|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
26.12.2012, 21:24 | #51 |
Zarejestrowany: Nov 2009
Miasto: sosnowiec
Posty: 347
Motocykl: exc 530,gs500
Online: 1 tydzień 2 dni 13 godz 8 min 42 s
|
Kolego skąd ty jesteś,bo jeśli masz nie zbyt daleko do Sosnowca to rozbiore Ci ten twój silnik za darmo i wtedy podejmiesz decyzję co dalej.
|
26.12.2012, 21:54 | #52 |
status-TAK stan cywilny-TAK....
Zarejestrowany: Jun 2006
Miasto: Mikołów
Posty: 1,216
Motocykl: BRAK
Przebieg: Tak,
Online: 3 tygodni 1 dzień 11 godz 47 min 46 s
|
|
26.12.2012, 22:01 | #53 | |
Cytat:
Gdyby to był tłumik drgań skrętnych tak jak to ma miejsce w koszu sprzęgła ( koło jezdne tramwaju - koło dwu masowe w grzechotnikach) to co innego Amen http://africatwin.com.pl/showpost.ph...8&postcount=11 http://africatwin.com.pl/showpost.ph...5&postcount=23 |
||
26.12.2012, 22:18 | #54 |
Zarejestrowany: Jul 2012
Miasto: Czernica
Posty: 140
Motocykl: Transalpinus Rex
Online: 1 tydzień 4 dni 16 godz 10 min 20 s
|
Regularnie pozbywać się piasku i samrować wałek, njabardziej zabójcze dla wałka jest walenie ze sprzegła i smarowidło do łańcucha wymieszane z drogowym syfem. Zakładając że napęd wytrzyma 25-30tys co 7 tysi zdejmujemy osłone czyścimy szmelc,samrujemy skręcamy, no i niepolecam zjeżdzania napędu do końca bo może się skończyć przynajmiej w transalpie 650 obcięciem osi dzwigni biegów.
Rozkręcaj remontuj, do trampka można wychaczyć rześki silnik ale do afry może być gorzej. Klej na zdrowy wałek, to jak klejenie łatek na nieprzebitą dętke. wieloklin może pożyje dłużej ale pewnie klęknie łożysko.
__________________
KLU KLUX HONDA MINOLTA TEAM |
26.12.2012, 22:40 | #55 |
Zarejestrowany: Nov 2009
Miasto: Gdynia
Posty: 292
Motocykl: RD07a
Online: 2 miesiące 2 tygodni 6 dni 22 godz 23 min 46 s
|
A czemu niby, od klejenia zębatki na zdrowym wałku, miałoby szybciej padać łożysko. Nie widzę związku ?
__________________
Królowa RD 07a a w razie kłopotów 601 318 347 |
26.12.2012, 22:56 | #56 |
Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,596
Motocykl: 690 Enduro
Online: 4 miesiące 2 tygodni 14 godz 45 min 39 s
|
No tak samo jak szybciej schodzi powietrze z niedziurawej dętki po naklejeniu łatki
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
26.12.2012, 23:22 | #57 |
mistrzu
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 5 godz 33 min 14 s
|
mnie zawsze najpierw przemięka prawy but!
Nowe "pokolenie forumowiczów" musi samemu odkryć "swoje prawdy".
__________________
Enduro i ADV |
26.12.2012, 23:23 | #58 |
Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: Inowrocław
Posty: 901
Motocykl: RD07a
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 9 min 5 s
|
Kazmir, i ja Ciebie popieram. Lepiej zapobiegać niż leczyć. Do tego czasem lepiej nakleić plaster jak robić operacje. Afra śmiga na klejonym wałku i ma się dobrze. Piec ciągnie bardzo dobrze, oleju bierze minimalne ilości. Rozbieranie silnika tylko dla wymiany wałka lepiej troche przeciągnąć, żeby zrobić remont całości jak będzie tego wymagąc w późniejszym czasie.
Miałem okazje zdejmować klejoną zębatke. Trzyma jak przyspawana. |
27.12.2012, 09:29 | #59 | |
Zakonserwowany
|
Cytat:
Zębatkę montuje się na specyfiku , nazwę to smarem ( podobny konsystencją do działowego tylko w białym kolorze ) W serwisie hondy po 7 euro to sprzedają za malutki woreczek , który wystarcza na jeden montaż , nie wiem czy to klej , nie zastyga/twardnieje i jest lepki jak smar . W bmw też stosuje się taki specyfik do połączeń frezowych na krzyżakach i wale napędowym .
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
|
27.12.2012, 14:45 | #60 |
Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: Inowrocław
Posty: 901
Motocykl: RD07a
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 9 min 5 s
|
To chyba smar molibdenow odporny na wysokie naciski. Przede wszystkim zabezpiecza wałek przed wodą i tym samym przed korozją wielowypustu co wydłuża jego żywotność, ale raczej z klejem nie ma nic wspólnego
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Remont Silnika | ferolo | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 27 | 12.07.2012 23:28 |
Remont kapitalny czyli zrób to sam i nie spier...ol | aciu | Regularne czynności serwisowe | 337 | 25.04.2012 11:18 |
Remont silnika - wymiana oringów | Vooytas | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 6 | 10.05.2011 21:33 |
remont silnika | bartol | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 73 | 21.03.2011 13:23 |