|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
06.02.2013, 21:46 | #11 |
Pokaże ci coś Tylko wrzucę
Obadaj tego LC4 ADV: https://picasaweb.google.com/1174402...0349/LC4ZSieci PS: Aktualnie na sprzedaż jest w DE ale cena to 16tys zł ;] Ostatnio edytowane przez lukasz_vip : 06.02.2013 o 21:50 |
|
06.02.2013, 22:07 | #12 |
Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: wieś
Posty: 530
Motocykl: RD07a
Online: 2 miesiące 5 dni 3 godz 46 min 17 s
|
O kurde, ale chętnych na pomarańcze.
Też od jakiegoś czasu śledzę rynek w poszukiwaniu LC4. Każde info mile widziane |
06.02.2013, 22:14 | #13 |
japierdziu... takutki jak mój pierwszy... jak tylko wchodziłem do garażu micha od razu mi się cieszyła. wrzucam fotę inspiracyjnie dla poszukujących. mam nadzieję, że nie masz nic na sztorc.
zawsze jak startowałem rano /bo był etap, że jeździłem nim do tyry/ to mówiłem: '- no... dzisiaj to spokojnie...' i było spokojnie. do pierwszych świateł fun factor w tym moto był 10x10 . ech... .
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
06.02.2013, 22:16 | #14 |
Ja też tak mówiłem... dzisiaj spokojnie, a potem po 100m nie dało się oprzeć, żeby nie odkręcić.
|
|
06.02.2013, 22:17 | #15 |
idzie to to z gazu na dwójce na koło ?
Tak dla porównania mocy z xr'ką pytam nie że freestyle mi w głowie.
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. |
|
06.02.2013, 22:21 | #16 |
Mój LC4 620 EGS 140kg szedł nawet z 4 na koło przy 100km.h jak się dobrze szarpnęło. Przełożenia 16/42 czyli do 180km/h szło go rozpędzić.
Z 1,2,3 z samego gazu. Z 4 na stojąco z gazu. Przy przełożeniach 16/47 szedł z każdego biegu z gazu nie zaleznie od pozycji kierowcy. Miałem gaźnik dell'orto + dysze od SC (główna 195, oryginalnie było 155)+ wydech HXC + otwarty filtr powietrza. ADV ma cięższy przód ale w zależności od przełożeń z 2 i 3 trójki spokojnie powinien iść. Jak chcesz z wyższych biegów aby szedł należy: założyć KEIHINA + głowicę HF + wydech przelot i masz jakieś 60KM. Jak coś to mogę podrzucić co należy zrobić aby mieć 78KM i 78Nm, ale to już $$ Tyle wycisnęło ABP z silnika 660cm3. Zmiany na 78KM to: - zawory 33 i 38mm - inne sprężyny zaworowe - 45mm gaźnik MIKUNI - filtr KN - nowy komplety wydech wyścigowy - odelżony wał - chłodnica oleju Domowy i sposobami myślę, że 65KM jest do osiągnięcia przy wymianie gaźnika, kompletnego wydechu, otwarcia filtra powietrza, głowica HF. Ostatnio edytowane przez lukasz_vip : 06.02.2013 o 22:28 |
|
06.02.2013, 22:50 | #17 |
podobno 65km jest bez HF. tylko gaźnik, filtr, wydech. ale.. niech to będzie nawet 60KM - w takim lekkim sprzęcie to petarda.
mój na szosowym przełożeniu na 1 i 2 wychodził na koło z gazu. na wyższych biegach nie kombinowałem bo strach jednak trochę był. co ciekawe w Adv z 2001 miałem głowicę HF ale gaźnik miałem podciśnieniowy - co, uważam, było nieporozumieniem w tym moto. matjas
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
06.02.2013, 23:22 | #18 |
Zarejestrowany: Sep 2010
Miasto: białystok
Posty: 2,652
Motocykl: ktm 640 adventure
Online: 3 miesiące 4 tygodni 14 godz 56 min 39 s
|
Na forum lc4 jest opis tworzenia własnego adventura na podstawie owiewki ala boano. ... i ta dyskusja widze mnie dużo nauczy, super.
Siwy:-) to taki zestaw białostocki? Forester i adventure? |
06.02.2013, 23:40 | #19 |
Ano, niewykluczone. Chociaż bardziej mi się widzi goły lc4 + bagażniki i zbiornik, do owiewek zawsze mi się ciężko przyzwyczaić. Jeden sprzęt miałem z owiewką, najkrócej
dla mnie na + dla adwenczera: - wygląd + 1 do kozackości - pewnie lepsze światła - pewnie lepsza ochrona przed wiatrem - ale z moich doświadczeń i przy moim wzrostem to mniejszy napór powietrza na ramiona okupiony jest naporem na kask bo większość szyb wali mi powietrze prosto w ryj co dodatkowo daje efekt "buczenia" w kasku. - defaultowo większy zbiornik na - : - większa masa - więcej do połamania i droższe plastiki
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. Ostatnio edytowane przez siwy : 06.02.2013 o 23:45 |
|
07.02.2013, 00:14 | #20 |
te KTMowe plastiki do połamania wcale nie takie chętne. ale wiadomo - jak się kto uprze...
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|