Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Regularne czynności serwisowe

Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 06.02.2013, 14:22   #31
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

My czyli kto..?

Czytam że tylko u mnie działa w 1/4 1/2 3/4 i 1/1 otwarcia przepustnicy
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06.02.2013, 14:32   #32
madafakinges
 
madafakinges's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 5,941
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
madafakinges jest na dystyngowanej drodze
Online: 10 miesiące 2 tygodni 5 dni 18 godz 57 min 48 s
Domyślnie

Wy się nie kłóćcie, wiadomo że ma to wpływ na cały zakres obrotów, a przede wszystkim na niskie.


Kto mi tą świeczkę pożyczy
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.
madafakinges jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06.02.2013, 14:35   #33
szparag
 
szparag's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 1,503
Motocykl: LC4
Przebieg: ...
szparag jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s
Domyślnie

Tak zwana "śruba regulacji składu mieszanki", czyli "pilot screw" ma wpływ na zmianę charakterystyki pracy silnika w zakresie wolnych i średnich obrotów. Jej wpływ na pracę w zakresie wysokich obrotów jest praktycznie nie odczuwalny, i nie ma bezpośredniego wpływu na pracę, a co za tym idzie na rozwijaną moc i wartość momentu obrotowego. Oczywiście w normalnej jeździe rzadko kiedy korzystamy głównie z wysokich obrotów, więc regulacja ma spory wpływ na spalanie i jest mocno odczuwalna przez urzytkownika. Co więcej na wysokich obrotach również ma wpływ na spalanie, ponieważ kanał wolnych obrotów pozostaje otwarty. Jednak jego wpływ na pracę silnika, jak pisałem wyżej jest znikomy.

Tyle ode mnie w tym temacie.

Ps: Nikt się nie kłóci, a napisałem tylko , że wszyscy mamy rację .
szparag jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06.02.2013, 14:41   #34
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

No to jasno widać że twoje zdanie jednak jest inne. Ustaw sobie piloty na 4 obroty i porozpędzaj się na 3jce czy 4rce do odcięcia i napisz wrażenia
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06.02.2013, 14:56   #35
szparag
 
szparag's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 1,503
Motocykl: LC4
Przebieg: ...
szparag jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał szparag Zobacz post


Tyle ode mnie w tym temacie.
Pozdrawiam
szparag jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06.02.2013, 18:37   #36
Kazmir
 
Kazmir's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,779
Motocykl: RD03
Kazmir jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 23 godz 13 min 7 s
Domyślnie

Ciekawe teorie! Wszyscy tu nazywacie niewłaściwie jedną ze śrub regulacji. Nazywanie jej po waszemu zmienia zasadę działania gaźnika! Kto pierwszy to poprawi?
Motormaniak siedzi cicho
Kazmir jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06.02.2013, 18:58   #37
Sławekk
 
Sławekk's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Strzelin
Posty: 1,677
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
Sławekk jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 tygodni 9 godz 21 s
Domyślnie

u nas na wsi to mówią " Ś.R.B.J " ale to się ciężko wymawia
Sławekk jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06.02.2013, 19:21   #38
szparag
 
szparag's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 1,503
Motocykl: LC4
Przebieg: ...
szparag jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s
Domyślnie

Czyżby chodziło ci śrubę regulacji biegu jałowego ?

Kaźmir, dawaj swoją teorię bo jestem, ciekaw. Wiem, że możesz coś rzeczowego napisać.
Pozdrawiam

Ostatnio edytowane przez szparag : 06.02.2013 o 19:29
szparag jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06.02.2013, 20:48   #39
motomax
880220111
 
motomax's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2011
Miasto: Malawa k/Rzeszowa
Posty: 1,050
Motocykl: XR 250R,XR 650R
motomax jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 16 godz 39 min 35 s
Domyślnie

hmm,w sumie ta śruba jest zaworem regulującym przepływ paliwa (a konkretnie jej końcówka)
__________________
Honda XR-oholik Doświadczalny Warsztat Enduro ADV
https://www.facebook.com/Team-XR-Pol...4380265706363/
motomax jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06.02.2013, 20:53   #40
szparag
 
szparag's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 1,503
Motocykl: LC4
Przebieg: ...
szparag jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał szparag Zobacz post
Tak zwana "śruba regulacji składu mieszanki", czyli "pilot screw"
chm, czyżbym ją, źle nazwał ?

Miałem, się już nie odzywać , czekam na teorię Kaźmira.

Pozdrawiam

Ostatnio edytowane przez szparag : 06.02.2013 o 20:56
szparag jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:39.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.