po europejsku asymetryczne, przystosowane do ruchu prawostronnego. Czyli prawa strona jest oświetlana wyżej - wyżej i dalej sięga strumień światła, niż lewa. Żadnych przeróbek nie robiłem. Obydwie lampy świecą na mijania, jak i drogowych. I obie są identyczne, na żarówki H4.
Problemów z pierwszym przeglądem żadnych. |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
fc-moto.de | Belfegor | Ciuch Afrykańczyka | 12 | 21.03.2014 21:03 |
Ustawienie amora | Leonr2 | Rama, zawieszenia, napęd | 13 | 28.03.2013 09:44 |
Regulacja, ustawianie swiatel | Poncki | Regularne czynności serwisowe | 16 | 02.09.2008 16:02 |