|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
07.02.2013, 00:22 | #21 |
Zarejestrowany: Sep 2010
Posty: 91
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 2 tygodni 6 dni 4 godz 24 min 5 s
|
Moim zdaniem wersja enduro jest bardziej poręczna , zawsze to ponad 20kg mniej.
Pamiętam jak w 2001r. dwóch gości pojechało z Wa-wy do Afryki , jeden miał adventure drugi 625sxc (założył tylko większy zbiornik i zmienił subframe na ten od wersji enduro). Jak wrócili to adventure był mocno porysowany , a sxc po zmianie zbiornika wyglądał jak przed wyjazdem. |
07.02.2013, 10:37 | #22 |
mistrzu
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 5 godz 28 min 4 s
|
Ja w moim LC4 1999 r miałem zawieszenie od SX 520 WP 43 z tarczą 320 i zbiornik z kanapą od ADV. Zmiana zbiorników z kanapami to 15 minut, ale zbiornik od ADV troszkę utrudniał "rycie". Mi osobiście LC4 nie poszedł silnikowo jako motocykl wyprawowy i zostawiłem Afrykę a w teren zarzuciłem EXC 520. Nie każdy bezwarunkowo pokocha LC4 i kupując trzeba się z tym liczyć.
1.jpg 4.jpg
__________________
Enduro i ADV |
07.02.2013, 11:30 | #23 |
Zarejestrowany: Sep 2010
Miasto: białystok
Posty: 2,652
Motocykl: ktm 640 adventure
Online: 3 miesiące 4 tygodni 14 godz 56 min 39 s
|
Motormaniak: wcale Ci sie nie dziwie. Ale to juz dwa motocykle. A ja musze miec jeden do wszystkiego. Do pracy, do lasu, do zabawy, na podroze bliskie i za niedlugo pewnie troche dalsze. Afryka pasuje mi jak najbardziej do takiej wizji, ale chialbym miec jak najwieksze panowanie nad sprzetem w trudnych chwilach, z afryka sobie tego nie wyobrazam z powodu masy.
|
07.02.2013, 12:14 | #24 |
Ja od kilku lat nie mogę się zdecydować który model chcę. LC4 już byłem bliski kupna kilka razy. W sumie jak tak sobie dyskutujemy to może ktoś podpowie/poleci inne pochodne modele do omawianego. Ja w ostatnim sezonie jeździłem z podziałem 60% miasto, 20% teren, 20 % trasa. A to dlatego że xt'ka trzymałem pod blokiem i latałem nim do roboty. Jak xr'kę miałem w garażu to było 50 % teren, 25 miasto, 25 trasa. Xt'ek za nudny był i szukam czegoś ciekawszego. Dalsze trasy (kilkaset km) robię kilka razy w roku, nieczęsto. Głównie latam wokół komina.
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. |
|
07.02.2013, 12:45 | #25 |
Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,502
Motocykl: CRF1000, RD04
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 6 min 2 s
|
__________________
Afra - jedyna, wierna kochanka!!!! Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650 |
07.02.2013, 12:51 | #26 |
Jest, tylko z niektórymi minusami trzeba się liczyć. Tak samo jak z jazdą afryką w terenie jest z jazdą xr'ką w trasie
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. |
|
07.02.2013, 13:02 | #27 |
Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,502
Motocykl: CRF1000, RD04
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 6 min 2 s
|
Dlatego też piszę, że nie ma jednego uniwersalnego sprzęta. Można i R1 pojechać dookoła świata po bezdrożach, ale chyba nie o to chodzi...
Afryka jest fajnym osiołkiem z ambicjami, ale na trasie się męczy, w terenie jest za ciężka, w mieście za duża...ale i tak u mnie zostaje i wszystkie te funkcję pełni b. dobrze. LC4 znowu w terenie fajnie, pobawić się można też na kołach SM, za to w trasie to mordęga, na dojazdy do pracy...średnio, np. mokry asfalt w korku między samochodami i już są wrażenia (ciężko się KTMem jeździ powoli ). Stety/niestety prawdą jest to, że dobrze mieć min. 2 motóry do różnych zastosowań. Wszystko inne to półśrodki i wyrzeczenia...
__________________
Afra - jedyna, wierna kochanka!!!! Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650 |
07.02.2013, 13:17 | #28 |
w tym roku właśnie półśrodkom powiedziałem 'NIE' - ale... i tak tęsknię za LC4 Adv. zachciało się świni nieba
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
07.02.2013, 13:51 | #29 |
Zrośnięty.
Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 714
Motocykl: RD07a
Online: 2 miesiące 4 dni 5 godz 42 min 53 s
|
Minimum, a 3 to byloby prawie idealnie..
__________________
"To jest Afryka. Muszą być straty." XRV 750 '96 | AJP PR5 Extreme '16 | Suzuki DR 650 SE '00 |
07.02.2013, 14:05 | #30 |
Zarejestrowany: Sep 2010
Posty: 91
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 2 tygodni 6 dni 4 godz 24 min 5 s
|
[QUOTE. Stety/niestety prawdą jest to, że dobrze mieć min. 2 motóry do różnych zastosowań. Wszystko inne to półśrodki i wyrzeczenia...[/QUOTE]
Święta prawda ale do tego dochodzi się z czasem , choć niektórzy żyją długo w nieświadomości. |