![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#31 | |
....OLEJ....
![]() Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Pniewy-Londyn
Posty: 1,337
Motocykl: RD07a
Przebieg: 6006 km
![]() Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 17 godz 45 min 3 s
|
![]() Cytat:
http://www.machinemart.co.uk/shop/pr...air-kit-m5-m12 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
![]() |
![]()
Hehe, clark a clarke niewielka różnica a robi wielka różnicę.
Dzienks ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
![]() Zarejestrowany: May 2013
Posty: 1,322
Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 2 dni 15 godz 2 min 5 s
|
![]()
Też mam temat. Od piątku nad tym dumam. Miejsce akcji: warszawa. Dotychczasowi super bohaterowie to propan-butan, mały acetylen, pani spawarka i teraz czas na kapitana obróbkę. Co byśta zaproponowaliśta?
![]() Jak usunąć- mniejsza z gwintem, ale musi być osiowo. Bo to ośka poślizgacza nierządu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
![]() |
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#36 | |||
![]() Zarejestrowany: May 2013
Posty: 1,322
Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 2 dni 15 godz 2 min 5 s
|
![]() Cytat:
Cytat:
Cytat:
![]() Czy to efekt poprzednich zabiegów- nie wiem. Na początku był mały grzechotnik. Później nieco większy. Było do czego spawać. Po spawaniu juz nie było ![]() Lewe wiertełko mnie kusi. Gwint to M6 śruba w japonskiej klasie "gównolit 10". Czy poprzednik dojebał ją pneumatem na kleju?- nie wiem. Wole nie pytać-przekleństwa mi sie skończyły. Ostatnio edytowane przez Prince : 18.09.2018 o 21:10 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Nawet jak było na kleju to już być nie powinno, normalne kleje trzymają do Max 200 stopni. Jeśli ja bym ż tym walczył postąpił bym następująco.
Najpierw napunktowac najlepiej jak tylko potrafisz, następnie wiertło 3mm normalne na wylot jeśli to możliwe, następnie jeśli jest przestrzeń po drugiej stronie środek penetrujacy , trochę czasu i wiercic lewym wiertlem 4.5mm . Jeśli samo nie puści to wykretak i musi puścić. Oczywiście weź na osiowosc ale o tym wiesz. Stosując wiertło 4.5 przy m6 masz trochę tolerancji i po przewierceniu materiału jest na tyle mało że nie ma prawa trzymać. Jeśli pierwsze wiercenie Ci ucieknie to zredukuj do 4mm. Lewym wiertlem wierc z niskimi obrotami by wiertło miało szansę się zablokować i wyciągnąć pacjenta. |
![]() |
![]() |
#38 |
![]() |
![]()
Ja popieram Dubela - wykrętaków sie lękam. One spęczają śrubę to raz, a dwa jak taki pacjent pęknie a to niestety się zdarza to jest przejebane i nie bójmy się tego słowa.
Wywiercenie dobrym wiertłem osiowego otworu przy napunktowaniu centralnie nie powinno być kłopotem. Dobry cienki punktak też na pewno pomoże... W każdym razie sprawdź zawczasu w jaki sposób przenosi się napunktowany punkt jeśli nie jest centrycznie. Tutaj będzie to dość utrudnione bo masz dość głęboko ten ogzryzek i nie przyłożysz punktaka pod kątem za dużym... M
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: mazowiecka wieś
Posty: 1,418
Motocykl: 5 szt
Przebieg: znośny
![]() Online: 3 miesiące 3 tygodni 11 godz 38 min 49 s
|
![]()
Jeśli trochę gwintu jest na wierzchu to osiowość nie jest problemem. Użyj przewierconej przez tokarza śruby jako prowadzenia wiertła. Amelinium nagrzać i wykręcać
__________________
Nie ważne gdzie, nie ważne czym. Ważne z Kim. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
![]() |
![]()
zaźrzyj wewte dziure - tam jest skos. już widzę to osiowe punktowanie i wiercenie z ręki...
m
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Jaki dokładnie jest gwint na szprychach AT?? | JarekAT | Hamulce, kola, opony | 1 | 04.09.2013 11:49 |
Gwint czujnika ciśnienia | paku | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 13 | 03.09.2009 16:26 |