|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
13.02.2013, 19:07 | #131 |
wolny strzelec
|
Po dluzszej przerwie-jestem.
Oto fotki na dzien dzisiejszy: jako ze nie mam jak sie w garazu za bardzo spocic-mam max 5 St-ciesze sie ze jutro tez jest dzien :-)
__________________
Bo do niektorych rzeczy trzeba dorosnac,a do innych jest sie juz po prostu za starym. |
16.02.2013, 20:52 | #132 |
Afryka zawsze w sercu i na tatuażu :)
Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: Bytom
Posty: 631
Motocykl: BMW F800GS
Przebieg: 29167 M
Online: 3 tygodni 4 dni 12 godz 28 min 31 s
|
z jednej strony Ci zazdroszcze takiej "czarnej czarnulki" z dlugimi błyszczącymi profilami ramy, z drugiej jednak strony ...
szkoda ją będzie używać zgodnie z przeznaczeniem
__________________
Jazda na dwóch kółkach jest jak chodzenie po bagnach - bardzo wciąga. |
17.02.2013, 11:16 | #133 |
wolny strzelec
|
Alez ona bedzie uzywana zgodnie z przeznaczeniem.Bo na motorze sie jezdzi
W jakies bagna i blota pchac sie nie bede-bo to nie wscieklak zeby nim po dziurach skakac. W zeszlym roku "wpadlem niechcacy" w male bagienko,a ze bylem sam tak godzina minela jak minuta a motorek stal prawie w tym samym miejscu. Kto afryczke sam wyciagal-ten sie na drugi raz zastanowi. Ja chce nie jezdzic tam gdzie ona pasuje najbardziej-np.czytaj opis Cyncia-Kirgistan a jak bede juz duzy to sobie kupie wscieklaka i pojde w las :-)
__________________
Bo do niektorych rzeczy trzeba dorosnac,a do innych jest sie juz po prostu za starym. |
17.02.2013, 13:45 | #134 |
Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Strzelin
Posty: 1,677
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 miesiące 3 tygodni 9 godz 18 min 30 s
|
To chyba jeden z najfajniejszych zimowych tematów . Miło popatrzeć jak odnawia się sprzęty .
Gdyby więcej osób zechciało pochwalić się własnym wkładem było by mniej złego . p.s - offtop Rankiem pewnej kwietniowej soboty wybrałem się AT tam gdzie oczy poniosą . Wróciłem brudny wieczorem robiąc ok. 25km . Rozebrany do majtek, zapadając się po pas w bagnie próbowałem uratować motocykl zapadający się coraz głębiej. Dzisiaj bez wulgaryzmów ciężko to streścić, ale lekcja zapisana w podświadomości została. Wcześniej na CR przelatywałem tam bez problemów. |
17.02.2013, 16:42 | #135 |
wolny strzelec
|
I dlatego czlowiek sie uczy cale swoje zycie-jedni wyciagaja z tego wnioski,inni nie.
Dzis wkleje jedna fotke-aktualna.Idzie jako tako-musze czasami dobrze pomyslec,lub szukac w zdjeciach jak co bylo. Jedynej rzeczy ktorej mi jeszcze brakuje to zamek pod kanape-szukam w sieci cos podobnego zebym mogl jakos go dopasowac do AT. Niby teraz z gorki,ale..... Jestem w trakcie lakierowania a to jeszcze troche potrwa. Na moje szczescie mam wszystkie czesci juz czyste-za to lapska nie umiem domyc. Okazalo sie ze przez przypadek wyrzucilem olej do silnika,a mialem wymieniony na nowke na zime.Przepadl-musze wymienic jeszcze raz. Ogrzewanie manetek i podlaczenie ogrzewanie siedzenia-to plan na najblizsze dni. Elektryka to jest cos co mnie "nakreca" Chcialbym juz sobie pojezdzic :-(
__________________
Bo do niektorych rzeczy trzeba dorosnac,a do innych jest sie juz po prostu za starym. |
17.02.2013, 16:50 | #136 |
Zarejestrowany: Aug 2012
Miasto: Toruń
Posty: 1,343
Motocykl: LC8 SuperEnduro
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 4 godz 54 min 48 s
|
Po takim doświadczeniu to Afrykę w środku lasu w nocy naprawisz.
Powodzenia i streszczaj się bo sezon zbliża się wielkimi krokami Pozdro |
18.02.2013, 08:31 | #137 |
Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: Gołańcz
Posty: 801
Motocykl: RD07
Przebieg: 71000 +
Online: 3 tygodni 6 dni 9 godz 13 min 31 s
|
Doszukuje się jakiegoś bubelka z Twojej strony ale nie mogę żadnego znaleźć więc masz kawał dobrej roboty za sobą! Sprawdź dobrze linki gazu i sprzęgła żeby nie obcierały czy nie naciągały się przy skręcie, a puki masz dupkę nie zakrytą plastikami to wszystkie otworki lub wystające gwinty/śrubki psiknij smarem w sprayu żeby nie gniły od wilgoci
Cholernie dobra robota |
18.02.2013, 10:42 | #138 |
piknie panie... gratuluje samozaparcia ja bym się chyba nie podjął z lenistwa...
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
18.02.2013, 17:27 | #139 | |
wolny strzelec
|
Cytat:
A podczas skladania naliczylem troche rzeczy ktore moglem dac jeszcze do galwanizacji.Ale juz po ptokach. Nad czym sie zastanawiam-to moze jest takie ustrojstwo w spreju np. zeby popsikac na kable i wtyczki i zeby woda tam sie nie dostawala. Taki plastik w spreju. Moze ktos sie juz tym bawil?
__________________
Bo do niektorych rzeczy trzeba dorosnac,a do innych jest sie juz po prostu za starym. |
|
18.02.2013, 19:17 | #140 |
Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: Gołańcz
Posty: 801
Motocykl: RD07
Przebieg: 71000 +
Online: 3 tygodni 6 dni 9 godz 13 min 31 s
|
szukałem takich wynalazków i powiem szczerze olej ten temat. Jest taki super żel co w tubce jest płynny a jak wylejesz to zastyga i jest plastyczny ale już nie płynny...takie coś jak plastelina...tylko ze nie wyobrażam sobie wyczyścić ponownie wtyczkę po zastosowaniu tego preparatu, a w dodatku 100ml ustrojstwa kosztuje tyle co 3 szt Mitasów E09 i to cena dla hurtownika!!
reasumując...lepiej kupić spray "kontakt" do konserwacji i raz w roku lub po zalaniu całego moto popsikać tu i tam Też tak podejrzewałem że fotki są na "sztukę" ... dlatego dopowiem że mogłeś lepiej umyć tego zżółkniętego kondona co ma za zadanie ochronić miejsca łączenia przewodów tylnej lampy i kierunków Cif z Biedry załatwi sprawę jest też cynk w sprayu...kosztuje jakieś 30-40zł za 500 lub 700ml...nie jest to samo co cynkowanie, ale spokojnie przed wilgocią i nalotem rudej uchroni |