|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
22.10.2008, 10:01 | #21 |
Zarejestrowany: Apr 2008
Posty: 1,015
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 10 godz 4 min 32 s
|
przelotówka - http://africatwin.com.pl/attachment....1&d=1224488418
z przegrodami http://africatwin.com.pl/attachment....9&d=1224488418 Ostatnio edytowane przez randal 76 : 22.10.2008 o 10:07 |
04.03.2009, 15:59 | #22 | |
orange crush
Zarejestrowany: Sep 2008
Posty: 332
Motocykl: XL600V
Przebieg: ogromny
Online: 2 tygodni 1 dzień 7 min 58 s
|
Cytat:
Z moich obsewracji wynikło też że motul na którym jeździłem jest bardziej podatny na wypalanie niż ten na którym śmigam teraz - Valvoline durablend 4T. -- Michau |
|
04.03.2009, 21:38 | #23 |
Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
Jako ze w mojej AT miałem oprócz oryginalnego wielkiego cygara trzy inne tłumiki, nie mogę się zgodzić by tłumik sam w sobie powodował spalanie oleju.
Generalnie jak się do AT TA wkłada komin fi-60 od R1 to bankowo spada mocno moment obrotowy w niskim zakresie i moto ciągnie dobrze już tylko w średnim i wysokim zakresie obrotów. Od kręcenia gazem rośnie temp w silniku, temp oleju, moto wiecej pali paliwa i na końcu też oleju. Efekt potęguje stosowanie filtrów K&n i innych zubażaczy dawki paliwa w silniku. Na żadnej z 3 przelotówek na dystansie 50 000km afryka nie wciągneła nawet 100ml oleju i dalej go nie łyka. Na przelotówce o ograniczonym wyziewie (fi-50) afryka ciagnie z dołu od 2000rpm jak lokomotywa. Co do regulacji.. nie za bardzo jest też po zmianie wydechu co regulować. Można po 1000km sprawdzić synchro i skład mieszanki(dawke paliwa) Ot taka moja skromna opinia zebrana z kilku lat ekspolatacji królowej a wcześniej transalpa 600 |
04.03.2009, 22:23 | #24 | |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Częstochowa
Posty: 1,376
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 3 tygodni 4 godz 47 min 14 s
|
Cytat:
__________________
"Ja się nie ścigam, więc nikt mnie nie dogoni." |
|
05.03.2009, 10:40 | #25 |
Zarejestrowany: Apr 2008
Posty: 302
Motocykl: RD07
Online: 1 tydzień 6 dni 5 godz 6 min 26 s
|
No to "Kolejny mit obalony"
|
05.03.2009, 12:42 | #26 | |
Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Kraków
Posty: 3,988
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 28 min 34 s
|
Cytat:
Ja bym chciał częst tej teori potwierdzić. Jedyny sezon kiedy moja afryka brała olej to moment kiedy miałem KN-a i zubożoną na iglicy Dynojeta skład mieszanki. Tłumi Oryginał. Przywrócenie do oryginału (filtr i iglice) skutkowało zerowym dolewkom w trakcie sezonu. Aha, dalej jestem przeciwnikiem wolnych wydechów.
__________________
pozdrawiam, podos AT2003, RD07A ------------------ Moje dogmaty 0. O chorobach Afryki: (klik) 1. O Mikuni: Wywal to. 2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!! 3. O goretexie: Tylko GORE-TEX 4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów 5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu. 6. Lista im. podoska Załącznik 10655 7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem. 8. O KN: Wywal to. 9. O nowej Afripedii: (klik) Ostatnio edytowane przez podos : 05.03.2009 o 12:44 |
|
05.03.2009, 13:23 | #27 |
Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
Miałem w varadero K&N przez 10 000km. dwie dolewki. Potem papier kolejne 7000km i zero dolewki. tłumik seryjne
|
05.03.2009, 15:25 | #28 |
orange crush
Zarejestrowany: Sep 2008
Posty: 332
Motocykl: XL600V
Przebieg: ogromny
Online: 2 tygodni 1 dzień 7 min 58 s
|
Ha!, ja mam właśnie K&N, nie wierze żeby pełnoletni trampi przestał brac olej ale z tego co piszecie to chyba trzeba pomysleć o zamianie na papier.
|
06.03.2009, 00:17 | #29 |
Administrator
|
wiadomo przecież że wynalazek typu K&N i pochodne zostały stworzone do wyczynu na torach asfaltowych( względna czystość powietrza) żeby wydusić z silników ostatnie poty, nie licząc się z ich krótszą żywotnością a już napewno ze zużyciem paliwa czy oleju.
Natomiast klasyczny silnik do normalnej jazdy ze swoim ukladem dolotowym, jego pojemnością , kształtem , oporami , sposobem przepływu powietrza......został wyposażony w filtr papierowy. Również pod jego kątem zostały obliczone gaźniki i skład mieszanki. Gdyby te luźne filtry ( a raczej łapacze zapałek, kamieni owadów i innych dużych przedmiotow) były warte zainteresowania to z pewnością firmy na swiecie wprowadziły by je do stałego montarzu. A do tego sporo ludzi ucieka ponownie do papierowych a to chyba nie przypadek. Nie mam zamiaru przekonywać zwolenników luźnych filtrow że są złe, chciałem tylko zwrócić uwage na pewne fakty.
__________________
AT03 |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Polak nie wieloryb na Lofotach czyli nie ma zgody na wydanie zgody | bajrasz | Trochę dalej | 47 | 09.01.2015 23:26 |
Tłumik | Pawel | Wszystko dla Afryki | 21 | 22.09.2008 15:06 |