|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
20.09.2008, 21:06 | #31 |
Nie wiem za ile, ale można też mieć twindero . Pozatym czasami pasja własnego tworzenia jest bardzo silna a efekt możedawać satysfakcję.
__________________
dakar noir |
|
20.09.2008, 21:42 | #32 |
Link nie działa?
No właśnie mnie trochę brakuje mocy te 5-10 koników przydałoby się i w przyśpieszeniach i podniesieniu podróżnej. Co do właściwości terenowych nich tak zostanie. At nie będzie XR 650 |
|
20.09.2008, 21:53 | #33 |
|
|
21.09.2008, 00:56 | #34 |
Administrator
|
Hej Kazmir, dla bezpieczeństwa załóż kask....to przestanie ci chodzić kubeł po głowie....
oczywiście żartuję. Ale od razu widać że nastaje czas zmniejszonej aktywności drogowej, a wzrósł stan aktywności majsterkowej...pt." co by tu jeszcze wykombinować"
__________________
AT03 |
21.09.2008, 12:44 | #35 |
Common Rejli
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,736
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
Masz trochę racji Dzieju, ale z drugiej strony takie same myśli o poprawieniu reaktora w AT miałem w drodze dojazdowej i powrotnej podczas wypadu w Alpy (czyli w punkcie kulminacyjnym mojego sezonu ). Faktem jest, że jechałem za R1100GS. Na prostej miał 4000rpm a ja 6000. Na winklach musiałem mieć co najmniej jeden bieg w dół i średnie obroty.
Mając trochę ponad 70KM polepsza się AT tam, gdzie w sumie ma spory brak (w odniesieniu do 69KM w XTZ750) nieujmując jej właściwości terenowych - bardzo porządnych jak na motocykl o takim charakterze. Poza tym jakoś nie wierzę właścicielom motocykli, którzy nie widzą w swojej maszynie ani jednej złej rzeczy .
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże. NIE SPRZEDAM! |
21.09.2008, 14:32 | #36 |
Dokładnie!!! a zima dłuuuuuuuuuuuuga...........
|
|
21.09.2008, 16:14 | #37 |
Common Rejli
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,736
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
...a portfel puuuuuusty... .
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże. NIE SPRZEDAM! |
21.09.2008, 19:29 | #38 | |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,563
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
Cytat:
Potencjalni milosnicy Afri na 100% woleli by zostac przy sprawdzonym a nie planowac zakupy duskusyjnych nowych motorow jakie nam proponuja. Zgadzam sie z motormaniakiem... USPRAWNIC!!!
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
|
21.09.2008, 20:34 | #39 |
Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
Spakojna Spakojna, poczekajta na pana Honde
Do Kazmir: w kategoriach absolutnych być morze wiadro jest i lepszym motocyklem od AT ale jego lista minusów jest dłuższa niż w AT wiec niedługo pewnie moje wiadro na allegro ktoś zobaczy i się uśmieje |
21.09.2008, 22:16 | #40 |
Rambo zanim trafi na Allegro to wysłuchałbym listy minusów no i jeszcze jak pozwolisz to jazda testowa
|
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wtrysk w Afryce | Wojak | Układ elektryczny i zapłonowy | 105 | 24.06.2024 22:30 |
Wtrysk i układ wydechowy. | Pretor | Uklad paliwowy i wydechowy | 36 | 17.02.2009 19:44 |