|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
02.12.2012, 22:34 | #662 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Jest porównywalna do tkc-80, szczególnie na szosie. Fajna. Ale schodzi duuużo szybciej, po 10 czy 12 kkm (gdzies pisalem wczesniej) byla juz lysa. Mam teraz 07 po podobnym przebiegu i jeszcze wiosne obleci.
|
03.12.2012, 02:41 | #663 | |
Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: mielec
Posty: 1,683
Motocykl: pilnie sprzedam
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 4 godz 50 min 41 s
|
Cytat:
Na E-08 jezdzilem.Ja bym ja zaliczyl do szosowych opon na enduro, tej klasy co anakee, albo tourance. Ale te dwie ostatnie sa super na kazdy asfalt, takze ten mokry. Ja zawsze na kazdych mitasach, jak asfalt mokry to jade bardzo ostroznie. Do Metzlera sahary mozna porownac E07. Czyli opony uniwersalne, badz wyprawowe.Z tym, ze nowka sahara enduro 3 ma bardzo niski bieznik, jak sie postawi obok E07 to sahara wyglada na taka do polowy zjechana. Mitas e07 wytrzymuje conajmniej 20 000 km
__________________
niejedna przestrzen jeszcze moj uslyszy glos super miejsce i cudowni ludzie www.misja-kamerun.pl Ostatnio edytowane przez Mirmil : 11.12.2012 o 14:24 |
|
30.10.2013, 20:52 | #665 |
Are we truly alone? The Truth is Out There
Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Urzut
Posty: 661
Motocykl: obecnie brak
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 6 dni 1 godz 2 min 6 s
|
Data produkcji opony:
Data produkcji opony znajduje się na końcu numeru DOT. Informacja o wieku opony znajduje się również na boku. Poszukaj numeru identyfikacyjnego opony, zaczynającego się od liter DOT. Jest to ciąg od 7 do 12 znaków, informujący o całej partii opon wyprodukowanych w danej fabryce. Cztery ostatnie cyfry tego kodu (najczęściej są umieszczone w obwódce) zawierają informację o dacie produkcji opon. Dla przykładu - 4208 - dwie pierwsze cyfry to tydzień produkcji, dwie kolejne to skrót od roku, czyli opona była wyprodukowana w 42 tygodniu 2008 roku. Oznaczenia eksploatacyjne Oznaczenie M+S - jest to skrót od angielskiego Mud and Snow (błoto i śnieg), symbol używany na oponach zimowych i całorocznych. Oznaczenie Max Inflation - jest to graniczna wartość ciśnienia dla danej opony. Oznaczenie ECE, e, E - jest to skrót od Economic Commision of Europe, oznacza, że opona jest dopuszczona do użytku na terenie Unii Europejskiej, innymi słowy ma homologację europejską. Oznaczenie TWI - jest to skrót od angielskiego Treadwear Indicator (wskaźnik zużycia). Oznaczenie TWI występuje w sześciu miejscach na obwodzie opony (jako występy w rowkach bieżnika) i oznacza granicę dopuszczalnego zużycia rzeźby bieżnika. Gdy bieżnik się zużyje do poziomu wskaźnika TWI jest to równoznaczne z tym, że opona osiągnęła ustawowo wymaganą głębokość 1,6 mm. Należy wtedy pomyśleć o wymianie opony. W takim razie zrzutka dla @Pałeła na browary !!!! |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Klub morsów i innych popaprańców | felkowski | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 2 | 06.03.2010 18:30 |